Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Top Gear testtrack

Dat het spel maar snel komt...
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Ik hoop het ook! Tgaat me wel zwaar teleurstellen geloof ik..
      Hopelijk is het echt game over en zie je brokken vliegen wanneer je tegen 250 km/u tegen een muur knalt.
      En ik hoop ook dat het rijden de echtheid wat meer benadert, in de prologue is driften wel een beetje onbegonnen werk vind ik persoonlijk (met G25 stuur, koppelingspedaal en al wat je wilt).

Ook clutchdumpen in een auto aan 8000rpm en donuts willen maken is zooo onrealistisch naar mijn mening..
      1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
        Ik hoop het ook! Tgaat me wel zwaar teleurstellen geloof ik..
        Ik vrees er ook voor. GT5P vond ik niks, die demo al helemaal niet ...
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• je brokken vliegen wanneer je tegen 250 km/u tegen een muur knalt.

destruction derby is dan meer iets voor U als je graag brokken maakt. ( total loss)

Comment

Hopelijk is het echt game over en zie je brokken vliegen wanneer je tegen 250 km/u tegen een muur knalt.
            En ik hoop ook dat het rijden de echtheid wat meer benadert, in de prologue is driften wel een beetje onbegonnen werk vind ik persoonlijk (met G25 stuur, koppelingspedaal en al wat je wilt).

Ook clutchdumpen in een auto aan 8000rpm en donuts willen maken is zooo onrealistisch naar mijn mening..
            Ik ben het volledig eens, hij gaat dik teleurstellen. Veel auto's ja, maar als die allemaal dezelfde physics hebben als in de demo, of als in de proloog, dan ga ik terug naar PC denk ik. 't Trekt gewoon op niks. Zelfs de mensen die ik ken die GT4 indertijd tot bijna 100% kregen (wat op zich een prestatie was), of ze nu met de controller speelden of met een stuur, zijn allemaal overgeschakeld naar iets anders dan GT na het spelen van de demo/proloog. Mijne maat was een grote fan van de reeks, tot hij deze speelde. De demo heeft er welgeteld een half uur opgestaan bij hem. NI goe bezig Kazunori!!

Aan de andere kant, we zijn een beetje verwend mss, ik vermoed dat de franchise nog lang niet dood is, en dat de sales nog altijd even hard door het dak zullen gaan. MAAR, de hardcore fans worden een beetje in de kou gezet. De enige hoop die ik nog heb, is dat ze die Professional physics ne keer deftig uitwerken. Dan kan zowel de nOOb met controller als de freak met G25 er max geniet van hebben!

Btw, clutchdumpen/koppelingspedaal??!! Die marcheert ni bij mij ze, noch in de proloog, noch in de demo. Daar krijg ik trouwens het vliegend sch**t van, het gebrek aan support voor de G25.
            Last edited by ; 08/01/2010, 10:31.

Comment

er staan remmen op dacht ik
              en als het te moeilijk is moet je need for speed gaan spelen.

ik heb totaal geen probleem met de prologue.de demo is een andere zaak
              bij de prologue heb ik overal goud gehaald en na het verschaffen van een g25 mijn tijden zelfs verbeterd.

Comment

• toen de eerste Gran Turismo uitkwam was ik helemaal gek van het spel.
                Na de GT5 prologue en de demo gespeeld te hebben ben ik zwaar teleurgesteld. Het geluid van de wagens lijkt nergens op, weggedrag is naar mijn gevoel niet realistisch, en na 15 min spelen vond ik het saai worden.
                Ik ben toch echt wel een autofanaat maar ik denk dat ik dit spel gewoon ga laten liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                  er staan remmen op dacht ik
                  en als het te moeilijk is moet je need for speed gaan spelen.

ik heb totaal geen probleem met de prologue.de demo is een andere zaak
                  bij de prologue heb ik overal goud gehaald en na het verschaffen van een g25 mijn tijden zelfs verbeterd.

idd zelfs de time trials met sommige medeforummers waren plezant

IK KOOP HET TOCH EN DAARMEE UIT !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                    idd zelfs de time trials met sommige medeforummers waren plezant

IK KOOP HET TOCH EN DAARMEE UIT !!!!
                    2nd that!

en aan degenen die liggen te zagen over het realisme in GT... wel ik zou jullie eens graag ziengas geven IRL met wagens die in deze game voorkomen. Je zou best wel eens heel hard kunnen verschieten hoe realistisch de game dan is.rekeninghoudend met het feit dat nog steeds een game is he!!! eerst het lef zoeken om irl dezelfde snelheden te halen natuurlijk
                    Last edited by ; 08/01/2010, 13:14. Reden: schrijffoutje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                      2nd that!

en aan degenen die liggen te zagen over het realisme in GT... wel ik zou jullie eens graag ziengas geven IRL met wagens die in deze game voorkomen. Je zou best wel eens heel hard kunnen verschieten hoe realistisch de game dan is.rekeninghoudend met het feit dat nog steeds een game is he!!! eerst het lef zoeken om irl dezelfde snelheden te halen natuurlijk

POST VAN HET JAAR!!!

Man man, speel eens GTR en kom dan nog eens piepen! Ga nu maar vlug terug botsautootje spelen!

Comment

• Ben het eens met Maxime. Speel eens Forza of GTR, je zal verschieten.
                        Met forza "voel" je echt wat de wagen doet, geluid zo realistisch.. echt lekker.
                        En jij komt hier eventjes verkondigen dat GT5 , HET van HET is
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• GT5 is nog niet eens uit (ja het gaat eens tijd gaan worden)
                          Ik vind het wat vroeg om een volledig spel zoals Forza 3 nu al te gaan vergelijken met de GT Academy demo en GT5 prologue.

Ja Forza 3 is een geweldig spel, dat geef ik graag toe, maar GT5 nu al in de grond in boren voor ie uberhaupt in de rekken ligt vind ik wat voorbarig.

Comment

• denken jullie nu echt dat ik zowel forza als GTR niet speel?

ik zeg enkel maar, dat gran turismo wel degelijk realistisch kan zijn.
                            het hangt er gewoonweg vanaf wat je ervan verwacht.
                            ook zeg ik niet dat forza bijvoorbeeld minder realistisch is he! integendeel.
                            toch vind ik gran turismo wel een zeer degelijk realistisch spel.

al moet ik nu wel een klein beetje toegeven dat zowel de prologue als de "demo" van GT5...hmm...tjah.. niet echt is wat ik ervan verwacht had. We zullen verder discuteren als het spel uit is.
                            en indien het toch onrealistisch blijft, zeg ik dat jullie allemaal gelijk hebben
                            tot dan geef ik GT5 het voordeel van de twijfel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                              GT5 is nog niet eens uit (ja het gaat eens tijd gaan worden)
                              Ik vind het wat vroeg om een volledig spel zoals Forza 3 nu al te gaan vergelijken met de GT Academy demo en GT5 prologue.

Ja Forza 3 is een geweldig spel, dat geef ik graag toe, maar GT5 nu al in de grond in boren voor ie uberhaupt in de rekken ligt vind ik wat voorbarig.
                              Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ze een demo uitbrengen die niet hetzelfde gaat zijn als de volledige game.
                              Dat is toch helemaal geen goede reclame voor hun game? En in de volledige GT5 gaan de wagens toch niet helemaal anders rijden?? Want waarom doen ze dat dan niet in de demo ?
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ze een demo uitbrengen die niet hetzelfde gaat zijn als de volledige game.
                                Dat is toch helemaal geen goede reclame voor hun game? En in de volledige GT5 gaan de wagens toch niet helemaal anders rijden?? Want waarom doen ze dat dan niet in de demo ?
                                true.. inde demo suckt het wel een beetje.
                                ik hoop dat de game zelf beter gaat zijn.
                                Last edited by ; 11/01/2010, 20:07.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=uiEI1...layer_embedded#

en nu 10.000 auto's in diene hangar krijgen ( garage is ferm gemaakt )

Comment

• Heb gisteren de Acadamy demo gedownload, hm, ligt het aan het feit dat ik met een controller rij of aan mijn rijstijl, maar telkens ik uit een bocht kom (Tuned en origineel) gaat de wagen zijwaards ipv rechtdoor.. echt frustrerend
                                    In de Prologue kom ik het nooit tegen

Comment

• En het is al een maand uitgesteld voor Japan, het spelletje begint weer

Comment

• ik volg het niet zo op de voet, net even een filmpje opgezocht..

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

- geluid trekt op niks (motor, banden, omgeving, etc)
                                        - ziet er te gemakkelijk uit
                                        - niks vernieuwend

Comment

• Dat geluid idd, wtf

Comment

Working...
                                          X