Lijkt op NFS Shift...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDat geluid idd, wtf
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIn Forza is dat geluid toch wel een miljoen miljard keer beter...
+ YouTube Video
niet overal even correct maar 't klinkt wel veeeeeeel beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDie kerel kan wel voor geen meter rijden
Waarom is mijn xdoos stuk
herstel dan die xdoos!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten+ YouTube Video
- geluid trekt op niks (motor, banden, omgeving, etc)
- ziet er te gemakkelijk uit
- niks vernieuwendOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenEn het is al een maand uitgesteld voor Japan, het spelletje begint weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenRelease datum voor japan is met 3 maanden uitgesteld. Fuck it, ik haal mij een Xdoos.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenRelease datum voor japan is met 3 maanden uitgesteld. Fuck it, ik haal mij een Xdoos.
hoeveel keer is dat nu al niet uitgesteld geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenRelease datum voor japan is met 3 maanden uitgesteld. Fuck it, ik haal mij een Xdoos.
Haal u nen xbox + Forza 3 , ge gaat het u zeker ni beklagen!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Iemand die meedoet en hoog staat in ranking van de GT academy?
info : http://www.gtacademy.nl/site/home.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhoeveel keer is dat nu al niet uitgesteld geweest?
Maart 2010 was de bedoeling in Japan, maar nu hebben ze laten weten dat het 'later' zal zijn, hoeveel later hebben ze er niet bijgezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik volg het niet zo op de voet, net even een filmpje opgezocht..
+ YouTube Video
- geluid trekt op niks (motor, banden, omgeving, etc)
- ziet er te gemakkelijk uit
- niks vernieuwend
Waar zitten de realiteitsclaimers van GT5 nu???
Komaan, dit is amper beter dan het eerste, het beste stom arcadespel!?
Ik blijf erbij: neem die gigantische car- en tracklist weg uit GT5 en niemand wil dat spel nog spelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenBAHAHAHAHA !!!!!!
Waar zitten de realiteitsclaimers van GT5 nu???
Komaan, dit is amper beter dan het eerste, het beste stom arcadespel!?
Ik blijf erbij: neem die gigantische car- en tracklist weg uit GT5 en niemand wil dat spel nog spelen...
Zelfs het bandengeluid is hetzelfde gebleven
Ik heb 't gevoel dat GT5 een huge disappointment gaat zijn wereldwijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWat is eigelijk het meest realistische spel voor op PC?
Comment
Comment