Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
alé dan zal ik den enigste zijn met een exemplaar ,want met al die negativiteit hier.
als ze nu die demo al eens echt deftig gemaakt hadden hé...
*roept naar polyphony*tis nie da ze geen tijd genoeg hebben gehad he!!!!
mss dak volgend jaar nogeens ne ps3koop met gt5 erbij in een pack tegen dan zal het er mss alwel zijn
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ik heb een Xbox360 en een PS3, maar qua gevoel is Forza 3 wel veel beter dan GT5, zeker aan te raden!
Qua grafics natuurlijk niet: GT5 ziet er veel beter uit dan Forza 3, maar het speelde echt niet aangenaam. Ik hoop dat GT5 merkelijk beter is dan GT5, wat betreft gevoel, dan zal ik het zeker kopen.
Ik heb een Xbox360 en een PS3, maar qua gevoel is Forza 3 wel veel beter dan GT5, zeker aan te raden!
Qua grafics natuurlijk niet: GT5 ziet er veel beter uit dan Forza 3, maar het speelde echt niet aangenaam. Ik hoop dat GT5 merkelijk beter is dan GT5, wat betreft gevoel, dan zal ik het zeker kopen.
1/ gt5 is nog niet uit ( kan je dus niet vergelijken)
2/ Ik hoop dat GT5 merkelijk beter is dan GT5 ???????
GT5 prologue en de GT5 demo vooral, zullen niet veel gaan verschillen qua physics met de uiteindelijke GT5, dat zal hij bedoelen.
En daar gaat hij spijtig genoeg gelijk in hebben
1/ gt5 is nog niet uit ( kan je dus niet vergelijken)
2/ Ik hoop dat GT5 merkelijk beter is dan GT5 ???????
3/ forza3 is de max.
4/ GT5 koop ik toch zelfs voor 100 euro
Ik vergelijk F3 met GT:5P.
Als de physics van GT5 vergelijkbaar zijn met GT5, dan hoef ik hem niet. Als ze vergelijkbaar zijn met F3, of beter, dan zal ik zeker kopen.
Comment