Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    hij zegt dat het er zo uit ziet he ni de gameplay zelf

amai als de graphics van nfs most wanted beter zijn dan forza3 volgens sommige dan kunnen ze beter een gezamelijk abo bij den oogarts nemen.

Comment

• Ik zou er ni kunne op beoordelen hoe de graphics van forza zijn want keb het nog nooit gespeeld
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
        amai als de graphics van nfs most wanted beter zijn dan forza3 volgens sommige dan kunnen ze beter een gezamelijk abo bij den oogarts nemen.
        +1 straks gaan ze nog vertellen dat nfs meer realistisch is

Comment

• Gt5 trailer

http://www.youtube.com/watch?v=UND4T...layer_embedded#

Comment

• nog steeds een kutgeluid..

Comment

• Forza vergelijken met GTA of NFS, beetje raar

Comment

• Gt5 trailer

http://www.youtube.com/watch?v=78yfB...layer_embedded#

amuse

Comment

• Dat "geluid"!
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Blij dat er mensen zijn die mijn mening ivm het geluid delen

De graphics blijven wel fingerlicking yummy, vooral hier ziet het er angstaanjagend echt uit:
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En toen kwam het geluid... Weg emotie:

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vergelijk ff met het echte werk, zelfde auto, zelfde klasse:

+ YouTube Video

Bewijst nog maar eens dat Gran Turismo er fantastisch uitziet, maar dat het daarbij blijft.

Comment

• Comment

• Dat bandengepiep alleen is belachelijk, hebben ze sinds GT1 niks aan gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                          Bewijst nog maar eens dat Gran Turismo er fantastisch uitziet, maar dat het daarbij blijft.
                          Correct!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Dat bandengepiep alleen is belachelijk, hebben ze sinds GT1 niks aan gedaan

er wordt er hier anders ook wel wat afgepiept.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                              er wordt er hier anders ook wel wat afgepiept.
                              Inderdaad begint een beetje saai te worden

Comment

• Weet iemand welk dealership event het meeste opbrengt?
                                kzou graag de F40 kopen maar de ferrari dealer ship race brengt maar 25.000 op..
                                BMW X5 45e

Comment

• I want it now

Comment

• Ik dacht dat je van het idee was: Forza 3 > GT5 ?

Comment

• Classic Game Room HD reviews the first GRAN TURISMO game released for the Playstation in 1998! This is the 1st Gran Turismo and the one that started it all, ...

oldschool

Comment

• GT1 eigenlijk nooit zot gespeeld, 2 gespeeld als demo, en 3 en 4 volop gespeeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                          Ik dacht dat je van het idee was: Forza 3 > GT5 ?

ik heb altijd zot gestaan van de GT's ( alle gt 100% complete ) had indertijd forza 1 en 2 gespeeld bij franky en khad toch meer fun bij GT en khem vorige donderdag gt5 at nordschliefle gespeeld en kwas terug verkocht ( 4de DAG = en hij zag dat het goed was!!! )

maarja dat neemt nie weg dat forza 3 me nog gaat bezig houden tot de release van gt5 en op PS3 is mijn ( diehard/ vrienden bestand nu 1maal groter dan op xbox360 bij gt5 waren we elke dag met min. 6 online.....)

Comment

Working...
                                          X