Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten

idd de 1ste dag dat ik spel had en beginfilmpje begon kreeg ik plots zweet in de palmen van mijn hand
    Last edited by ; 16/05/2010, 14:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
      idd de 1ste dag dat ik spel had en beginfilmpje begon kreeg ik plots zweet in de palmen van mijn hand
      Ah gij had dat ook

Ik heb nu me nu ook Forza aangeschaft, ook enkel voor me bezig te houden tot GT5 uit is.
      In de GT reeks zit veel meer emotie vind ik, ik voel me daar soms 1 met de wagen, iets wat ik niet heb bij Forza

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        fak, waar is den tijd

uren en uren heb ik dat gespeeld

Comment

• Echt eh, de herinneringen van ik als klein mannetje op een hete zomerdag die opeens dat spel in zijn pollen krijgt geduwd een half uurtje voordat we gingen zwemmen

Dat menumuziekje heeft de hele dag in mijn hoofd gezeten, tot ik 's avonds eindelijk verder kon spelen

Comment

• GT1-memories
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Echt eh, de herinneringen van ik als klein mannetje op een hete zomerdag die opeens dat spel in zijn pollen krijgt geduwd een half uurtje voordat we gingen zwemmen

Dat menumuziekje heeft de hele dag in mijn hoofd gezeten, tot ik 's avonds eindelijk verder kon spelen
              en den 2de dag stond ne maat van mij aan de deur.......oooh GT in huis mag ik eens rijden,ik bekeek hem en zei neenee ziede gij niet dat ik bezig zen en de controller bleef in mijn zweet pollekes

Comment

• The V8-powered saloon will appear in the new game– which Owen got to try during the event. Our man took the controls of a Sony PlayStation 3 to sample the complete Nürburgring 24 Hours circuit – for the first time in video game history. And he even got to try the new night racing feature.
                Plus, for the first time, gamers will be able to fully experience the Nürburgring, recreating the 24 Hours race, which uses both the grand prix track and the 15.2-mile Nordschleife. The latter – dubbed Green Hell – can also be driven at night, to get an idea of what the pros go through during one of the world’s toughest races.

Comment

• Nice! Zou er dan ook een volledige Day/night cyclus inzitten? Zou echt zalig zijn Heb vroeger in GT4 vaak samen met een maat de 24u van Le-Mans gereden, was echt zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                    Nice! Zou er dan ook een volledige Day/night cyclus inzitten? Zou echt zalig zijn Heb vroeger in GT4 vaak samen met een maat de 24u van Le-Mans gereden, was echt zalig
                    The article still does not confirm a dynamic, changing day/night cycle, and it’s interesting that they specified only the “latter” circuit, or the Nordschleife, can be driven at night. Hopefully we will know more details soon.

Comment

• Wow, zou wel awesome zijn !

Comment

• na al die jaren van1st naar 4de plaats ( love suzuka east ) en met de andere karren ook nog steeds goede positie

Comment

• Wow zot ! En ik zie dat Frank er ook mooi tussen staat (#37)

Comment

• Wanneer komt GT5 nu eigenlijk op de markt ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Courtois Bekijk Berichten
                              Wanneer komt GT5 nu eigenlijk op de markt ??
                              Op consoleshop zie ik staan 31 Augustus.

Iemand al een lijstje met wagens die in het spel zitten?

EDIT : gevonden

Last edited by Vtech™; 27/05/2010, 21:44.
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Ik had pcies meer variatie verwacht van modellen?

maar wel een C63 amg
                                BMW X5 45e

Comment

• Ik hoop dat ze de release datum weer niet verplaatsen tegen dan.
                                  Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Ik had pcies meer variatie verwacht van modellen?

maar wel een C63 amg
                                    Lijst dateert van September 2008 dus zal nog wel aangepast zijn denk ik
                                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Ah da hadk nie gezien
                                      BMW X5 45e

Comment

• Dat trekt er meer op denk ek

Comment

• Die lijst is helemaal niet volledig hoor, lambo & bugatti ontbreken al, daar komen er wel nog wat bij hoop ik.
                                          En qua release zag ik op vele andere sites 24 september staan, voor EU. In japan zou het zo lang niet meer duren. Het wordt wel tijd, mijn geduld is al lang op.

bron.
                                          En bij the hut zou ie ook pas beschikbaar zijn vanaf 24 sept:
                                          thehut.com

Ik volg het allemaal niet zo op de voet en zit met de vraag waarom Porsche eigenlijk ontbreekt in dit spel, iemand die daar het leuke van afweet?
                                          Last edited by davidk; 27/05/2010, 21:59.
                                          1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

Working...
                                          X