Oorspronkelijk geplaatst door vinox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenFf OffT: De beste sound van een vette tot nu toe is in rFactor in de International Le Mans Series mod, zoek maar eens op "ILMS Corvette rFactor". Aja, en de Corvette Stingray in de Historix mod Ik moet als ik mijn speakers goed open heb staan, en de auto start, en ik geef de eerste keer gas in neutraal, een gevoel hebben van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenSaleen S7 in GTR2! Ook zeer leuke sound!
topic van GTR2 stond hier juist boven voor het geval dat je dat niet hebt opgemerkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenFunfactor valt echt niet af te leiden uit een filmpje en daarbij is funfactor zeer subjectief. Er zijn effectief mensen die GT4 leuk vonden qua rijden en na Forza te hebben gespeeld trekt dat gewoon op niets imo, ne maat van mij vind nog altijd niets slecht aan GT4. Hij vond Forza wel te traag sturen
gt4 ben ik eigenlijk nooit beu gespeeld,nu speel ik forza3, 5 maand en het begint een beetje een sleur te worden ( buiten het driften dan tegen forummers)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtentopic van GTR2 stond hier juist boven voor het geval dat je dat niet hebt opgemerkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenJamaar 't zit hier vol fanboys, die kunnen er ni tegen dat ge over échte sims begint
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenlees net op forzastats dat GT5 uitgesteld is tot Sony zen 3D game systeem er is.. dus voor de wachtende fans: wees nog heel even geduldig!... nog heel even...heel lang dus
geduld is juist 1 van mijn gave
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenlees net op forzastats dat GT5 uitgesteld is tot Sony zen 3D game systeem er is.. dus voor de wachtende fans: wees nog heel even geduldig!... nog heel even...heel lang dus
Comment
-
Vind ik ook. Ik weet er wel ergens iets over staan, maar ik kan hier op't werk niet kijken. Surf naar Virtualr.net, en zoek daar op Gran Turismo. Der staat enerzijds iets over de 3D patch, samen met een patch voor de PS3 zelf, EN een review van de een of ander boekske die een HANDS ON heeft gehad op het 3D gebeuren. Ze zijn NIET overtuigd, het schijnt echt niet goed te zijn...
Ik snap ook niet waarom alles ineens in 3D moet. Het is SOMS geslaagd, als het geen op mekaar geplakte 2D layers zijn, en het kan wel eens heel vermoeiend zijn voor de ogen in sommige gevallen. Onlangs How To Train Your Dragon gaan zien, filmke van max 2u, maar in de helft toch een pauze hoor. Mijn twee dikke centiemen ivm heel dat 3D gedoe...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMoete dan ook nog is zonnen 3D tv hebben?
Comment
Comment