Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    aah da wistk niet

ja als u tijden even scherp gaan zijn zoals in de prologue en forza 3 amai dan
    TG-TT = gelijk tsukuba....technisch,technisch en nogeens technisch!.. U R NOTHING WITH POWER & SPEED

das eigelijk 1v/d dingen waar ik het hardst naar uitkijk in GT5 TG-TT

Comment

• In GTR rij ik altijd verloren op dat topgear circuit

Eens je het doorhebt is het wel een heel leuk circuit eigenlijk.

Comment

• Zal ook leuk worden

Comment

• IGN’s home for the latest game trailers, including new gameplay, cinematics, announcements, and reveals. Subscribe to stay up to date and get notified when new trailers arrive, that includes during events like Nintendo Directs, Sony State of Plays, E3, The Game Awards, Gamescom, and more. Check out our playlists for trailers coming to your preferred gaming platforms like PC, Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One, and Xbox Series X. For more content, visit IGN.com or check out our other channels: IGN - https://www.youtube.com/IGN IGN Games - https://www.youtube.com/IGNGames IGN Guides - https://www.youtube.com/c/IGNGuides IGN VR - https://www.youtube.com/IGNVR IGN Movie Trailers - https://www.youtube.com/IGNMovieTrailers This is only a small taste of the videos and content available from IGN. Get more, visit http://www.ign.com

Comment

• Knap filmke, jammer dat er opt einde ni op kwam, release next week
            BMW X5 45e

Comment

Knap filmke, jammer dat er opt einde ni op kwam, release next week

Comment

• Zie ik daar nu toch een schademodel in die trailer?

this is the best vid you will se if you whant to no whats beter.grid or gt5? well you will find out when you see this

hihi

Portfolio
                | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Zoals met die sagaris moet ge is doen met een SL 55, da ding ga verder vliege op zijn zijkant
                  BMW X5 45e

Comment

Zoals met die sagaris moet ge is doen met een SL 55, da ding ga verder vliege op zijn zijkant

sagaris ??? ( tvr tuscan )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                      sagaris ??? ( tvr tuscan )
                      ow kdacht dat het een sagaris was
                      BMW X5 45e

Comment

• Zaterdag zeiden ze op de Playstation stand van Le Mans dat de release voorzien was voor september.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                          Zie ik daar nu toch een schademodel in die trailer?

this is the best vid you will se if you whant to no whats beter.grid or gt5? well you will find out when you see this

hihi
                          kerel dat is GRID

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                            Zaterdag zeiden ze op de Playstation stand van Le Mans dat de release voorzien was voor september.
                            bij sony zijn ze daan ook altyd over-enthousiast

mijn bron bij GM zegt nog steeds geen release gekend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                              bij sony zijn ze daan ook altyd over-enthousiast

mijn bron bij GM zegt nog steeds geen release gekend...
                              in game mania in merksem zeide ze tussen september en november dees jaar.
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                3d patch komt er binnekort aan, ik zie het probleem niet?

de 3D patches zen der al veur wipeout ,stardust,motorstorm,....

Comment

• Idd, net de mail gehad.

Heeft dus geen bal met GT te maken.

Comment

• Polyphony bevestigd nu, 2 Nov voor noord-amerika, zou die voor de EU hetzelfde zijn? Dag voor mn bday!
                                    In ieder geval wil ik ook die collectors edition, wtf, zo vet!
                                    Waar haal ik die?
                                    1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Die trailer

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Let vooral op details zoals de SLR die zijn luchtrem ook gebruikt

Comment

• Vet!!

Hopelijk staan de PS3's nog wat cheaper als dit uitkomt, altijd handig!
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Let vooral op details zoals de SLR die zijn luchtrem ook gebruikt
                                          was in gt4 ook al

Comment

Working...
                                          X