Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Vet!!

Hopelijk staan de PS3's nog wat cheaper als dit uitkomt, altijd handig!
    ²²

Machtige trailer idd !
    Nu hopen dat de sound in orde komt, en wat minder bandengeluid, dan word dit top !
    Enkel jammer dat er nog altijd geen schade is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Let vooral op details zoals de SLR die zijn luchtrem ook gebruikt
      Is in de 4 ook al me dunkt
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door c'mon Bekijk Berichten
        was in gt4 ook al
        Oorspronkelijk geplaatst door tjeu Bekijk Berichten
        is in de 4 ook al me dunkt
        12345

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
          ²²
          die is er wel

Comment

• Idd er is schade, en in car modellen, maar niet op alle wagens...

Anyway,

Voor wat het waard is: er is een definitieve releasedatum bekend gemaakt voor het langverwachte überracespel Gran Turismo 5. 2 november 2010 ligt-ie in de schappen, maar voor die tijd zal de datum nog wel 318 keer wijzigen.

De laatste keer dat we iets te melden hadden over GT5 wad dat er een een bloedrode Mercedes SLS AMG op de voorkant van het spel zal pronken. Maar het aftellen kan nu wel ingezet worden. Over iets minder dan 5 maanden mogen gamers met een supercar-tik zich weer wekenlang opsluiten in hun computerkelder c.q. zolder om alle tracks af te gaan met een imposant rijtje aan supercars (950 exemplaren). En hadden we al gezegd dat het Top Gear-circuit ook aanwezig is? Bij deze dan.

Tijdens de Sony-presentatie op game-walhalla E3 werd meteen bekend gemaakt dat er een Collector’s Edition op de markt komt. Daarbij krijg je een schaalmodel (1:43) van de Nissan GT-R Spec V, een dik boek van 300 pagina’s, een sleutelhanger en een certificaat met nummer. Het is nog niet duidelijk of dit hebbedingetje van bijna 100 dollar ook in Europa geleverd gaat worden.

bron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
              ²²

Machtige trailer idd !
              Nu hopen dat de sound in orde komt, en wat minder bandengeluid, dan word dit top !

dan moet je eerst nog ne ps3 aanschaffen wat bij mij wat twijfels teweeg brengt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                was in gt4 ook al
                Nee toch?

Dat vond ik net zo jammer eraan

*edit: net even door mijn eigen foto's van GT4 zitten neuzen... was er inderdaad toen al
                Mijn geheugen laat me ferm in de steek
                Last edited by ; 16/06/2010, 19:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                  dan moet je eerst nog ne ps3 aanschaffen wat bij mij wat twijfels teweeg brengt
                  Als het spel echt de moeite is , komt die er wss wel, en vlieg de xdoos wss buiten

Comment

Nee toch?

Dat vond ik net zo jammer eraan

*edit: net even door mijn eigen foto's van GT4 zitten neuzen... was er inderdaad toen al
                    Mijn geheugen laat me ferm in de steek
                    Ja, dat weet ik nog goed want op mijn SLR op GT4 staan nu ongeveer 1500 km's. Hetzelfde met de Pagani Zonda.

Maar je hebt wel gelijk de details zijn fenomenaal.

Comment

• Comment

• Ik denk dat ik de eerste 2 weken na 2november niet meer buiten kom.

Of de eerste 2 weken na een niet nader bepaalde datum die ze dan toch 45 keer gaan wijzigen.

Comment

• Comment

Die trailer

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Let vooral op details zoals de SLR die zijn luchtrem ook gebruikt
                            ZALIG

Comment

• Waaaah, stop teasing us!!!
                              Fak ziet er vet uit! Hopelijk letten ze echt op de sound! Besturing en sound is all you need in a racegame.
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik blijf er voor vrezen

Comment

• Trailer is zalig! Dat moment dat die Impreza en Lancer voorbij komen, net echt!

Top Gear test track
                                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Waaaah, stop teasing us!!!
                                    Fak ziet er vet uit! Hopelijk letten ze echt op de sound! Besturing en sound is all you need in a racegame.
                                    Volgend mij is het geluid een zware update ondergaan na GT5P. In de trailer hoor je toch duidelijk dat de motorgeluiden niet meer monotoon zijn en het in-car geluid van die racer (iets nsx-achtig) is heerlijk Als ze nu dat bandengepiep ook hebben aangepast = me happy
                                    Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• ik ben echt benieuwd naar dat schademodel, ik zou zo graag eens een Ferarri in de prak rijden.
                                      1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                                        Volgend mij is het geluid een zware update ondergaan na GT5P. In de trailer hoor je toch duidelijk dat de motorgeluiden niet meer monotoon zijn en het in-car geluid van die racer (iets nsx-achtig) is heerlijk Als ze nu dat bandengepiep ook hebben aangepast = me happy
                                        Het geluid van die maserati doet me anders wel de wenkbrouwen fronsen
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                          Het geluid van die maserati doet me anders wel de wenkbrouwen fronsen
                                          True, die maserati klinkt precies als een stofzuiger, maar de andere wagens hun geluid vind ik nu toch niks mis mee Nascar-mod lijkt mij wel leuke toevoeging
                                          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Working...
                                          X