Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJep.
Maar koop dat eens voor een maand Daan? voor een maand kost dat niets en 't is dikke fun, zeker wete2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenKga je toevoegen
Maar koop dat eens voor een maand Daan? voor een maand kost dat niets en 't is dikke fun, zeker wete
En je hebt me al op de PS3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenQuanta kosta?
En je hebt me al op de PS3.
* Abonnementskaart voor 3 maanden: €19,99
* Abonnementskaart voor 12 maanden: €59,992018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenbtw: je hebt recht op 1 maand gratis Gold, dus je kan desnoods een ander accountje maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenKzal mij daar straks eens mee bezig houden.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenAls gt5 er is ga ik ook veel online spelen, moet echt wel nice zijn zo met een stuk of 5 over de ring vlammen
Is er trouwens niemand die nfs shift online speelt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk zal de leden vanop het forum is moeten toevoegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDaan330
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenAls gt5 er is ga ik ook veel online spelen, moet echt wel nice zijn zo met een stuk of 5 over de ring vlammen
Is er trouwens niemand die nfs shift online speelt?
wegens spel ( shift ) uitgespeeld ( platinium beker ),terug verkocht,maar dat was nog voor +-januari en dan is het forza3 geworden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAlé man Er spelen er hier nog dat op 't forum.. koop dat es!
Als Granturismo 5 uit is zal 't wel druk zijn in de lobby's!
cod 2 wordt bijna cod3 !!! en mijne ps3 staat toch maar wat stof te vangen,zodra gt5 er is zal je zeggen verdomme is diene nu weer en nog online
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenGold kost nu 1 € voor een maand!!!!
awel waar wacht je dan op......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenGold kost nu 1 € voor een maand!!!!
Hmm.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cédric_2 Bekijk BerichtenWat is dit dan juist Gold?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenDan kan je party's joinen, en online spelen met andere mensen
Comment
Comment