Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Even though there has been a steady stream of info and previews of Polyphony Digital’s upcoming Gran Turismo 5 for the Playstation 3 ever since the E3 kicked off, it seems like the developers have saved upsome of the interesting features. A recent interview with Shuhei Yoshida, president of Sony Computer Entertainment Worlwide Studios, now reveals some spectacular features of the upcoming title.
    Yoshida both mentions a track editor and weather system, two features that were often hinted at during the past 12 months. Furthermore, the article mentions go-kart racing, another first for the GT franchise. You can find the most important excerpt of the interview below, the full article can be checked out here.
    Gran Turismo 5 will offer gamers an experience more rich, more in-depth and more exciting than they might expect – even from a series as closely identified with innovation and invention as Gran Turismo. Not only will Gran Turismo 5 deliver an even more comprehensive set of cars and courses than gamers saw with previous iterations, it will also feature new game-enhacing graphical effects such as damage, night racing and weather.
    These innovations are twinned with the option to join millions of like-minded individuals globally within the Gran Turismo community and to find a driving experience to suit, whether that is taking on the Top Gear test track, chucking cars around stunt arenas, go-karting, creating and sharing your own track or intense head-to-head races. Who, where and what to drive is completely down to the individual.
    Gran Turismo 5 will be bringing 1000 cars and over 60 tracks to the Playstation 3, including new features such as damage, weather and day/night effects. GT5 will be one of the first six Playstation 3 games to be available in 3D. The title will be out on November 2nd in the North & Latin America, release dates for Europe and Japan have not been confirmed yet.
    BRON.

Comment

• pffff, nog zo lang wachten.
      1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
        pffff, nog zo lang wachten.
        Zo laang is het nu ook weer niet, het langste wachten zal nu ook weeral voorbij zijn. (hopelijk)

The Mother of all Racegames volgens velen, Gran Turismo 5 komt uit op de verjaardag van ondergetekende, dus mocht je ‘m mij cadeau willen doen, doe er dan alsjeblieft wel een PS3 bij, want die heb ik nog niet. Het spel is veelbesproken, maar wat Sony Computer Entertainment-directeur Shuhei Yasuda ons tot nu toe nog […]

eigen circuits maken, plezant
        BMW X5 45e

Comment

• het had mooi geweest kon ik me deze vakantie al amuseren met GT5 hé! ach, in ieder geval weet iedereen al wat ze me cadeau kunnen doen wanneer ik 3 nov jarig ben.

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• is die demo met die toyota nog steeds te downloaden? merk je daarin een verschil qua handling tussen die en GT5P?

En nog een compleet andere vraag, iemand ervaring met zo'n Fanatec stuur?
              Dat GT3RS stuur lijkt me zo vet, maar werken de logitech G25 pedalen + schakelpook daar niet mee?
              Tis een beetje onduidelijk voor me, ook als de shifter niet werkt en ik dus die van fanatec moet kopen, ist waar dat die dan vast moet hangen aan dat stuur (ik bedoel dan met die 2 vreemde staaf dingen). Of kan je hem los op iets anders schroeven zoals die van de G25?

edit: zelf al gevonden, valt ook los te monteren door iets in elkaar te knutselen ervoor. :-)
              Iemand een idee wat ik voor mn G25 nog kan vragen? in prima staat, amper gebruikssporen.
              Last edited by davidk; 05/07/2010, 22:25.

Comment

is die demo met die toyota nog steeds te downloaden? merk je daarin een verschil qua handling tussen die en GT5P?
                Er is bij mijn weten nooit een demo geweest met een toyota, enige demo die na prologue is uitgekomen is die met de 2 nissans. En ja daar voelden de wagens toch anders aan.

Comment

• oops die bedoel ik ja, valt die nog ergens te dl'en?
                  ik dacht dat die demo iets speciaal was met die toyota ft86 proto, maar dat was enkel en trailer.

Comment

• Ivm demo: check de store eens hè

Ivm stuur: Kost nieuw nog rond de 150 euro en zelfs minder als je zoekt, rekening mee houden als je je prijs maakt. Ik denk dat 120€ of zelfs 100€ afhankelijk van de staat een realistische vraagprijs is.

Die Fanatec stuurtjes heb ik al véél goede dingen over gehoord, schijnt echt heel goeie feedback door te sturen, en de overall feel en build quality is super. Bij ons in de league zijn er al een paar mannen die daarmee rijden en ze zijn er heel erg content van. Der zijn der zelfs die er één hebben kunnen testen als bètatester en daarna voor een prikje overkopen. Als ge een goeie review wilt zien, met ge eens op zoek gaan op youtube naar de mannen van SRT en hun reviews waaronder dat GT3RS gedoe. Geeks eerste klas, maar ze weten ECHT veel over simracen en alles wat er bij komt.
                    Last edited by ; 06/07/2010, 10:18.

Comment

• ouch, dacht dat die toch nog wat meer waard ging zijn.
                      staat te koop voor 100 EUR, als iemand hier interesse heeft!

binnenkort de Fanatec dus bestellen!

Comment

ouch, dacht dat die toch nog wat meer waard ging zijn.
                        staat te koop voor 100 EUR, als iemand hier interesse heeft!

binnenkort de Fanatec dus bestellen!
                        TwijfUl !

Comment

• laat maar iets weten dan , schakelpook heeft een kleine mod ondergaan waardoor hij ietsje stiller schakelt (minder click geluid) en iets stroever aanvoelt.

Comment

laat maar iets weten dan , schakelpook heeft een kleine mod ondergaan waardoor hij ietsje stiller schakelt (minder click geluid) en iets stroever aanvoelt.
                            Ahzo. Mja, kzou da wel graag hebben maar tprobleem is datk nie veel meer game op de pc.
                            Iemand die weet of de G25 compatibel is met de PS3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                              Ahzo. Mja, kzou da wel graag hebben maar tprobleem is datk nie veel meer game op de pc.
                              Iemand die weet of de G25 compatibel is met de PS3?

g25 en g27 gaan idd op ps3

Comment

• Fack zware twijfel.
                                Kzie wel, je moet het zeker niet langs de kant houden daarvoor ben ik niet zeker genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                  Fack zware twijfel.
                                  Kzie wel, je moet het zeker niet langs de kant houden daarvoor ben ik niet zeker genoeg

als dat toch perse voor gt5 wilt,gewoon wachten tegen dan smijten ze die g25's noar awe kop. ( ik zien het al voormij staan superdeal ps3 + gt5 + g25)

Comment

• T t t , da's ni waar hè Bart. Gran Turismo = Logitech Driving Force Pro/GT. Mijne clutch werkte nog altijd niet in GT5P/Nissan Demo ze... En plus hebben ze altijd vééééél te weinig wheel settings. Neemt niet weg dat ik vind dat ze het moeten doen hè, G25 voor de win, always.

Comment

• als je met koppeling wilt rijden in GT5P, eens je controle hebt over de auto even opt bovenste zwarte knopje (driehoekje) duwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                        T t t , da's ni waar hè Bart. Gran Turismo = Logitech Driving Force Pro/GT. Mijne clutch werkte nog altijd niet in GT5P/Nissan Demo ze... En plus hebben ze altijd vééééél te weinig wheel settings. Neemt niet weg dat ik vind dat ze het moeten doen hè, G25 voor de win, always.

dus volgens U al die dat gt5p spelen en hun filmke op youtube zetten met hun g25 stampen voor hun plezier op dane pedal ofwa......

en de wheel settings van de force pro gt heb ik nooit klagen overgehad,maarja ik ben nu oak gene moeilijke

Comment

• stuur is al verkocht, normaal wordt ie donderdag afgehaald.

Comment

Working...
                                          X