Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Fanatec GT3RS Clubsport is ook besteld, hopelijk komt ie donderdag reeds aan.
    Nu nog wachten op GT5. Zou graag rFactor en GTR etc spelen, maar heb geen krachtige PC. :-(
    Zou dat draaien op een Mac (bootcamp), of zijn dat vrij zware games?
    1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
      De Fanatec GT3RS Clubsport is ook besteld, hopelijk komt ie donderdag reeds aan.
      Nu nog wachten op GT5. Zou graag rFactor en GTR etc spelen, maar heb geen krachtige PC. :-(
      rFactor is totaal niet zwaar ,ik kan dat zelfs draaien op mijn laptop en die is totaal niet game gericht.
      GTR is iets zwaarder maar ik denk dat GTR² ook wel nog te doen moet zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
        rFactor is totaal niet zwaar ,ik kan dat zelfs draaien op mijn laptop en die is totaal niet game gericht.
        GTR is iets zwaarder maar ik denk dat GTR² ook wel nog te doen moet zijn
        +1. rF is zeer licht als je wat speelt met de instellingen, ik ken mensen die nog met een single core spelen, pentium IV of zo rF2 zal afwachten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
          dus volgens U al die dat gt5p spelen en hun filmke op youtube zetten met hun g25 stampen voor hun plezier op dane pedal ofwa......
          Ja

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
          en de wheel settings van de force pro gt heb ik nooit klagen overgehad,maarja ik ben nu oak gene moeilijke
          Is voor mij te weinig, 'k ben daar wel ne moeilijke in. Deadzones, straightline sensitivity (groot probleem imo met GT4), steering power, enz enz. 't Is allemaal geen must hè, maar het verhoogt alleen maar het realisme. Uw stuur is de enige feedback die je hebt, dan vind ik dat je daarmee moet kunnen spelen. Nog het belangrijkste: een variabele steering angle, maar dan in game. Vermits de PS3 geen logitech profiler of zo heeft, kan je je stuur niet instellen via de PS3 zelf. Slim van game producers die daarmee rekening houden imo.

Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
          als je met koppeling wilt rijden in GT5P, eens je controle hebt over de auto even opt bovenste zwarte knopje (driehoekje) duwen.
          'k Wist ni dage da kon instellen. 'k Heb hem wel al ff niet meer, dus kan het niet proberen. Edit: was da gene reverse in de vorige gt's? Was voos, spin, druk op een knopke om achteruit te rijden, schakel, rijd weg

Anyway. Ik moet toegeven dat ik al behoorlijk wat filmkes heb gezien van GT5 met een G25, evenveel als met de DFGT ongeveer. Ik denk dus wel dat de voorzieningen voor de G25 niet te verwaarlozen zullen zijn. Als ze slim zijn doen ze ook iets voor Fanatec, die stuurtjes worden stilaan héél populair.
          Last edited by ; 07/07/2010, 10:40.

Comment

• als de koppeling van mn fanatec niet werkt morgen ga'k wel huilen!
            iig was/is dat knopje idd voor reverse, tenzij je je shifter op H-patroon hebt staan, dan dient dat knopje voor het activeren en deactiveren van het koppelingspedaal.

overigens wel lame dat je het niet op altijd aan kan zetten!

Comment

• Ah, dus als ge sequentieel rijdt (wat met de meeste racebakken wel het geval is) gaat het niet? Lauw...

Comment

• maar moet je int echt dan ook koppelen bij een sequentiele bak?

Comment

maar moet je int echt dan ook koppelen bij een sequentiele bak?

nope.

Comment

nope.
                    Alleen bij de start natuurlijk. Ik bekijk het dan nog anders, omdat mijn autokluts uitstaat bij het simracen, wat betekent dat als ik rond ga, ik moet ontkoppelen. Dit alles zal bij GT5 wel geen probleem vormen vermoed ik.

Comment

• “My Lounge is GT5’s hub from which you’ll access all of GT5’s new online features. Hit the Community tab and you’ll pull up a bulletin board filled with your latest stats and your recent mail from friends and other players. You can browse through your friends’ bulletin boards and check their progress on and offline, and send out mail and challenges. My Lounge supports voice chat for up to 32 players and lets you host 16-player online races or spectate on races in progress, as well as watch the GT-TV VOD service and race replays.”

Comment

“My Lounge is GT5’s hub from which you’ll access all of GT5’s new online features. Hit the Community tab and you’ll pull up a bulletin board filled with your latest stats and your recent mail from friends and other players. You can browse through your friends’ bulletin boards and check their progress on and offline, and send out mail and challenges. My Lounge supports voice chat for up to 32 players and lets you host 16-player online races or spectate on races in progress, as well as watch the GT-TV VOD service and race replays.”
                        Money hack

Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Dit spel gaat zalig worden en verslavend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                            Money hack

heeeel waarschijnlijk wel ofwel er was ooit een gerucht dat als je gt5 proloque had uitgespeeld ( alle gold bekers ) je voor gt5 een flinke som geld kon overzetten. ( maar je kon daar maar tot 2.000.000 cr sparen,dus ja ??? )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                              Money hack
                              japanese yen

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=NpqxRUrausk&feature=fvst met de lichten dimmen....

Comment

• Gaat dit -ongelooflijk,trouwens- spel enkel uitgegeven woden voor PS3 of ook voor andere platformen ? I hope so with my PSP...
                                  There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Goh, wat zou je aan deze game hebben op een psp? Zie de meerwaarde er niet van in eerlijkgezegd.
                                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• GT5 is al uit de PSP...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk Berichten
                                        Gaat dit -ongelooflijk,trouwens- spel enkel uitgegeven woden voor PS3 of ook voor andere platformen ? I hope so with my PSP...
                                        PSP kan da nooit draaien

Comment

De Fanatec GT3RS Clubsport is ook besteld, hopelijk komt ie donderdag reeds aan.
                                          Heb je je stuur al en waar heb e het besteld?

Comment

Working...
                                          X