Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Sluit uw ogen en 't is precies Gran Turismo 1.

Comment

• idd, en het was toen al een zwakker punt van het spel vond ik.

Comment

• Jammer.

Comment

• 100 Days Before Release, GT5 a Top Seller at Amazon

Comment

• vooral als die muscle cars voorbijkomen is de fail groot dat lijkt meer op het geluid van een aerodynamische ligfiets

Comment

• Wat een teleurstelling seg die sounds

Comment

• zalige locatie

zalige functie

Spanning en sensatie die je alleen in 3D kunt beleven
                  De wereld van Gran Turismo wordt nog mooier dankzij twee nieuwe functionaliteiten

Gran Turismo 5 biedt ondersteuning voor 3D en face-tracking. 3D-compatibele tv's, zoals de Sony 3D BRAVIA®-serie met 3D-brillen, staan garant voor een ongeëvenaarde en ultrarealistische ervaring. De unieke face-trackingfunctie maakt gebruik van de PlayStation®Eye-camera voor PS3. De PlayStation®Eye registreert je gezicht. Als je tijdens het racen naar links of rechts kijkt, betekent dit dat je gezichtsveld verandert. Daardoor lijkt het alsof je echt in de digitale auto zit.
                  Last edited by ; 28/07/2010, 12:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    PSP kan da nooit draaien
                    Thanks for the !nformation.
                    There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                      zalige locatie

zalige functie

Spanning en sensatie die je alleen in 3D kunt beleven
                      De wereld van Gran Turismo wordt nog mooier dankzij twee nieuwe functionaliteiten

Gran Turismo 5 biedt ondersteuning voor 3D en face-tracking. 3D-compatibele tv's, zoals de Sony 3D BRAVIA®-serie met 3D-brillen, staan garant voor een ongeëvenaarde en ultrarealistische ervaring. De unieke face-trackingfunctie maakt gebruik van de PlayStation®Eye-camera voor PS3. De PlayStation®Eye registreert je gezicht. Als je tijdens het racen naar links of rechts kijkt, betekent dit dat je gezichtsveld verandert. Daardoor lijkt het alsof je echt in de digitale auto zit.
                      Als dit goed marcheert, dan is dat idd wel waanzinnig vet! Eindelijk deftig in-car racen, wordt hiermee mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Als dit goed marcheert, dan is dat idd wel waanzinnig vet!
                        Heb er zo mijn bedenkingen bij

Als je naar links kijkt verandert het beeld op het scherm dus ook mee... maar je zit zelf ondertussen wel naast je tv te kijken

Comment

• dus je hoofd draait naar links maar je ogen naar rechts om toch nog iets te blijven zien. sounds fun!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            dus je hoofd draait naar links maar je ogen naar rechts om toch nog iets te blijven zien. sounds fun!
                            Inderdaad, lijkt me erg vervelend....

Tenzij het anders werkt natuurlijk, but still.

Nu duw ik gewoon op de knopjes van mijn stuur om links en rechts te kijken, done

Comment

• Voila dat lijkt mij ook handiger. Alhoewel als ze het goed doen... Look to apex wordt in veel games gebruikt. Ge moet daarom uw hoofd ni veel bewegen hè, als ze da vrij gevoelig zetten. Beste blijft natuurlijk nog ne triple monitor setup, maar 'k zou zelfs ni weten hoe dat moet bij een PS3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                Inderdaad, lijkt me erg vervelend....

Tenzij het anders werkt natuurlijk, but still.

Nu duw ik gewoon op de knopjes van mijn stuur om links en rechts te kijken, done
                                In-car racen is het meest realistische maar ik vind het niet zo leuk. Het zicht rondom is te beperkt. Als je bvb een close duel uitvecht, dan moet je constant op die pijlkes zitten duwen om rondom u te kunnen zien...

Daarom zet ik mijn camera standpunt meestal gewoon op de neus. Meer overzicht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Daarom zet ik mijn camera standpunt meestal gewoon op de neus. Meer overzicht!
                                  Maar ik zie zo graag mijn dashboard

En dan is de kijkhoek ook groter vind ik. Alleen als je dan zo'n auto hebt met dikke A pilaren ofzo ben je wel gekloot

Comment

• Bwa da in car racen went wel. Bij 't simracen worden wij verplicht tijdens officiële races cockpit cam te gebruiken, iets anders marcheert gewoon ni. Voordeel van't simmen is dat ge uw stoel en spiegels kunt bijregelen in alle richtingen, en extra spiegels (virtual mirrors) kunt toevoegen. Combineer dat met nen achteruitkijkknop en 't is gebakken.

Comment

• GT5 Karting Mentioned in French PlayStation Magazine

Comment

• Mooie filmpke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten

idd mooie montage van de bestaande filmpkes.

Comment

Working...
                                          X