Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tjeu: 18 max afaik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

zo lang in ontwikkeling en 't ziet er voor 90% uit zoals GT3.
      yeah right

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=tHx-e...layer_embedded#! kart

Comment

• Comment

• Ik heb de indruk dat er hier veel eens langs de oogarts moeten gaan

Zelfde uitzien als GT3

Comment

• Ik word zeeziek van daar naar te kijken...

Check die Volvo's uit de startblokken schieten Zit de Bugatti Veyron in dat spel? Dat moet nogal een beeld geven!!

Comment

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en nog steeds die kutmuziek
                Ik dacht dat er nu schademodellen in dat spel zouden steken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten

Check die Volvo's uit de startblokken schieten Zit de Bugatti Veyron in dat spel? Dat moet nogal een beeld geven!!
                  kerel, da's de start van de race, die volvo's waren al aan het rijden. 't is nie dat die ineens vertrekken he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                    Ik heb de indruk dat er hier veel eens langs de oogarts moeten gaan

Zelfde uitzien als GT3
                    mss moeten ze ipv te "mauwen" nogeens naar hun favoriet duits dorpke rijden en daar eens spelen....

Comment

• Dit is ECHT fotorealistisch:

Dat het maar rap gereed is dedju

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Ik dacht dat er nu schademodellen in dat spel zouden steken?
                        da zit erin maar niet voor elke auto
                        BMW X5 45e

Comment

• Dat filmpje met die Volvo's is echt tof, maar vanaf dat er verwisseld wordt van de cockpit naar 3rd person ziet het er niet meer uit. Ik bedoel de 3rd person camera is totaal anders dan bijvoorbeeld die in Forza 3. En Daardoor speelt het dan ook minder.. Denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                            1 van de grootste vooruitgangen vind ik dat je eindelijk met meer dan 6 kunt racen. Iemand een idee hoe dat zit? Op laatste filmpje zijn ze met 10, bij de karts was het met 8,... Zou je dat zelf kunnen kiezen of is dat parcour afhankelijk ofzo?
                            18 players in Single Race, 32 max. online

Comment

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en nog steeds die kutmuziek
                              en gt3 was al zo goed!

Comment

• ik geef wb wel gelijk, tis idd wat mooier geworden maar voor de rest is het zo goed als hetzelfde.

Comment

• 'k heb blijkbaar iets verkeerd gezegd

grafisch ziet het er mega uit, ja maar 't is dan ook PS3 en niet meer PS2.

Comment

• mooie beelden zijn heel leuk, maar ik SPEEL graag een spel in plaats van er naar te kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      mooie beelden zijn heel leuk, maar ik SPEEL graag een spel in plaats van er naar te kijken.
                                      Klopt! Al ziet het spel eruit ls Granturismo4 (wat totaal geen schande is!), dat ze in godsnaam iets doen aan de SOUND!! 1 van de belangrijkste dingen in een racegame . buiten de handling uiteraard.
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                        Klopt! Al ziet het spel eruit ls Granturismo4 (wat totaal geen schande is!), dat ze in godsnaam iets doen aan de SOUND!! 1 van de belangrijkste dingen in een racegame . buiten de handling uiteraard.
                                        Amen to that, hoewel ik hier en daar op filmpjes toch al een lichte verbetering merk qua geluid! Zolang het bij in-car view maar niet monotoon klinkt is het prima voor mij
                                        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• should NOT be taken as confirmation that any of the following tracks will be in Gran Turismo 5. er bestaat dan toch mss een kans voor SPA....

Comment

Working...
                                          X