Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu
Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj
Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1
Bekijk Berichten
Ten eerste: sinds wanneer geldt plezant voor de ene, als plezant voor de andere? De ene vindt het plezant om iemand bont en blauw te slaan, de andere niet. Dus de term plezant is voor ieder persoonlijk in te vullen als je't mij vraagt.
Ten tweede:
1) Voor GTR had je helemaal geen super PC nodig. Maar dan nog. Om in de buurt van die onrealistische screenshots van GT5 te komen, heb je ook een meer dan super HD TV nodig als je't mij vraagt. En dat in combinatie met een PS3 is ook al weer geen goedkope oplossing meer. Komt er dan nog eens bij dat je met uw PC 100.000 keer meer kan doen dan met je TV.
2)Voor mij is het geen noodzaak om met standaardwagens te kunnen rijden. Ik weet nog toen ik nog GT3 speelde dat ik al snel racete met de echte racewagens omdat die tenminste goed reden. Standaardwagens voelden altijd zo boot-achtig aan.
3)Leve PC-gaming met internet! www.nogripracing.com en elk circuit van de wereld kan rechtstreeks in GTR2 gedownload worden. Ik heb al tientallen races gereden op Laguna Seca in GTR2.
4)Tjah, 100% realistisch zal een simulatie nooit zijn. Maar je kan het wel zo goed mogelijk proberen te benaderen. En dat doet GTR nog altijd 1000 keer beter dan GT5.
Ik weet nu al, na het zien van tientallen filmpjes dat GT5 zeker niet in de buurt zal komen van GTR, daar ben ik nu eens 100% van overtuigd!
edit: ik bedoel dus wel op vlak van rijden zelf. Op alle andere vlakken overtreft GT5 uiteraard GTR wél!
Comment