Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Mss eerst eens wachten tot het spel effectief uit vooraleer zo voorbarige natte vinger uitspraken te doen......
    Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
    ge hebd het spel nog geneens gespeeld en ge gaat beweren dat een spel waar ge ...

1) al ne super pc voor nodig hebd om iet ofwat degelijke graphics eruit te halen...
    2) nog geneens standaard productiewagens (of althans tochni veel) kunt rijden..
    3) geen tsukuba, geen suzuka, geen laguna seca,.... inzit
    4) en last but not least TOTAAL NIET realistisch genoeg KAN zijn...

BETER is dan een spel dat ge nog geens gespeeld hebd... gij durft wa vertellen!
    maar bon... het is natuurlijk afhankelijk wat ge realistisch vind he
    Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
    een spel moet plezant zen en dat is GT altijd geweest en alsk realisme wil kruip ik wel in mijne OTTO........
    Oei zijn we op de teentjes getrapt?

Ten eerste: sinds wanneer geldt plezant voor de ene, als plezant voor de andere? De ene vindt het plezant om iemand bont en blauw te slaan, de andere niet. Dus de term plezant is voor ieder persoonlijk in te vullen als je't mij vraagt.

Ten tweede:
    1) Voor GTR had je helemaal geen super PC nodig. Maar dan nog. Om in de buurt van die onrealistische screenshots van GT5 te komen, heb je ook een meer dan super HD TV nodig als je't mij vraagt. En dat in combinatie met een PS3 is ook al weer geen goedkope oplossing meer. Komt er dan nog eens bij dat je met uw PC 100.000 keer meer kan doen dan met je TV.
    2)Voor mij is het geen noodzaak om met standaardwagens te kunnen rijden. Ik weet nog toen ik nog GT3 speelde dat ik al snel racete met de echte racewagens omdat die tenminste goed reden. Standaardwagens voelden altijd zo boot-achtig aan.
    3)Leve PC-gaming met internet! www.nogripracing.com en elk circuit van de wereld kan rechtstreeks in GTR2 gedownload worden. Ik heb al tientallen races gereden op Laguna Seca in GTR2.
    4)Tjah, 100% realistisch zal een simulatie nooit zijn. Maar je kan het wel zo goed mogelijk proberen te benaderen. En dat doet GTR nog altijd 1000 keer beter dan GT5.

Ik weet nu al, na het zien van tientallen filmpjes dat GT5 zeker niet in de buurt zal komen van GTR, daar ben ik nu eens 100% van overtuigd!
    edit: ik bedoel dus wel op vlak van rijden zelf. Op alle andere vlakken overtreft GT5 uiteraard GTR wél!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Oei zijn we op de teentjes getrapt?

Ten eerste: sinds wanneer geldt plezant voor de ene, als plezant voor de andere? De ene vindt het plezant om iemand bont en blauw te slaan, de andere niet. Dus de term plezant is voor ieder persoonlijk in te vullen als je't mij vraagt.

Ten tweede:
      1) Voor GTR had je helemaal geen super PC nodig. Maar dan nog. Om in de buurt van die onrealistische screenshots van GT5 te komen, heb je ook een meer dan super HD TV nodig als je't mij vraagt. En dat in combinatie met een PS3 is ook al weer geen goedkope oplossing meer. Komt er dan nog eens bij dat je met uw PC 100.000 keer meer kan doen dan met je TV.
      2)Voor mij is het geen noodzaak om met standaardwagens te kunnen rijden. Ik weet nog toen ik nog GT3 speelde dat ik al snel racete met de echte racewagens omdat die tenminste goed reden. Standaardwagens voelden altijd zo boot-achtig aan.
      3)Leve PC-gaming met internet! www.nogripracing.com en elk circuit van de wereld kan rechtstreeks in GTR2 gedownload worden. Ik heb al tientallen races gereden op Laguna Seca in GTR2.
      4)Tjah, 100% realistisch zal een simulatie nooit zijn. Maar je kan het wel zo goed mogelijk proberen te benaderen. En dat doet GTR nog altijd 1000 keer beter dan GT5.

Ik weet nu al, na het zien van tientallen filmpjes dat GT5 zeker niet in de buurt zal komen van GTR, daar ben ik nu eens 100% van overtuigd!
      edit: ik bedoel dus wel op vlak van rijden zelf. Op alle andere vlakken overtreft GT5 uiteraard GTR wél!
      Amen!

Ik heb al een beetje vanalles geprobeerd op pc en Playstation, en kan bovenstaande eigenlijk alleen maar bevestigen. Gran Turismo 1, 2, 3, 3,5 (was iets met concept cars ofzo), 4, 5 prologue, ik heb ze allemaal en ik heb me met allemaal kostelijk geamuseerd, maar voor het échte racewerk (nu ja, 'écht') kruip ik toch achter m'n pc en klooi ik met GTR en Live For Speed toestanden.

Comment

• +1 Maxime! Een sim is mss wel niet zo realistisch als the real deal, maar benadert het echte werk 10x beter dan GT. En dan nog, als ik 100% realisme wil hebben, stap ik in mijnen auto en ga ik tracken. Ge kunt 1000en euros investeren in hydraulica en al om het zo dicht mogelijk te benaderen, maar niets is beter als the real deal!

Feit is en blijft, wilt ge een zo realistisch mogelijke racegame (maw een sim), dan moet ge naar de pc overschakelen, mét een echte sim (GTR, rFactor, iRacing, enz)

Wilt ge gewoon een game met dikke graphics, gameplay, game modes, véél auto's en gewoon een hoge funfactor, is een Gran Turismo, Forza of Shift meer dan voldoende. Ik ga deze wss ook halen hoor. Ook al zijn de physics nog niet half van 'tgeen een sim eruit krijgt, 't gaat dikke fun zijn met dikke bakken. Meer moet ne mens ni hebben hè
        Last edited by ; 25/08/2010, 14:39.

Comment

edit: ik bedoel dus wel op vlak van rijden zelf.
          standaardwagens die "boot-achtig" rijden in GT3... kerel GT3 is 10jaaar oud.
          en hoe kunde nu in godsnaam weten hoe GT5 gaat zijn als ge het nognie gespeeld hebd???

dan op gebied van rijden zelf.... dus GTR is een pak realistischer op gebied van rijden zelf zegt ge...
          ooit al eens met een FIA GT wagen gereden mss? ..moet zijn he hoe zoude het anders kunne weten

Maar bon, kga er mezelf ni druk liggen om maken, iederes zijne meug...
          vind het aleen erg dat ge in nen topic van een bepaald game, dat komt liggen afbreken terwijl ge het nog geneens speelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
            en hoe kunde nu in godsnaam weten hoe GT5 gaat zijn als ge het nognie gespeeld hebd???

dan op gebied van rijden zelf.... dus GTR is een pak realistischer op gebied van rijden zelf zegt ge...
            ooit al eens met een FIA GT wagen gereden mss? ..moet zijn he hoe zoude het anders kunne weten

vind het aleen erg dat ge in nen topic van een bepaald game, dat komt liggen afbreken terwijl ge het nog geneens speelt
            Het probleem is dat het merendeel van de mensen denkt:

Moeilijk bestuurbaar = realistisch

Maar GTR is wel een heerlijk spel. Moesten ze de graphics van GT5 + alle wagens en circuits in GTR steken --> ultieme racespel imo
            Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Ik heb mij de CE van GT5 in ieder geval besteld ..

Denk dat ik mij een G27 ga halen ook ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                Ik heb mij de CE van GT5 in ieder geval besteld ..

Idem hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten

Tuurlijk heb ik daar al meegereden...

Als je af en toe logisch denkt, dan weet je wel wat realistisch is en wat helemaal niet in bepaalde situaties.
                  Ik heb GT4 ook vaak gespeeld op de PS van een maat en ik was het telkens beu na 5 min. Een RWD met +500 pk die weigert uit te breken bij full throttle in een bocht, een concurrerende auto die keihard tegen u komt rijden omdat jij op de voorgeprogrammeerde ideale lijn rijdt en bandengepiep van een Le Mans race auto aan 50 km/u.
                  WAAAUW, dat is allemaal realistisch zeg! Daarvoor moet je echt met een race auto gereden hebben om te beseffen hoe echt dat game wel is...

En dat boot-achtig rijden was er bij GT4 ook hoor. En weer eens logisch denken: logisch toch!? Elke standaard auto is een boot in vergelijking met een race wagen. En racen met een boot vind ik gewoon niet boeiend...

En hoe ik dat allemaal weet? Denk je nu echt dat er zo'n Revolutie zal zijn van GT4 naar GT5? De stap van GT1 naar 2, 2 naar 3 en 3 naar 4 zijn dat nooit geweest, dus van 4 naar 5 zal het wel niet anders zijn. Op vlak van aantal wagens, graphics, locations, fotoshootmogelijkheden ed waarschijnlijk wel. Maar kijk naar die filmpjes en dan weet je dat er op vlak van sound en rij-eigenschappen nog héél véél werk aan de winkel is. Ze hadden beter daar wat meer middelen voor vrij gemaakt.

edit: en ik breek niks af! Ik vind gewoon dat bepaalde het game hier 'onterecht' als realistisch gaan bestempelen terwijl het dat totaal niet is. GT(5) is gewoon een leuke arcade game met veel mogelijkheden, meer niet.
                  Last edited by ; 26/08/2010, 12:57.

Comment

Tuurlijk heb ik daar al meegereden...

Als je af en toe logisch denkt, dan weet je wel wat realistisch is en wat helemaal niet in bepaalde situaties.
                    Ik heb GT4 ook vaak gespeeld op de PS van een maat en ik was het telkens beu na 5 min. Een RWD met +500 pk die weigert uit te breken bij full throttle in een bocht, een concurrerende auto die keihard tegen u komt rijden omdat jij op de voorgeprogrammeerde ideale lijn rijdt en bandengepiep van een Le Mans race auto aan 50 km/u.
                    WAAAUW, dat is allemaal realistisch zeg! Daarvoor moet je echt met een race auto gereden hebben om te beseffen hoe echt dat game wel is...
                    Nice one!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                        Haha... oogkleppOn!

Comment

Haha... oogkleppOn!
                          True, maar of het nu realistisch is of niet, het wordt een vet spel

Ik hoop dat ze ooit eens GTR voor PS3 gaan ontwikkelen!
                          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                            True, maar of het nu realistisch is of niet, het wordt een vet spel

Ik hoop dat ze ooit eens GTR voor PS3 gaan ontwikkelen!
                            't Zal inderdaad wel een bijzonder leuk spel worden dat zeer goed in elkaar zal steken, dat staat als een paal boven water.

Ik hoop dat ze ooit eens een nieuwe GTR uitbrengen! Asap please!

Comment

Ik heb mij de CE van GT5 in ieder geval besteld ..

koop u eens een deftig stuur!

kost niet zoveel meer!
                              1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                                koop u eens een deftig stuur!

kost niet zoveel meer!
                                319 €

Comment

• wat kost een G27 dan? toch ook iets van een 250 EUR dacht ik?

edit: even gekeken en die is toch ook nog 250 EUR, wel heb je dan het compleet pakket. Fanatec GT3RS clubsport pakket is 319 EUR voor het stuur + pedalen, maar dan moet je nog 50 EUR neertellen voor de shifters (pakketje van een seq en H-patroon). Toegegeven de Fanatec kost een stuk meer, maar is dan ook wel kwalitatief ietjse beter. Ook de belt-drive tegenover de tandwieltjes bij de G27 zorgen voor een beter stuurgevoel imho, en ook een pak minder lawaai.
                                  Last edited by davidk; 26/08/2010, 15:11.

Comment

• Fanatec voor PS3 is niet compatibel met F1 2010...

Comment

Fanatec voor PS3 is niet compatibel met F1 2010...
                                      PlayStation 3: All games which support Force Feedback racing wheels

Comment

• Ik wil het gerust testen als F1 2010 uit komt, maar dat gaat sowieso werken hoor.
                                        Als een G25/G27 erop werkt of eender welk stuur met FF, zal de GT3RS ook werken.

Comment

• iemand nog nieuwe gameplay footage?

Comment

Working...
                                          X