Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    iemand nog nieuwe gameplay footage?
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• en toch gaan miljoenen mensen da spel kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        gvd, ik had het na een minuut ofzo pas door

Comment

• Geluid van Gran Turismo is inderdaad ronduit irritant, maar toch blijf ik fan naah!
          Misschien is het wat beter in de 5e aflvering...hopelijk.

Comment

't Zal inderdaad wel een bijzonder leuk spel worden dat zeer goed in elkaar zal steken, dat staat als een paal boven water.

Ik hoop dat ze ooit eens een nieuwe GTR uitbrengen! Asap please!

Asap???? voorwa zijde GTR al beu gespeeld of is het een sleur aant worden

Comment

iemand nog nieuwe gameplay footage?

http://www.youtube.com/watch?v=rUf3rOdbxac natuurlijk de real deal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                nee nee das ni schoon e bart, da was nog de vorige editie...

dit is THE real deal... let vooral op de schademodellen ! ! ! ! !

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

want dit => http://www.youtube.com/watch?v=rR8CQ...eature=related is naart schijnt minder realistisch
                Last edited by ; 26/08/2010, 22:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                  PlayStation 3: All games which support Force Feedback racing wheels

Volgens deze niet: http://www.virtualr.net/f1-2010-stee...tibility-list/

Ik bestel maar een 2 weken voor F1 2010 uitkomt, dus ik heb nog wel ff om er over na te denken

Eigenlijk zou ik eens graag met alle 2 spelen voor ik iets koop ..

Comment

+ YouTube Video
                    schitterend

zeer treffend wel

jeezes dat geluid trok toen ook op niet veel en dat idiote bandengeluid

Comment

schitterend

zeer treffend wel

jeezes dat geluid trok toen ook op niet veel en dat idiote bandengeluid
                      ..was dat spel de max

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                        Volgens deze niet: http://www.virtualr.net/f1-2010-stee...tibility-list/

Ik bestel maar een 2 weken voor F1 2010 uitkomt, dus ik heb nog wel ff om er over na te denken

Eigenlijk zou ik eens graag met alle 2 spelen voor ik iets koop ..
                        check eens op www.playseat.be .... indien je een afspraak maakt kan je verschillende sturen testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                          check eens op www.playseat.be .... indien je een afspraak maakt kan je verschillende sturen testen
                          Goed mogelijk, maar ze hebben geen Fanatec en de G27 is 100 Eur duurder dan bij Tones .. Nu niet overdrijven he

Comment

..was dat spel de max
                            tuurlijk

veel plezier aan gehad, maar ge moet verstaan dat GT5 nu al zo lang in ontwikkeling is en dat de mensen hoge verwachtingen hebben..

mijn 'vrees' is een beetje dat het gewoon GT4 is met veel meer auto's, mooiere graphics en wat meer race-modi.

Comment

tuurlijk

veel plezier aan gehad, maar ge moet verstaan dat GT5 nu al zo lang in ontwikkeling is en dat de mensen hoge verwachtingen hebben..

mijn 'vrees' is een beetje dat het gewoon GT4 is met veel meer auto's, mooiere graphics en wat meer race-modi.
                              Awel, ..als gt4 5jaar geleden de max was (wat het ook was!)... en ge zou GT4 nu krijgen met extreme mooie graphics,meer auto's,meer race mogelijkheden, en een eigen track-editor... is da dan geen goed spel?
                              Ik vind van wel

en de verwachtingen zijn ij sommige mss iets te hoog...sommige denken/hopen dat ze voor 60€ ipv een game, een echte supercar,echt circuit en 10 ingenieurs om hun speeltje af te stellen krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                nee nee das ni schoon e bart, da was nog de vorige editie...

dit is THE real deal... let vooral op de schademodellen ! ! ! ! !

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

want dit => http://www.youtube.com/watch?v=rR8CQ...eature=related is naart schijnt minder realistisch
                                This is getting fun!

2005 vs 2010... ofte 5 eeuw verschil in computertermen!

Comment

en de verwachtingen zijn ij sommige mss iets te hoog...sommige denken/hopen dat ze voor 60€ ipv een game, een echte supercar,echt circuit en 10 ingenieurs om hun speeltje af te stellen krijgen
                                  Nee, gewoon een auto die goed/realistisch rijdt. Daar geef ik graag 20 circuits en 150 auto's voor op...

Comment

Nee, gewoon een auto die goed/realistisch rijdt. Daar geef ik graag 20 circuits en 150 auto's voor op...
                                    en toch was gt4 DE max van een game

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Ik vind GT4 echt de max van een game.

Comment

en toch was gt4 DE max van een game
                                      ZALIG! Dat vond ik ook toen, omdat ik van niets beter wist. De dag dat ik GTR ontdekt heb, heb ik GT4 voor goed aan de kant geschoven.
                                      Vergelijk het met de eerste keer poepen met je lief. Je vindt dat zoenen enzo wel leuk, maar eens je ze voor de eerste keer gepoept hebt interesseert al dat kusgedoe u ook niet meer, you go for the real deal!

edit: wel goe gevonden! Lang moeten zoeken?

Comment

• Als ik die filmkes van GTR en GT4 bekijk, vind ik uw lief maar een lelijke doos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                          Als ik die filmkes van GTR en GT4 bekijk, vind ik uw lief maar een lelijke doos.
                                          Beter een lelijke doos die goed poept dan een mooi lief met dichtgenaaid kut!

Comment

Working...
                                          X