Met een spons, oh the horror
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Voor de genen die de demo van het variabele weersysteem nog niet gezien hebben:
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_873037&feature=iv&v=25ZrHYLLaQg&safe_search=onBekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
en
hier het laatste nieuws vanop de Tokyo gaming show:
Last edited by C'Mon; 17/09/2010, 20:19.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenScreenshots van Le-Mans by night
Als ik naar iets uitkijk is het om de 24u van Le-Mans te rijden met Day/Night cyclus en variabel weer
Die screenshots van Le-Mans by night zijn ook niet normaal
ge zijt niet de enigste maar voor lemans komt de 24u Ring bij mij en die citroen gt racecar ziet er ook niet slecht uit.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenWeet niet of het hier al staat, Nurburgring 24u Strecke! De volle 25,9km!
+ YouTube Video
en die gaan we zeker afknallen...................
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenen die gaan we zeker afknallen...................
laat maar komen ...VLUG VLUG!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenlaat maar komen ...VLUG VLUG!!!!
idd VLUG VLUG gaan we zijn,we zullen de lat veeeel hoger leggen dan in FORZA 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenidd VLUG VLUG gaan we zijn,we zullen de lat veeeel hoger leggen dan in FORZA 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenEindelijk een spel waarin ik u van de troon kan stoten! Gran Turismo is my game
trekt U al maar open......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenDen deze gaat vrijdag GT5 spelen
Maartoch, veel plezier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenEindelijk een spel waarin ik u van de troon kan stoten! Gran Turismo is my game
Comment
-
@FB: De lat ga zowiso hoger liggen, gemiddeld 1.5 a 2sec zelfs!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenDen deze gaat vrijdag GT5 spelen
Comment
Comment