dan hoop ik volgende week veel screens te zien van u!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichtenhttp://www.autofans.be/content/de-au...jd-de-winnaars
Den deze kan volgende week GT5 spelen.
proficiat, 1maand voorsprong op de rest oefent maar je zal het nodig hebben want november zal er snel zijn.
en foto's zijn altijd welkomvan een paar auto's dat we nog niet gezien hebben natuurlijk.thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichtenhttp://www.autofans.be/content/de-au...jd-de-winnaars
Den deze kan volgende week GT5 spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtenzou je al een kopie meekrijgen, of zullen ze het opsturen alst 4 nov is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten'k Heb 1 probleem, ik kan niet gaan.
Wij mogen in totaal tien autofans-bezoekers uitnodigen op het Sony Brandspace event Room 299 dat plaatsvindt op 1 oktober van 13u tot 16u. Neem dus enkel mee aan de wedstrijd als je die dag vrij bent!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
Broer ofzo moet maar gaan dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenEn of Porsche mogelijk is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten'k Weet het.
Indien je het slecht vind, neem ik de ps3 + gt5 over voor 200 € !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten'k Weet het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtengeloof me alst in forza nie lukt, gaat ge met GT5 100x harder u best moeten doen ze
@FB: De lat ga zowiso hoger liggen, gemiddeld 1.5 a 2sec zelfs!
Ik ben wel beter in GT games dan Forza.
Forza ligt me gewoon niet, omdat ik dat met controler moet spelen ipv stuur. GT is het omgekeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten'k Heb 1 probleem, ik kan niet gaan.
gewoon effe spijbelen das toch niet zo moeilijk,this voor een goed doel.......
zie het als een studiedag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenTis maar om fastbart wat uit zen kot te lokken hoor
Ik ben wel beter in GT games dan Forza.
Forza ligt me gewoon niet, omdat ik dat met controler moet spelen ipv stuur. GT is het omgekeerd.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenWelk stuur is een goei?
logitech G27 ( duurdere versie )
logitech GT
fanatec gt3 rs evo2 ( nog een beetje duurder )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
Maar wat doen Vettel en RBR daar in? Dat snapte ik precies ni...
Comment
Comment