Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die hebben mee aan het spel gewerkt, onderandere de rij-eigenschappen van de wagens voor het spel bepaald
    tzal mss daaraan liggen dat die wagens rijden als boten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Maar wat doen Vettel en RBR daar in? Dat snapte ik precies ni...

Het Gran Turismo development team bij Polyphony Digital stelde de simpele vraag: "Als je de snelse racewagen ter wereld zou bouwen, een die alle regels en reglementen aan zijn laars lapte, hoe zou die eruit zien en hoe zou het voelen om ermee te rijden?" Met de hulp van Red Bull Racing’s technologie en de kennis van hun Chief Technical Officer Adrian Newey , Polyphony Digital was in staat een antwoord te formuleren in de vorm van het "X1 Prototype” waarmee je zal kunnen racen in Gran Turismo 5.
      Iets tussen een F1 en een LMP wellicht

Comment

• the good news: more than 756 of GT5’s cars were revealed in a recent tech demo of Sony’s PlayView image rendering software. The bad news: we only know that one of them is a Nissan 240ZG.

Comment

• Bandengepiep van mijn kloten weeral.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Bandengepiep van mijn kloten weeral.
            zagevent

Comment

• car selection

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                zagevent
                Ben jij eigenlijk persoonlijk betrokken bij de ontwikkeling van GT5? Ik heb de indruk dat telkens ook maar iets negatiefs over GT5 wordt verteld, je je persoonlijk aangevallen voelt.

Relax gast, 't is maar een spel!

Comment

Ben jij eigenlijk persoonlijk betrokken bij de ontwikkeling van GT5? Ik heb de indruk dat telkens ook maar iets negatiefs over GT5 wordt verteld, je je persoonlijk aangevallen voelt.

Idd ray, chill
                  Face facts, de graphics + carlist zijn way better dan forza.
                  Maar qua realisme en handeling moet je toch toegeven dat forza een beentje voor heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                    Idd ray, chill
                    Face facts, de graphics + carlist zijn way better dan forza.
                    Maar qua realisme en handeling moet je toch toegeven dat forza een beentje voor heeft?

als er iemand chill is dan is het wel de ray gast want hij ligt altijd plat in zene zetel te gamen en voor je forza gaat vergelijken met gt5 zou ik toch eerst zorgen dat ik ne ps3 + het des betreffende game in handen heb jonass.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Bandengepiep van mijn kloten weeral.

wete wat goed is " herhaling " ......................................"herhaling"

Comment

• Ik ga diorekt een PS3 halen als dit spel uitkomt.

Ben gewoon nog even de eerste reviews aan het afwachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                          als er iemand chill is dan is het wel de ray gast want hij ligt altijd plat in zene zetel te gamen en voor je forza gaat vergelijken met gt5 zou ik toch eerst zorgen dat ik ne ps3 + het des betreffende game in handen heb jonass.
                          ray is zeker chill, dat weet ik ook, maar ik vind idd dat hier soms wat overdreven word.
                          Tis niet dat granturismo in ALLES het best is eh..

En die ps3 komt er mss wel, eerst toch eens die xdoos verkopen tkomt er maar niet van

Comment

• met misschien zijn we niets

Comment

wete wat goed is " herhaling " ......................................"herhaling"
                              idd zijn altijd dezelfde zageventen die in herhaling vallen

Comment

heel persoonlijk zelfs hahaha

ik haat het gewoon als mensen een oordeel over iets vellen zonder dat ze weten over wat ze praten.
                                als ik op 3november dezelfde gevoelens evenaar als alle zageventen hier dan zal ik den eerste zijn dat dit post geloof me maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                  heel persoonlijk zelfs hahaha

ik haat het gewoon als mensen een oordeel over iets vellen zonder dat ze weten over wat ze praten.
                                  als ik op 3november dezelfde gevoelens evenaar als alle zageventen hier dan zal ik den eerste zijn dat dit post geloof me maar

Dus gij zit er vooriets tussen bij de stig challenge in GT5.............this thope dat ge U best hebt gedaan dan......

Comment

Dus gij zit er vooriets tussen bij de stig challenge in GT5.............this thope dat ge U best hebt gedaan dan......
                                    dzju ge hebd het ontdekt...
                                    ja na dat ben collins zichzelf heeft "ge-uit" telden zijn tijden niet , dus hebben ze me gevraagd om andere tijden neer te zetten, natuurlijk iets sneller dan mr greed

Comment

• Dat ze bij Polyphony deze video eens bekijken en daar hun conclusies uit trekken. Hell yeah!!

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Volgende week vrijdag eens met de SLS raggen, benieuwd wat hoe het gaat zijn

Comment

Working...
                                        X