Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Eerste filmpje: damn, waarom krijgen de gasten die er niets van kunnen altijd de kans om het al eens te proberen...
Tweede filmpje: zouden alle auto's van dat clipje in GT5 zitten? Anders heb ik wel een leuke Merc 190 DTM zien passeren... En nee, niet die die in GT4 al zat.
Ik heb de mijne ge-preorderd, hopelijk geen delay en op 5 november in m'n bus!!!
Hoe zit het eigenlijk met GT voor PSP en GT5? Al wat je hebt van auto's in GTpsp zou je kunnen overzetten naar GT5, dat zeiden ze toch toen het uitkwam indertijd.
Video by: GametrailersGran Turismo 5 - Tokyo Game Show 2010Night GameplayCar: Lamborghini MiuraSee our playlist dedicated for TGS 2010:http://www.youtube.com...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Heb net die site eens bekeken, kende "the hut" niet. Komt daar nog veel aan verzendkosten bij?
Dacht het ni, hooguit 3-5 euro als ik me niet vergis.
Heb het via mijn kameraad besteld, op de pakjes staat altijd de prijs vermeld vanop de site en dat is dan ook wat ik aan hem betaal
Maar zij hebben onlangs ook Fifa gepreordered en die was pas van maandag of dinsdag aangekomen als ik me niet vergis.
Comment