Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik vind het gewoon ongelooflijk belachelijk dat je nu al zegt dat je GT5 niet goed vindt.
    Gebaseerd op de youtube fragmenten die een duidelijk beeld geven van de gameplay kan ik dat inderdaad al zeggen ja.

Qua graphics, tracks, cars ed is het uiteraard wel redelijk bonkers!

Comment

• Je kan zoiets pas zeggen als je het zelf hebt gespeeld. Ik game zelf ook al lang genoeg om zoiets te beseffen. Ieder zijn mening natuurlijk.

Comment

• Da's een feit, maar ik steun de simmers (ben er zelf ene ). De physics gaan nooit het niveau halen van een sim, da KAN gewoon ni. 't Is of graphics en content, of topphysics, en fanboy of geen fanboy, ge weet goed genoeg waarop Polyphony de nadruk legt. De rekenkracht van ne PS3 is enorm, maar 't haalt het niveau van een PC niet. Hij is niet voor niets gelimiteerd tot 30 fps. Wat wél kan, is dat de physics goed genoeg zijn om niet storend te zijn. Bvb de physics in Grid en Shift waren gewoon belachelijk. De physics in de Prologue waren dat ook, waren precies auto's op fietsbandjes. MAAR, ik vond die van de time trial al een pak beter, voelde veel smoother en grippier aan, het bandengepiep buiten beschouwing gelaten. Als ze die trend doortrekken, zou het wel eens heel goed kunnen meevallen. Daarenboven, het hangt af van auto tot auto. De physics van de gewone wagens waren storend omdat ge de grip in alle hoeken en kanten moest zoeken, maar die van de F12007 waren WEL goed. Niet te vergelijken met een sim (met de realiteit weet ik niet), maar verdomd leuk om mee te rijden. Ik heb deelgenomen aan een time trial contest hier in België (kon je een projector mee winnen, weet nimmer wie het organiseerde) en dat was met de F1 op Suzuka. Bakken fun, heb mij écht goed mee geamuseerd met daarvoor te trainen.

Mijn mening: de physics moeten geen simniveau halen, maar ze mogen niet storend zijn. After all speel je racegames of sims voor the sheer fun of it, en af en toe om te winnen natuurlijk
        Last edited by ; 15/10/2010, 15:30.

Comment

• @ Vinox gelimiteerd op 30 fps ? 60 fps is beter van toepassing.

Comment

• Hangt van game tot game af blijkbaar, heb er eens naar gegoogled, GT blijkt idd 60 te zijn. HIER staan vergelijkingen en FPS'en voor verschillende games, en der zijn der toch een pak die maar op 30 draaien. 'k Wou mr zeggen, op de PC draaien mijn games allemaal boven de 60, sommigen zelfs boven de 100, ALTIJD. Juist als ge met z'n vieren smoke grenades gooit in bvb call of duty, durft het al eens laggen, anders nooit.

Hoedanook, we wijken af van de hoofdzaak, net gelezen dat Sony pas eind oktober een nieuwe datum vastlegt. Ne gamer kan toch iets geduldigs zijn hè

Comment

• Yeah !
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                Yeah !
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die Canadees was indertijd altijd in den top 20 van drift events......maar den n1 blijft toch Stepmania (jap ) uren naar zen filmkes gezien

Comment

• Ah, jullie geloven mij niet?

Ok, zal even een filmpje uppen!

Hier alvast een foto

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• + YouTube Video

Zo, had je nog wat?

Comment

• lol dat geluid en keihard gepiep bij hard remmen..
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Remmen is een ramp, te hard remmen en je staat achterstevoor, want dat is realistisch!

Comment

• Dat kan iedereen zijn op da filmke

Comment

• Alee dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Remmen is een ramp, te hard remmen en je staat achterstevoor, want dat is realistisch!
                              dan ben je wel nen idioot om het te bestellen he nie?

T'is nie realistisch/goed genoeg, je hebd het al gespeeld en je hebd jezelf dit al bevestigd. En toch ga je het kopen?....

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Ik ken elk standpunt dat je hier nu aanhaalt zo de grond in boren, maar dan gaan we weer die discussie tegemoet van zoveel weken geleden. Geen zin in!
                              Mijn standpunt is enkel dat een game FUN moet zijn...
                              GT5 heeft de perfecte FUN factor.

trek die dewalt maar in gang als dit volgens u nie klopt.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              TV is gemaakt om TV te kijken, niet om te gamen, nèh! I mean WTF!?
                              !
                              Een TV dient om bepaalde "beelden" te weergeven. Of dat nu het beeld is van een kabel/digtale televisie omroep, of van een VCR,of DVD,... OF PS3,Xbox,... maakt nie uit een tv dient om beeld te weergeven, of speel jij geen dvd/blue-ray's af op je tv?

"nèh! I mean WTF!?"

Comment

• Nieuwe screens

B-Spec Mode

Course maker

Nieuwe trailer
                                + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                  dan ben je wel nen idioot om het te bestellen he nie?
                                  Sommige BMW's zijn ook strontlelijk en dat wordt ook evengoed gekocht.

Dat remmen was ik na een ronde gewoon, het wringde, maar ik kon er me wel aan aanpassen.
                                  Het motorgeluid en het bandengepiep trekt op geen zak, maar de rest van de functies van GT5 zullen dat wel in evenwicht trekken.

Dus ja, op gebied van simulatie faalt GT5, maar dat wilt niet zeggen dat het spel op zich slecht zal zijn. Ik heb alle GT's altijd gehad, en voor dat ik Forza had gespeeld en echte simulators op PC was ik daar dan ook zeer tevreden van. De eerste keren ga ik dus nog steeds klagen over hoe kut dat het rijdt en klinkt, maar na een paar dagen wen ik er aan en ga ik de overige functies fantastisch vinden, ben ik zeker van.

Mooi gebruik van d en t trouwens!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                      Nieuwe trailer
                                      + YouTube Video
                                      Eindelijk, engine sounds
                                      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Remmen is een ramp, te hard remmen en je staat achterstevoor, want dat is realistisch!

Wat vooral realistisch is,dat je die gehandicapte hulplijn gebruikt.........zeer realistisch!

De game tijd was die bij U ook begrensd?

Comment

• Zit het Topgear circuit er ook in?

Comment

Working...
                                          X