Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
- snelheid is ok!
Ik had er wat schrik voor, maar je krijgt wel een snelheidsgevoel bij het spel. Integenstelling tot wat sommige filmpjes laten uitschijnen.
- 3D is waardeloos
Ik was uitgenodigd door Sony om hun 3D televisies te testen .. Ok, ik kan het 3D zien en de neus van de wagen in sommige views is wel leuk .. maar verder zie ik geen enkele toegevoegde waarde .. beetje onwennig gevoel aan de ogen achteraf.
- remmen is buggy
In de build die ik gespeeld heb, zat er toch iets mis met het remmen. Hard remmen en de auto trok (veel) naar links .. altijd naar links. Het was zo opvallend dat het of aan de opstelling lag of gaat gecorrigeerd zijn in de final build. Opstelling was maar crap .. DFGT die ik naar mezelf toe kon trekken edm, dus ik steek het daar op.
- Graphics
Graphics zijn goed
Ik twijfelde even of ik mijn pre-order zou cancellen, maar ik ga het toch niet doen. We zien wel als het spel uit komt.
Die 3D TV kunnen ze wel in hun achterste steken ..
Wat vooral realistisch is,dat je die gehandicapte hulplijn gebruikt.........zeer realistisch!
De game tijd was die bij U ook begrensd?
Rijlijn stond automatisch op, heb ik ni ingesteld. Weet dus ook niet hoe de rijhulpen ingesteld stonden en of dat 'ie op professioneel of standaard stond. Ik vermoed echter dat alles uitstond, want die kar reageerde toch wel hevig op het gas en de rem.
Gametijd was niet begrensd, ik kon telkens een SLS race van 2 rondjes ring rijden.
Maar na 1 keer was ik het beu
Comment