Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• jepTG test track zit erin.
    alsook "beat the stig" challenge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
      Wat vooral realistisch is,dat je die gehandicapte hulplijn gebruikt.........zeer realistisch!

De game tijd was die bij U ook begrensd?
      is benieuwd naar wat zal komen...zo dadelijk

Comment

• Ik heb deze week GT5 gespeeld ..

wat mij opviel:

- snelheid is ok!
        Ik had er wat schrik voor, maar je krijgt wel een snelheidsgevoel bij het spel. Integenstelling tot wat sommige filmpjes laten uitschijnen.

- 3D is waardeloos
        Ik was uitgenodigd door Sony om hun 3D televisies te testen .. Ok, ik kan het 3D zien en de neus van de wagen in sommige views is wel leuk .. maar verder zie ik geen enkele toegevoegde waarde .. beetje onwennig gevoel aan de ogen achteraf.

- remmen is buggy
        In de build die ik gespeeld heb, zat er toch iets mis met het remmen. Hard remmen en de auto trok (veel) naar links .. altijd naar links. Het was zo opvallend dat het of aan de opstelling lag of gaat gecorrigeerd zijn in de final build. Opstelling was maar crap .. DFGT die ik naar mezelf toe kon trekken edm, dus ik steek het daar op.

- Graphics
        Graphics zijn goed

Ik twijfelde even of ik mijn pre-order zou cancellen, maar ik ga het toch niet doen. We zien wel als het spel uit komt.
        Die 3D TV kunnen ze wel in hun achterste steken ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
          Wat vooral realistisch is,dat je die gehandicapte hulplijn gebruikt.........zeer realistisch!

De game tijd was die bij U ook begrensd?
          Rijlijn stond automatisch op, heb ik ni ingesteld. Weet dus ook niet hoe de rijhulpen ingesteld stonden en of dat 'ie op professioneel of standaard stond. Ik vermoed echter dat alles uitstond, want die kar reageerde toch wel hevig op het gas en de rem.

Gametijd was niet begrensd, ik kon telkens een SLS race van 2 rondjes ring rijden.
          Maar na 1 keer was ik het beu

Comment

• Das normaal he als je iets niet kan.
            Last edited by ; 16/10/2010, 17:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              .
              Maar na 1 keer was ik het beu
              dan ist wel heel dom dat ge het al besteld hebd he, als ge het al zosnel beu bent

Comment

• GT5 is hier op 't forum precies zoals een BMW, je mag er niks slechts over zeggen of direct 10 man op uw kap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
                  Zit het Topgear circuit er ook in?
                  Lol, uit welk boerengat kom jij?! TG track zit er inderdaad in
                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                    GT5 is hier op 't forum precies zoals een BMW, je mag er niks slechts over zeggen of direct 10 man op uw kap
                    it's funny cause it's true

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                      dan ist wel heel dom dat ge het al besteld hebd he, als ge het al zosnel beu bent
                      Jij bent ook te dom voor je leeftijd, hoor je mij klagen?

Comment

• Man man, is dat hier nog altijd bezig?!?! wtfff
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                          Lol, uit welk boerengat kom jij?! TG track zit er inderdaad in
                          Het verbaasde me omdat ik het dacht te herkennen in een of ander filmke

Als k nu ne console koop ist een Xdoos me forza

Comment

Eindelijk, engine sounds
                            wtf, ligt het aan mij of klinkt dat totaal anders dan de andere trailers en demo's?

Dat bandengeluid is effectief goed te noemen....

*edit: op 9lives valt ook te lezen dat de SLS race een oude demo build is. Verklaart ook ineens waarom ik de graphics niet zo wauw vond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              wtf, ligt het aan mij of klinkt dat totaal anders dan de andere trailers en demo's?

Dat bandengeluid is effectief goed te noemen....

*edit: op 9lives valt ook te lezen dat de SLS race een oude demo build is. Verklaart ook ineens waarom ik de graphics niet zo wauw vond.
                              Het ligt niet aan u, ze hebben toch gewoon écht werk gemaakt van de sounds precies! Vetheid, vooral die in-car sound van die racer

Ga nu maar gerust door met de discussie over sim-racing, forza en GT5
                              Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Het ligt niet aan u, ze hebben toch gewoon écht werk gemaakt van de sounds precies! Vetheid, vooral die in-car sound van die racer
                                Da's geen in-game geluid vrees ik ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
                                  Het verbaasde me omdat ik het dacht te herkennen in een of ander filmke

Als k nu ne console koop ist een Xdoos me forza
                                  wrong topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                    Da's geen in-game geluid vrees ik ...
                                    Het klinkt wel nageplakt ja, maar ik hoop niet dat ze zo laag zouden vallen...

Comment

Eindelijk, engine sounds
                                      Die Viper klinkt belachelijk

Comment

• Wat echt belachelijk is, is de reacties van al die GT5-lovers hier.

Fak, heb anders niks beters te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                          Wat echt belachelijk is, is de reacties van al die GT5-lovers hier.

Fak, heb anders niks beters te doen.
                                          tja, als je gt5 goed vind ben je nu eenmaal een belachelijk iemand zeker

Comment

Working...
                                          X