Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan heb ik het verkeerd begrepen zeker?

Djeezes, direct weer twee op hun tenen getrapt!

Comment

• TEW ers zijn toch saaie mensen altijd maar herhalen en herhalen en herhalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
        TEW ers zijn toch saaie mensen altijd maar herhalen en herhalen en herhalen

Look who's talking!

Volg jij eigenlijk nog andere topics op dit forum of zit je om de twee minuten deze thread te refreshen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Look who's talking!

Volg jij eigenlijk nog andere topics op dit forum of zit je om de twee minuten deze thread te refreshen?
          Vraag ik me eigenlijk meer af van jouw dan vanFrank

Comment

• Denk dat dit het enige topic is op heel het forum waar er zoveel gezeik te lezen valt...
            Als je het opent moet je al veel geluk hebben om op een pagina 1 iets van nuttige informatie te lezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rousch 402R Bekijk Berichten

Denk dat dit het enige topic is op heel het forum waar er zoveel gezeik te lezen valt...
              Als je het opent moet je al veel geluk hebben om op een pagina 1 iets van nuttige informatie te lezen...
              't gaat er hier idd serieus over
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik stel voor om een nieuw topic te openen waar we het serieus houden.

In de CC ofzo

Comment

• Waarom dan gaan die enkelingen daar ook terug beginnen.

Comment

• Vandaar dat het in de CC komt, dan kunnen die personen er ni aan

Comment

• Ik kan in de CC niet in

Comment

• .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          .

Maar ikke wel....

Comment

• After a test-driving the SLS AMG at a press event, a German automotive news site mentions the Hockenheimring will be featured alongside the Nurburgring in Gran Turismo 5.

das een redlijk snel circuit nee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Ik stel voor om een nieuw topic te openen waar we het serieus houden.

In de CC ofzo

awel da's een heel goed idee.... kunde daar wat zagen. Wij zullen hier wel tegen mekaar NUTTIGE informatie geven over GT waar de topic over gaat...
                              ge kunt mss een topic openen in de CC genaamd "Waar ik me aan erger bij het spelen van console racegame's" zeik daar wat in
                              en pak ineens de soete mee.. ohnee da's juist die speelt het nog geneens...
                              Last edited by ; 28/10/2010, 00:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door honda dude Bekijk Berichten
                                http://www.gtplanet.net/hockenheim-c...ran-turismo-5/

das een redlijk snel circuit nee ?
                                yes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                  awel da's een heel goed idee.... kunde daar wat zagen. Wij zullen hier wel tegen mekaar NUTTIGE informatie geven over GT waar de topic over gaat...
                                  ge kunt mss een topic openen in de CC genaamd "Waar ik me aan erger bij het spelen van console racegame's" zeik daar wat in
                                  en pak ineens de soete mee.. ohnee da's juist die speelt het nog geneens...
                                  I stick to the real stuff!

Pap in de mond!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    I stick to the real stuff!

Pap in de mond!
                                    Er is 1 verschil he.. er zijn er die dit spel oprecht slecht vinden voor hun eigen redenen (of ze nu gegrond zijn ofnie..dont care)....

En dan zijn er zeikerds die liggen te klagen en zagen en meepraten met een of meerdere personen vermeld in de zin hierboven (zonder namen te noemen he soete ) en dan toch het spel gaan kopen en er eigenlijk keihard naar verlangen...

tis vooral die 2de soort..

Comment

• Ik heb nog geen volledige carlist gezien. Zit Porsche er nu eigenlijk al in?

Comment

• Nope, wrs Ruf.

Comment

• Polyphony Digital holds nothing back with a complete blowout feature on their collaborative project with Red Bull: the X1 Prototype. Several variations on Circuit de la Sarthe and a rainy Suzuka are also revealed.

The Revelation of the Officialy Fastest Car of GT5

nu komen ze daar me af normaal eind deze maand nog nieuwe datum !
                                          wie weet is het spel uitgesteld geweest door dat die wagen nog nie hans af was of zo iets !?
                                          Last edited by ; 28/10/2010, 16:09.

Comment

Working...
                                          X