Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En waarom zou het op een oude niet goed spelen?de oude is toch krachtiger dan het nieuwe model?
Natuurlijk werkt dat ze zijn indentiek gewoon hdd verandert en voeding en koelingvin,maar voor de rest niks...........ps is de beste console op alle gebied.
Dat moet je afwachten,maar moto's worden dlc en zodus zullen er nog auto's apart te koop zen tussen 0.50 a 2 euro stuk, ik ga zowie zo voor de full garage , tmag kosten wat het wilt....alé zolang alle cars in 1 garage passen.
Dat moet je afwachten,maar moto's worden dlc en zodus zullen er nog auto's apart te koop zen tussen 0.50 a 2 euro stuk, ik ga zowie zo voor de full garage , tmag kosten wat het wilt....alé zolang alle cars in 1 garage passen.
Hier ookal budget voorzien... tis aleen te hopen dat er idd genoeg otto's ingaan
Er zit geen Skyline in?
Man man, nu weet ik waarom dat zo lang uitgesteld is. Die ontwikkelaars hadden gewoon géén zin meer om een zoveelste zelfde kar te modelleren.
Als er wat meer variatie in de lijst zat, was het dus ook een paar maand vroeger uitgekomen, twee vliegen in 1 klap.
As observed by PlayStation LifeStyle, Gran Turismo 5 suddenly became very popular after the game’s official release date announcement last Friday. Within 24 hours, the standard version of the game topped Amazon.com’s video game “Movers & Shakers” list with a 1,300% increase in sales rank. The more expensive GT5 Collector’s Edition came second on the list, with an 823% increase, followed by the 160GB PlayStation 3 console with a 236% increase. Impressive numbers, to say the least!
En 't is de officiële lijst, ik ben daar toch wel erg teleurgesteld in als ik eerlijk moet zijn
Dan hebben ze al zoveel tijd gehad, nemen ze gewoon de auto's van GT4 over (standaard, dus zonder interieur en schade?), plakken ze de auto's van de prologue erbij (premium, dus met interieur en schade?) en dan nog een paar auto's extra....
En 't is de officiële lijst, ik ben daar toch wel erg teleurgesteld in als ik eerlijk moet zijn
Dan hebben ze al zoveel tijd gehad, nemen ze gewoon de auto's van GT4 over (standaard, dus zonder interieur en schade?), plakken ze de auto's van de prologue erbij (premium, dus met interieur en schade?) en dan nog een paar auto's extra....
ahja
kzeg het nogeens hé... in uw geval best uw bestelling cancelen
ahja
Ben een grote fan van Gran Turismo, maar ik vind idd dat ze hier serieus tekort schieten...
En dat na zo lang wachten... Ik hoop voor hen dat ze met auto's komen die je achteraf nog kan downloaden...
Ben een grote fan van Gran Turismo, maar ik vind idd dat ze hier serieus tekort schieten...
En dat na zo lang wachten... Ik hoop voor hen dat ze met auto's komen die je achteraf nog kan downloaden...
Groot gelijk, al zal dat achteraf downloaden ook wel extra bijbetalen worden.
Comment