Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Shit.
    GT5 en een playseat/stuur kopen zijn al genoeg kosten, nu kan ik een nieuwe ps kopen.

Comment

• En waarom zou het op een oude niet goed spelen?de oude is toch krachtiger dan het nieuwe model?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
        En waarom zou het op een oude niet goed spelen?de oude is toch krachtiger dan het nieuwe model?

Natuurlijk werkt dat ze zijn indentiek gewoon hdd verandert en voeding en koelingvin,maar voor de rest niks...........ps is de beste console op alle gebied.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
          Zullen er nieuwe carpacks komen?

Huide carlist mist een hoop interresante wagens.

Dat moet je afwachten,maar moto's worden dlc en zodus zullen er nog auto's apart te koop zen tussen 0.50 a 2 euro stuk, ik ga zowie zo voor de full garage , tmag kosten wat het wilt....alé zolang alle cars in 1 garage passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
            Dat moet je afwachten,maar moto's worden dlc en zodus zullen er nog auto's apart te koop zen tussen 0.50 a 2 euro stuk, ik ga zowie zo voor de full garage , tmag kosten wat het wilt....alé zolang alle cars in 1 garage passen.
            Hier ookal budget voorzien... tis aleen te hopen dat er idd genoeg otto's ingaan

Comment

• Er zit geen Skyline in?
              Man man, nu weet ik waarom dat zo lang uitgesteld is. Die ontwikkelaars hadden gewoon géén zin meer om een zoveelste zelfde kar te modelleren.
              Als er wat meer variatie in de lijst zat, was het dus ook een paar maand vroeger uitgekomen, twee vliegen in 1 klap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                Er zit geen Skyline in?
                Dat kan NIET

Comment

• Ironie hé gast.
                  Een stuk of 50 zijn het er.

Comment

• Comment

• Comment

• As observed by PlayStation LifeStyle, Gran Turismo 5 suddenly became very popular after the game’s official release date announcement last Friday. Within 24 hours, the standard version of the game topped Amazon.com’s video game “Movers & Shakers” list with a 1,300% increase in sales rank. The more expensive GT5 Collector’s Edition came second on the list, with an 823% increase, followed by the 160GB PlayStation 3 console with a 236% increase. Impressive numbers, to say the least!

Comment

• Top Gear Test Track INTRO!!!

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Vreemde lijst.

Geen E63, C63 of SL63 AMG, maar wel de 55's nog?
                            En nog altijd de 120d en i, lijkt mij gewoon een aangepaste lijst van GT4...

Maar, MGF en TF, ik mag niet klagen
                            Even snel overlopen, ik mis:
                            Fiat 500 Abarth
                            '09 Ford Focus RS
                            E63 AMG
                            TT-RS
                            Megane RS
                            Clio RS
                            AM DBS
                            etc.

Comment

• En 't is de officiële lijst, ik ben daar toch wel erg teleurgesteld in als ik eerlijk moet zijn

Dan hebben ze al zoveel tijd gehad, nemen ze gewoon de auto's van GT4 over (standaard, dus zonder interieur en schade?), plakken ze de auto's van de prologue erbij (premium, dus met interieur en schade?) en dan nog een paar auto's extra....

ahja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                En 't is de officiële lijst, ik ben daar toch wel erg teleurgesteld in als ik eerlijk moet zijn

Dan hebben ze al zoveel tijd gehad, nemen ze gewoon de auto's van GT4 over (standaard, dus zonder interieur en schade?), plakken ze de auto's van de prologue erbij (premium, dus met interieur en schade?) en dan nog een paar auto's extra....

ahja
                                kzeg het nogeens hé... in uw geval best uw bestelling cancelen

Comment

• Als er morgen 5000 autos inzitten zijn jullie nog tereurgesteld

Comment

• Wel als dat 5000 Skylines zijn ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Even snel overlopen, ik mis:
                                      Fiat 500 Abarth
                                      '09 Ford Focus RS
                                      E63 AMG
                                      TT-RS
                                      Megane RS
                                      Clio RS
                                      AM DBS
                                      etc.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      En 't is de officiële lijst, ik ben daar toch wel erg teleurgesteld in als ik eerlijk moet zijn

ahja
                                      Ben een grote fan van Gran Turismo, maar ik vind idd dat ze hier serieus tekort schieten...
                                      En dat na zo lang wachten... Ik hoop voor hen dat ze met auto's komen die je achteraf nog kan downloaden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                        Ben een grote fan van Gran Turismo, maar ik vind idd dat ze hier serieus tekort schieten...
                                        En dat na zo lang wachten... Ik hoop voor hen dat ze met auto's komen die je achteraf nog kan downloaden...
                                        Groot gelijk, al zal dat achteraf downloaden ook wel extra bijbetalen worden.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Groot gelijk, al zal dat achteraf downloaden ook wel extra bijbetalen worden.
                                          Inderdaad, en dat is uiteindelijk ook een rip off...

Maar goed, zo gaat het nu eenmaal tegenwoordig met alle games

Comment

Working...
                                          X