Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenLiefst niet.
Aan de wagens wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBij sommige dan toch. Bij andere een beetje.
Comment
-
Premium vs standard cars.
Er zitten maar een goeie 200 premium auto's in het spel, deze hebben een veel betere afwerking, een volledig interieur (integenstelling tot de standard cars die niks hebben), elk koetswerkpaneel heeft uitgebreide schade, een volledig gedetailleerde onderkant, ...
De overige auto's zijn dus praktisch gewoon opgepoetste kopies van GT4...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenPremium vs standard cars.
Er zitten maar een goeie 200 premium auto's in het spel, deze hebben een veel betere afwerking, een volledig interieur (integenstelling tot de standard cars die niks hebben), elk koetswerkpaneel heeft uitgebreide schade, een volledig gedetailleerde onderkant, ...
De overige auto's zijn dus praktisch gewoon opgepoetste kopies van GT4...
vertel...
ps: ik zeg het nogeens he tis beter dat gij uwe pre-order van GT5 "The real driving SIMULATOR" canceled
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichtenaston martin v8 vantage
aston martin v8 vantage n420
aston martin one-77
audi rs5
audi a1
audi r8 v10 gt
bmw m6
bentley continental gt/gts/gtc/super sport
bugatti veyron super sport
ferrari f50
lamborghini diablo 6.0
lamborghini reventon
mclaren slr 722
...
Als ik goed heb gezien zijn er 135 nissans in totaal.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenkomaan soete laat u gaan
Ik vind het gewoon hilarisch. 135 Nissans (waaronder een full-spec Race-Micra!) en geen RS5, geen M6, geen Astons V8 etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenGeen zin in!
Ik vind het gewoon hilarisch. 135 Nissans (waaronder een full-spec Race-Micra!) en geen RS5, geen M6, geen Astons V8 etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenkomt nog jongen.. komt nog... net zoals andere ps3 en xbox spellen zullen de "coole" dingens via dlc te downloaden zijn.. zoals Fastbart al zei.. het moet opbrengen he
Of zie ik het weer volledig fout?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenJa ok, maar geef toe dat dit een beetje jammer is? Zo lang moeten wachten en dan enkele 'cruciale' auto's die er niet inzitten. Oké, het moet opbrengen, maar als compensatie voor het lange wachten verwacht je toch tenminste een compleet spel? Updates kunnen ze nog altijd doorvoeren met recente auto's die nu pas uit zijn of nog uit zullen komen.
Of zie ik het weer volledig fout?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenDe yellow bird is erbij en dat is top
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenAlé...
aan alle zageventen die kankerden over het geluid van de wagens....
Comment
Comment