Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er zitten maar een goeie 200 premium auto's in het spel, deze hebben een veel betere afwerking, een volledig interieur (integenstelling tot de standard cars die niks hebben), elk koetswerkpaneel heeft uitgebreide schade, een volledig gedetailleerde onderkant, ...
De overige auto's zijn dus praktisch gewoon opgepoetste kopies van GT4...
Er zitten maar een goeie 200 premium auto's in het spel, deze hebben een veel betere afwerking, een volledig interieur (integenstelling tot de standard cars die niks hebben), elk koetswerkpaneel heeft uitgebreide schade, een volledig gedetailleerde onderkant, ...
De overige auto's zijn dus praktisch gewoon opgepoetste kopies van GT4...
zeg me nu uw bron is, want gij kunt het zo uitleggen alsof er maar aan amper 200 wagens schade en interieurs zouden zijn en dat de 838 andere er uit zouden zien als in GT4....
vertel...
ps: ik zeg het nogeens he tis beter dat gij uwe pre-order van GT5 "The real driving SIMULATOR" canceled
aston martin v8 vantage
aston martin v8 vantage n420
aston martin one-77
audi rs5
audi a1
audi r8 v10 gt
bmw m6
bentley continental gt/gts/gtc/super sport
bugatti veyron super sport
ferrari f50
lamborghini diablo 6.0
lamborghini reventon
mclaren slr 722
...
Als ik goed heb gezien zijn er 135 nissans in totaal.
Ik vind het gewoon hilarisch. 135 Nissans (waaronder een full-spec Race-Micra! ) en geen RS5, geen M6, geen Astons V8 etc.
komt nog jongen.. komt nog... net zoals andere ps3 en xbox spellen zullen de "coole" dingens via dlc te downloaden zijn.. zoals Fastbart al zei.. het moet opbrengen he
komt nog jongen.. komt nog... net zoals andere ps3 en xbox spellen zullen de "coole" dingens via dlc te downloaden zijn.. zoals Fastbart al zei.. het moet opbrengen he
Ja ok, maar geef toe dat dit een beetje jammer is? Zo lang moeten wachten en dan enkele 'cruciale' auto's die er niet inzitten. Oké, het moet opbrengen, maar als compensatie voor het lange wachten verwacht je toch tenminste een compleet spel? Updates kunnen ze nog altijd doorvoeren met recente auto's die nu pas uit zijn of nog uit zullen komen.
Ja ok, maar geef toe dat dit een beetje jammer is? Zo lang moeten wachten en dan enkele 'cruciale' auto's die er niet inzitten. Oké, het moet opbrengen, maar als compensatie voor het lange wachten verwacht je toch tenminste een compleet spel? Updates kunnen ze nog altijd doorvoeren met recente auto's die nu pas uit zijn of nog uit zullen komen.
Comment