Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
    GT5 is qua auto's en tracks nu al een geweldige teleurstelling. Maar zelf met dat beperkt aanbod, ben ik heel erg benieuwd.
    Er zit een trackmaker in waarmee je zelf circuits kunt maken

Qua circuits noem ik het nu ook niet bepaald een teleurstelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Er zit een trackmaker in waarmee je zelf circuits kunt maken
      Vind ik leuk.
      Er zullen wel enkele freaks zijn die Ecuyers-Folembray-Croix,etc.. namaken
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Wees maar zeker

Zolder, here we come (of zat dat er nu standaard in?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Wees maar zeker

Zolder, here we come (of zat dat er nu standaard in?)
          Nope, zit er helaas niet in.

Comment

• De trackmaker genereert random circuits, je kan het aantal bochten edm. ingeven, maar je kan geen circuit namaken. (afaik)

Geen Spa, geen Dijon, geen Brands Hatch, ... NS, GPS, LM, .. heb ik intussen in elk spel al gespeeld. Nee, grote teleurstelling.

Wel positief: de GT-tracks zijn naar het schijnt fun, geen ervaring mee, dus krijgen ze het voordeel van de twijfel.

Comment

De trackmaker genereert random circuits, je kan het aantal bochten edm. ingeven, maar je kan geen circuit namaken. (afaik)

Geen Spa, geen Dijon, geen Brands Hatch, ... NS, GPS, LM, .. heb ik intussen in elk spel al gespeeld. Nee, grote teleurstelling.

Wel positief: de GT-tracks zijn naar het schijnt fun, geen ervaring mee, dus krijgen ze het voordeel van de twijfel.
              De GT tracks zijn inderdaad big fun, en het zijn tracks die ook echt zouden kunnen bestaan, geen onmogelijke bochtencombinaties ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                het zijn tracks die ook echt zouden kunnen bestaan, geen onmogelijke bochtencombinaties ofzo.
                Dus namaken is niet mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                  Alé...

aan alle zageventen die kankerden over het geluid van de wagens....

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Heb jij al eens ooit een (race-)wagen in het echt gehoord?

Ben niet echt onder de indruk, maar ik ben zeker dat dat aan m'n pc, boxen en oren ligt. Andere voorstellen waaraan het kan liggen mogen steeds gepost worden.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                    idd je ziet het weer volledig fout
                    Oogkleppen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Ben niet echt onder de indruk, maar ik ben zeker dat dat aan m'n pc, boxen en oren ligt. Andere voorstellen waaraan het kan liggen mogen steeds gepost worden.

klinken ze in GTR beter dan?

Comment

De trackmaker genereert random circuits, je kan het aantal bochten edm. ingeven, maar je kan geen circuit namaken. (afaik)
                        Niet? Ik weet het ook niet...

Ik weet wel dat de rally stages op die manier random worden gemaakt, voor de asfalt circuits geen idee eigenlijk

Maar de standaard GT circuits (en de andere bekende wereldcircuits natuurlijk) zijn ook wel dik in orde hoor

Comment

Niet gezeverd, maar ja. De auto's in GTR klinken echt goed!

Maar again, voor men het weer gaat afbreken met allerhande random voorbeelden: rekening houden dat dat game anno 2004 is, dus uiteraard is er al heel wat ruimte voor verbetering. Maar toen (en nog altijd) klinken die auto's echt goed. En dat zeg ik nu niet omdat ik meer pro het ene en anti het andere ben.

Comment

• Is er ook een "arcade" mode, in GT4 was dat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                              Is er ook een "arcade" mode, in GT4 was dat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Gehoord en al veel mee getest ook

Comment

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

veel beter, en dat voor een oud spel dat niet op het uiterlijke gericht is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video

veel beter, en dat voor een oud spel dat niet op het uiterlijke gericht is.

Comment

• Dit is misschien een beter voorbeeld van sound+realisme (check 1.45 )

+ YouTube Video

Trouwens... HOE COOL IS DA!? Knap gereden van die kerel, maar wel niet erg snel!

Comment

• Dat komt nog niet in de buurt van de echte S7-R

Last edited by ; 17/11/2010, 13:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                          Dat komt nog niet in de buurt van de echte S7-R
                                          Heb ik ergens gezegd van wel misschien!? Qua realisme (zowel op vlak van rijden als op vlak van V8 sound) benadert het wel beter de realiteit dan GT5. Meer heb ik niet gezegd. Trouwens al vaak met een echte S7-R gereden?

Met u valt echt niet te discussiëren. Oké, ik ben geen GT5-fan, maar ik ben redelijk genoeg om in te zien dat GTR2 ook niet in alles de beste of de mooiste is. Gij zijt Precies een kleuter van 5 die zijn favoriete matchbox beschermt tegen alle potentiële gevaar van de grote wereld.
                                          Mama zal u ergens in een hoekje moeten zetten als je zo blijft voortdoen hoor!

Comment

Working...
                                          X