Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Trouwens al vaak met een echte S7-R gereden?
    ..Gij allesinds al nie ...Frank daarintegen... ma soit

enneuh.. zie maar dat de papa u nie in een hoekje zet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
      Ah, yes! Dat is tg zo da ge met alle auto's kunt rijden hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
        Ah, yes! Dat is tg zo da ge met alle auto's kunt rijden hé?
        Inderdaad

Comment

• Hopelijk is dat zoals in de vorige, dat ge auto's kunt unlocken enkel voor de Arcade mode door Arcade races te winnen. Leuke extra, want ge moet die auto's niet kopen in dat geval. Niet ALLE auto's staken erin, maar toch genoeg voor dikke fun!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
            Niet ALLE auto's staken erin, maar toch genoeg voor dikke fun!
            voilla da denkik er ook van...

Comment

• Ik moet Maxime toch een beetje gelijk geven hoor.. Ik ben nochtans een GT-fan van het eerste uur, de eerste 4 heb ik grijs gespeeld en dat zal bij de 5 niet anders zijn. Zelfs al allergrootste fan kan je er toch niet omheen dat het motorgeluid beter moet (heb de 5 nog niet gespeeld, dus misschien is dit aangepast) en vooral de tracklist op zijn minst gezegd een beetje ongelukkig is? Ik bedoel, Forza had bij de launch 420 wagens, maar ik vond die list veel beter gebalanceerd. Nu ja...

En ja, wagens in zowat elk spel klinken beter dan in GT tot op heden! De 5 nog niet gespeeld, dus ik hou mijn oordeel daarover nog even voor mij.

Voor de rest zal de presentatie en de ervaring weer super zijn, dus ik kijk er alvast naar uit!
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Dus wachten met commentaar op het geluid tot je het gespeeld hebt nog 7 dagen wachten

Comment

• Volgens mij een GT5 basher:

Op de officiele site staat nog steeds 24ste

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                      Inderdaad
                      Das veel leuker, op de prologue heb je dat niet...

Comment

• Nog 9x slapen

Comment

• Ben benieuwd! Hoe spelen jullie? Met een controller of een stuur?

Hopelijk is de ervaring (en de controle) voldoende met een gewone controller, want ik vrees dat ik een stuur niet verkocht krijg bij mijn vrouw! (ik ben eigenlijk vrij zeker). Het ziet er wel de max uit. Kan iemand de race-ervaring vergelijken?

Comment

• Liefst stuur.

Met controller lijkt het of je aan't ijsschaatsen bent, dat gevoel is veel minder met een stuur dankzij de force feedback

Comment

• dat hebde heel goed uitgelegd Mr Expert

Comment

• stuur met playseat ( 1st versie le mans ) en samsung40"lcd 1080p

met de controller is het natuurlijk niet zo vermoeiend....... ( zeker bij driften en TT's)

Comment

• Dit lijkt me nog wel iets (staat hier ergens in deze thread) - best of both worlds, maar is precies nog niet te verkrijgen!

Comment

• de echte game is in handen van een betrouwbaar persoon op GTP

http://www.gtplanet.net/forum/showth...=1#post4149517

volg dit voor updates

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door honda dude Bekijk Berichten
                                      de echte game is in handen van een betrouwbaar persoon op GTP

http://www.gtplanet.net/forum/showth...=1#post4149517

volg dit voor updates

dieje gast heeft dat al 2weken nu....
                                      heeft al veel filmkes online gezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                        klinken ze in GTR beter dan?
                                        En waarom opeens GTR erbijhalen? Ik vind het gewoon niet echt geweldig klinken, net zoals de vorige GT-afleveringen (die ook grijs gedraaid zijn, daar niet van)

Het begint trouwens ook een beetje voorspelbaar te worden in dit topic:
                                        1. Persoon 1 (of 2) plaatsen filmpje met tekst in de aard van: OMGWTFBBQ, wat een geweldige [insert eenderwat, bvb beeldkwaliteit/sound....]
                                        2. Andere geven kritiek op dat filmpje: ziet er niet geweldig uit, klinkt niet goed,...
                                        3. Personen 1 en 2 komen posten "hoe kunt ge dat zeggen, 't is nog niet uit blablabla"
                                        Komt nogal belachelijk over dat laatste

Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                        Gehoord en al veel mee getest ook
                                        En kunt gij nu oprecht zeggen dat dat ook maar een beetje lijkt op het geluid in GT5?
                                        btw, hoe rijdt zo'n Saleen irl. Superbenieuwd naar
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Als het game er is zal ik eerlijk mijn mening geven over het geluid
                                          Last edited by ; 17/11/2010, 20:51.

Comment

Working...
                                          X