Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Liefst stuur.

Met controller lijkt het of je aan't ijsschaatsen bent, dat gevoel is veel minder met een stuur dankzij de force feedback
    Ik haat dat Force Feedback ding, verre van realistisch.

In het hoofdkantoor van Benz in Brussel staat zo een Playseat met stuur en AMG-kuip uit de SLS, waar je met de SLS over de Ring kan knallen in GT5. Met een controller ben ik een pàk sneller.

Om even in te pikken in de andere discussie.
    Bandengepiep is er nog altijd, hatelijk, en het geluid trekt op de kloten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

In het hoofdkantoor van Benz in Brussel staat zo een Playseat met stuur en AMG-kuip uit de SLS, waar je met de SLS over de Ring kan knallen in GT5. Met een controller ben ik een pàk sneller.

in die demo met de sls is er idd nog het bandengepiep... in het spel zelf is dat er niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
        dieje gast heeft dat al 2weken nu....
        heeft al veel filmkes online gezet
        ja maar das wel ne anderen ze !

update

Clutch support voor G25
        - view dat je kan aanpassen...
        bandenslijtage en benzineverbruik

Comment

• De Evo6 RS zit erin. Dus de game is al geslaagd voor mij!!!
          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Cockpit camera's !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Heb ik ook al gezegd, die SLS demo is van den hond zijn kloten.
              Als het echte spel zo is voorspelt dat niet veel goeds

Force feedback stond ook veel te licht.

Maar dat is naar't schijnt dus al een oude build, er is nog hoop

Comment

• Wat kost dat, zo een stuur met en zonder zetel?

Comment

• Moogt ge tussen de 300 en 500 euro rekenen, afhankelijk van de kwaliteit van het geheel. Check playseat.nl. Da's voor het grote publiek hè, ge kunt nog duurder gaan. Maat van mij heeft een stuur van 2000 euro (zonder pedalen) en een zelfgebouwde racepod voor in totaal nog eens 1000 euro aan materiaal. Beetje overkill voor GT5 uiteraard, maar 't is om u een idee te geven hè Als ge de plaats hebt is het imo de ideale oplossing voor PS racegames.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                    Dit lijkt me nog wel iets (staat hier ergens in deze thread) - best of both worlds, maar is precies nog niet te verkrijgen!

http://www.gamestop.be/Catalog/Produ...oduct_id=83985 bijna verkrijgbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                      Wat kost dat, zo een stuur met en zonder zetel?
                      Ik heb eens gekeken en volgens mij kan je met 220€ beginnen:
                      1) Logitech Driving Force GT voor 99€ op consoleshop.be

2) Wheelstand Pro op www.wheelstandpro.com voor 119€

Vind ik al bij al nog te doen. Zoals gezegd ligt het probleem elders

Comment

• zo ne wheelstand pro is wel nie echt stabiel ze

zeker als ge wil driften enzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door honda dude Bekijk Berichten
                          de echte game is in handen van een betrouwbaar persoon op GTP

http://www.gtplanet.net/forum/showth...=1#post4149517

volg dit voor updates
                          Als je dat leest, spel is blijkbaar echt om duimen en vingers van af te likken

Sounds zouden goed verbeterd zijn, en het gevoel met de wagen zou dicht bij de realiteit liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                            Ik heb eens gekeken en volgens mij kan je met 220€ beginnen:
                            1) Logitech Driving Force GT voor 99€ op consoleshop.be

2) Wheelstand Pro op www.wheelstandpro.com voor 119€

Vind ik al bij al nog te doen. Zoals gezegd ligt het probleem elders
                            Om intensief te gamen is dat gewoon prul

Playseat is top. Ik heb mijn playseat besteld via playseat.be

Wat ik besteld had was de Playseat Alcantara (370 euro) + Gearshift holder (45 euro) en een floormat (35 euro) voor de playseat op te zetten, zodat je de parket of andere vloerbekleding niet beschadigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                              Als je dat leest, spel is blijkbaar echt om duimen en vingers van af te likken

Sounds zouden goed verbeterd zijn, en het gevoel met de wagen zou dicht bij de realiteit liggen.
                              bajaat.. en toch blijven dezelfde zagenventen maar beweren dat ze het beter weten ipv eens wat degelijk opzoek werk te doen

Comment

• Dan toch maar besteld bij GM
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                  Dan toch maar besteld bij GM
                                  Wat betaal je daar?

Ik heb net gezien dat het bij shopto verlaagd is naar 45 euro inclusief verzending

Nu maar hopen dat het niet zo belachelijk lang duurt als bij het laatste spel dat ik bij the hut heb besteld

Comment

• Bij GM 69.95€.... veel geld dus.

Enige voordeel is dat je het volgende week woensdag direct kan hebben.

Comment

• Het is inderdaad niet goedkoop, ma bon... als ik hoor dat je bij andere sites zolang moet wachten , dan heb ik dat er gerust voor over
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ja hoeveel is niet goedkoop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Het is inderdaad niet goedkoop, ma bon... als ik hoor dat je bij andere sites zolang moet wachten , dan heb ik dat er gerust voor over
                                          Voila, da denk ik er ook van.. heb het ook bij GM besteld.

Comment

Working...
                                          X