Aha, eindelijk! Email ontvangen dat de game verstuurd werd! Nog enkele dagen afwachten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenAls je niet wil helpen zeg dan niets he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenZo, net Alex, Caoimhin, Evo Dirk, Manuelos, Kefkie, Stancke en Blackfox toegevoegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenZo, en wat gaan we zoal doen onder de forummers online? Open Trackdays? Een League lijkt me ook wel tof? Een mix van de ene keer wedstrijd, de andere keer time trial (in GT mode dan). Who's in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIn plaats van op mij te reageren had je hem ook kunnen helpen
Dat was al lang gebeurt via pm...maja da moet hier ni aan de grote klok gehangen worden.
Het word tijd dat we het rubber op het virtuele asfalt kunnen zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenZo, en wat gaan we zoal doen onder de forummers online? Open Trackdays? Een League lijkt me ook wel tof? Een mix van de ene keer wedstrijd, de andere keer time trial (in GT mode dan). Who's in?
Enkel nog wat forummers toevoegen, mijn psn: steffenbor
Comment
-
Ik heb een pre-order bij Game Mania en hoop dat ze mij dinsdag sms'en dat ik de game mag gaan halen. Zou ik leuk vindenSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenI'm in! Mijn PS3 nick: Spoilt666
Ik heb een pre-order bij Game Mania en hoop dat ze mij dinsdag sms'en dat ik de game mag gaan halen. Zou ik leuk vinden
Comment
-
Gisteren een 350Z gekocht en telkens je zo "select car" kiest hoor je hem zo even starten en ik moet zeggen.. klinkt echt als een 350Z. Tijdens het racen ist geluid ook stukken beter als alle vorige versies maar is het iets te weinig aanwezig.
Na het installeren van zo'n titanium race exhaust hoor je ook echt een verschil, kar maakt zelfs plofjes etc..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk BerichtenGisteren een 350Z gekocht en telkens je zo "select car" kiest hoor je hem zo even starten en ik moet zeggen.. klinkt echt als een 350Z. Tijdens het racen ist geluid ook stukken beter als alle vorige versies maar is het iets te weinig aanwezig.
Na het installeren van zo'n titanium race exhaust hoor je ook echt een verschil, kar maakt zelfs plofjes etc..
blij dat eindelijk iemand dit van hier eens bevestigd want blijkbaar geloofde er hier enkelen dit niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtencool he
blij dat eindelijk iemand dit van hier eens bevestigd want blijkbaar geloofde er hier enkelen dit niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengeluid veranderde bij de vorige gt's toch ook al?
en dit weken voor het spel uit was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwelke auto's kunde zowat als eerste kopen? is da ook met occassies eiglijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenjep, maar sommige hier beweerde dat elke auto in gt5 gelijk ne goedkope stofzuiger klinkt...
en dit weken voor het spel uit was
Comment
Comment