Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aha, eindelijk! Email ontvangen dat de game verstuurd werd! Nog enkele dagen afwachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
      Als je niet wil helpen zeg dan niets he.
      In plaats van op mij te reageren had je hem ook kunnen helpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
        Zo, net Alex, Caoimhin, Evo Dirk, Manuelos, Kefkie, Stancke en Blackfox toegevoegd
        Ik ga zo hard los gereden worden

Comment

Zo, en wat gaan we zoal doen onder de forummers online? Open Trackdays? Een League lijkt me ook wel tof? Een mix van de ene keer wedstrijd, de andere keer time trial (in GT mode dan). Who's in?
          Indien het van jullie mag..... I'm in!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            In plaats van op mij te reageren had je hem ook kunnen helpen

Dat was al lang gebeurt via pm...maja da moet hier ni aan de grote klok gehangen worden.

Het word tijd dat we het rubber op het virtuele asfalt kunnen zetten

Comment

• Pffff, kga maandag naar de Auchan gaan erachter

Comment

• Hoe komt het eigenlijk dat Spa of Zolder er niet inzitten? Vooral die eerste is toch een algemeen gekend en beroemd Europees circuit?

Comment

Zo, en wat gaan we zoal doen onder de forummers online? Open Trackdays? Een League lijkt me ook wel tof? Een mix van de ene keer wedstrijd, de andere keer time trial (in GT mode dan). Who's in?
                  I'm in
                  Enkel nog wat forummers toevoegen, mijn psn: steffenbor

Comment

• ²²²²²

Comment

I'm in! Mijn PS3 nick: Spoilt666

Ik heb een pre-order bij Game Mania en hoop dat ze mij dinsdag sms'en dat ik de game mag gaan halen. Zou ik leuk vinden
                      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                        I'm in! Mijn PS3 nick: Spoilt666

Ik heb een pre-order bij Game Mania en hoop dat ze mij dinsdag sms'en dat ik de game mag gaan halen. Zou ik leuk vinden
                        Heb em ook bij Game Mania in Pre-order. Woensdag komen ze daar 100% binnen. Dus ik zou niet wachten op dat sms'je maar gewoon woensdag naar de winkel gaan

Comment

• Gisteren een 350Z gekocht en telkens je zo "select car" kiest hoor je hem zo even starten en ik moet zeggen.. klinkt echt als een 350Z. Tijdens het racen ist geluid ook stukken beter als alle vorige versies maar is het iets te weinig aanwezig.

Na het installeren van zo'n titanium race exhaust hoor je ook echt een verschil, kar maakt zelfs plofjes etc..
                          1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                            Gisteren een 350Z gekocht en telkens je zo "select car" kiest hoor je hem zo even starten en ik moet zeggen.. klinkt echt als een 350Z. Tijdens het racen ist geluid ook stukken beter als alle vorige versies maar is het iets te weinig aanwezig.

Na het installeren van zo'n titanium race exhaust hoor je ook echt een verschil, kar maakt zelfs plofjes etc..
                            cool he

blij dat eindelijk iemand dit van hier eens bevestigd want blijkbaar geloofde er hier enkelen dit niet...

Comment

• welke auto's kunde zowat als eerste kopen? is da ook met occassies eiglijk?
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                cool he

blij dat eindelijk iemand dit van hier eens bevestigd want blijkbaar geloofde er hier enkelen dit niet...
                                geluid veranderde bij de vorige gt's toch ook al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  geluid veranderde bij de vorige gt's toch ook al?
                                  jep, maar sommige hier beweerde dat elke auto in gt5 gelijk ne goedkope stofzuiger klinkt...
                                  en dit weken voor het spel uit was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    welke auto's kunde zowat als eerste kopen? is da ook met occassies eiglijk?
                                    De standard cars zijn de used cars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                      jep, maar sommige hier beweerde dat elke auto in gt5 gelijk ne goedkope stofzuiger klinkt...
                                      en dit weken voor het spel uit was
                                      Ik heb er ondertussen een paar gehoord die redelijk tot goed zijn, maar het meeste blijft teleurstellend

Comment

• En zit er nu iets in waardoor je credits of wagens van de GT5P. overneemt naar GT5?

Comment

• pics

Check out 80 fresh images from GT5's Photomode, featuring the Lexus LF-A, McLaren MP4-12C, Bugatti Veyron, snow, rain, damage, and more.

Comment

Working...
                                          X