Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Te hopen voor de makers van GT5 dat 't spel nu echt wel ongelofelijk nooit-geëvenaard super-deluxe-goed is op ELK vlak mogelijk, want zo veel fans voor ZO'N lange tijd laten wachten is toch niet meer normaal.

Volgens mij liggen de verwachtingen bij enorm veel mensen ZO hoog dat ofwel velen toch nog teleurgesteld gaan zijn, en dan ga je de andere fans/PS3-GT5-aanhangers hebben die 't niet gaan willen toegeven dat ze 't spel toch niet zo dik vinden als ze hadden verwacht maar diep vanbinnen toch niet zo 100% satisfied zijn zoals ze wel hadden gewild. Vooral dat laatste zal moeilijk zijn denk ik met de enorme verwachtingen die geschept zijn.

Heb al eventjes GT5 Pro-logue gespeeld, en diversie filmpes op YT gezien en een hele boel foto's (bvb link hierboven) van GT5 (zoals iedereen natuurlijk), en grafisch is 't idd zeer realistisch en mooi, toch zeker als ik de foto's hierboven bekijk. Maar eerste indrukken van gameplay en sounds van de Prologue, nou, misschien moet ik 't wat langer dan een uurtje of 2 spelen om correcter te kunnen vergelijken, maar met de beknopte ervaring die ik met GT5 Prologue heb, geef mij toch maar Forza 3 hoor.. by far.

Ik ben super benieuwd om de GT5 retail ook 's te kunnen testen en spelen, en als 't ECHT zoo goed is zoals iedereen beweerd, dan zou ik er zelfs mss een PS3 voor durven aanschaffen, en anders kijk ik wel (zowiezo eigenlijk) uit naar Forza 4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
      Te hopen voor de makers van GT5 dat 't spel nu echt wel ongelofelijk nooit-geëvenaard super-deluxe-goed is op ELK vlak mogelijk, want zo veel fans voor ZO'N lange tijd laten wachten is toch niet meer normaal.
      Perfect is het zeker niet, goed natuurlijk wel.

Maar ze hebben op veel gebieden serieus wat steken laten vallen, zoals het standard en premium cars gedoe.
      Standard cars zijn slechter afgewerkt, hebben geen interieur, hebben geen uitgebreide schade, kunnen geen andere velgen kiezen, ...
      Waardoor er maar een 200-tal premium auto's over zijn. Die natuurlijk wel tot in de puntjes zijn afgewerkt (in vgl met Forza 600 ofzo waar ze wel allemaal op zijn minst een dashboard en een degelijk geluid en tuningsmogelijkheden hebben?)
      De Bugatti Veyron is een standard car... begrijpe wie begrijpe kan.

Idem met de circuits, er ontbreken heel wat belangrijke circuits en niet alle circuits kunnen gebruik maken van weather en time cycle, wederom een gemiste kans.

Maar over het algemeen zal het zeer zeker een goed spel zijn (en op vele andere gebieden beter dan Forza), maar er werd zo hoog van de toren geblazen dat de verwachtingen inderdaad veel te hoog liggen naargelang wat ze uiteindelijk hebben kunnen uitgeven. En sommigen hier zijn dan te blind om dat in te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
        Gisteren een 350Z gekocht en telkens je zo "select car" kiest hoor je hem zo even starten en ik moet zeggen.. klinkt echt als een 350Z. Tijdens het racen ist geluid ook stukken beter als alle vorige versies maar is het iets te weinig aanwezig.

Na het installeren van zo'n titanium race exhaust hoor je ook echt een verschil, kar maakt zelfs plofjes etc..
        Klinkt veelbelovend! Cant' wait!
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Kleine impressie na een uurtje of 7-8 gamen.
          Heb mij voor 90% bezig gehouden met license tests (nat A, nat B, internat A, internat B & internat C behaald met minimaal zilver) Superlicense wordt pas speelbaar nadat je level 15 berijkt hebt (ik zit nu aan level 13)
          Fysics zijn duidelijk anders dan in prologue, ze nijgen iets meer naar de academy TT fysics, maar toch niet hetzelfde.
          De circuits en premium cars zijn echt wel WOW
          Standaard cars zijn duidelijk minder, maar daar stoor ik mij niet echt aan.
          De rookontwikkeling bij het driften is ook groter tov prologue, en dat ik combinatie met (eindelijk) bandensporen
          Geluid is merkelijk beter dan in de voorgaande gt's, nog niet perfect, maar er is duidelijk aan gewerkt.
          B-spec heb ik nog uitgeprobeert
          's Nacht rijden = donker, heel donker

A-spec niveau: 13
          Spelvoortgang: 24%
          Totaal aantal zeges: 12
          Psn trofeeën: 16%
          Banksaldo: 262.234 (beginnen doe je met 20.000)
          Aantal auto's: 19
          Totale afgelegde afstand: 503.5km

1 fotoke als test genomen, Autumn Ring met de Toyota Vitz (mijn starterswagen)

Comment

• Amai, ziet er allemaal zeer proper uit. En ook al goed gespeeld precies
            Nog maar 4 dagen

Comment

• Kan je wat meer zeggen over de handling? geen onnodig geschuif? misschien vergelijking met Forza 3?
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                De rookontwikkeling bij het driften is ook groter tov prologue, en dat ik combinatie met (eindelijk) bandensporen
                Bandensporen, vet (en eindelijk, idd )

Blijven ze ook staan na meerdere ronden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

das wel een heel domme vraag he.... als je evenveel van "gaming" zou kennen zoals je jezelf soms voordoet zou je moeten weten dat dit onmogelijk is.
                  altijd iets negatiefs zoeken gij he.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

hoelang ze precies blijven staan weet ik niet, maar ze blijven er alleszins staan tot de volgende ronde

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
                    Kan je wat meer zeggen over de handling? geen onnodig geschuif? misschien vergelijking met Forza 3?
                    Ik vind de handling goe, realistischer tov prologue
                    Met forza kan ik niet vergelijken (ik ben een gt fan boy)

Comment

Kleine impressie na een uurtje of 7-8 gamen.
                      Heb mij voor 90% bezig gehouden met license tests (nat A, nat B, internat A, internat B & internat C behaald met minimaal zilver) Superlicense wordt pas speelbaar nadat je level 15 berijkt hebt (ik zit nu aan level 13)
                      Fysics zijn duidelijk anders dan in prologue, ze nijgen iets meer naar de academy TT fysics, maar toch niet hetzelfde.
                      De circuits en premium cars zijn echt wel WOW
                      Standaard cars zijn duidelijk minder, maar daar stoor ik mij niet echt aan.
                      Geluid is merkelijk beter dan in de voorgaande gt's, nog niet perfect, maar er is duidelijk aan gewerkt.
                      B-spec heb ik nog uitgeprobeert
                      's Nacht rijden = donker, heel donker

A-spec niveau: 13
                      Spelvoortgang: 24%
                      Totaal aantal zeges: 12
                      Psn trofeeën: 16%
                      Banksaldo: 262.234 (beginnen doe je met 20.000)
                      Aantal auto's: 19
                      Totale afgelegde afstand: 503.5km

1 fotoke als test genomen, Autumn Ring met de Toyota Vitz (mijn starterswagen)

Bedankt voor de heel nuttige post
                      Nog 3x slapen se

Comment

• Ik ken toch spellen waar het wel mee kan, waarom zou het trouwens onmogelijk zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                          Ik ken toch spellen waar het wel mee kan, waarom zou het trouwens onmogelijk zijn?
                          In een spel staat beeld en geluid apart van mekaar.. dit wordt elke aantal tijd gesyncroniseerd...
                          Elke keer deze sync gebeurt ga je zien dat alles "ge-reset" wordt.

Dus bandensporen,en eventueel schade (dus alles wat er veranderd is aan de oorsronkelijke tekening) gaat dan weer weg.

Bij het ene spel is dat elke ronde, bij een ander spel kan het 3a4 rondes duren..

dus als je met een bepaald spel 1x 3rondjes rijdt kan het.. maar nooit bij een lange race of endurance race

Comment

• Nog wat puntjes:
                            - werking vd handrem is ook duidelijk aan gewerkt, véél beter dan in de voorgaande reeksen
                            - de AI is slimmer dan voordien, het zijn nog geen Einsteins maar het gaat de goede kant uit
                            - als je te wild met je banden omspringt beginnen ze na een tijd warm te worden en blijven ze een klein beetje roken
                            - de Nordschleife heeft er nog nooit zo goed uitgezien
                            - rally: nooit fan geweest vd onverhard/sneeuw proeven in gt. Maar ik moet toegeven, ook hier is serieus aan gewerkt, het voelt allemaal veel beter & realistischer aan

Nieuwe manier om tegenstand uit te dunnen: het rookgordijn

En 1tje uit fotomode:

Comment

• de details zijn wel knap !!!!!

Comment

• En hoe zit het nu met die weermodus? Kan je bijvoorbeeld in de sneeuw op de ring rijden?
                                Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                  En hoe zit het nu met die weermodus? Kan je bijvoorbeeld in de sneeuw op de ring rijden?
                                  Regen ja, sneeuw durf ik bijna zeker zeggen van niet

2 drift fotokes

Last edited by Manuelos; 21/11/2010, 16:55.

Comment

• Laat maar filmpjes etc. komen Manuelos!

Comment

Regen ja, sneeuw durf ik bijna zeker zeggen van niet

2 drift fotokes

Autumn Ring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        Autumn Ring?
                                        trial mountain

Comment

• Kan iemand anders mijn pré order van game mania gaan afhalen? of moet ik da zelf doen?
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X