is een 40gb PS3 genoeg?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenis een 40gb PS3 genoeg?
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RyLiX Bekijk BerichtenVruchteloos langs Fnac en Bart Smit geweest. Bij Fnac wisten ze me te vertellen dat ze al binnen waren maar nog niet verkocht mochten worden.
Het zal wachten worden tot woensdag :-/
Ach... 2 dagen na al die jaren zal er ook nog wel bij kunnen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenInderdaad, bij freerecordshop zeiden ze mij dat het nog niet binnen was. Toen ik zei dat sommige winkels het wel al binnen hadden en sommige mensen het spel al hadden. Antwoorden ze me dat alle winkels die het voor de officiele release verkopen in fout zijn dus veronderstel ik (is me niet gezegd geweest) als ze daarop betrapt worden dat ze een boete krijgen.
Veel winkels (waaronder sommige game mania's) hebben GT5 al sinds vrijdag in stock...
Maar mogen pas verkopen vanaf woensdag.
Comment
-
Qua geluid kunnen we niet klagen imo, het verschil tussen de tuning exhausts en hetgeen er standaard onder zit, is duidelijk hoorbaar.
Heb een paar wagens getest, Lamborghini Gallard LP-560, Maserati GranTurismo en die klinken toch wel zalig met standaard uitlaat.
't Is niet perfect, het geluid komt véél te weinig binnen in de cockpit maar vanaf je achter de auto zit (niet ideaal, I know) of hoodcam selecteert, dan is het hoorbaar aanwezig het motorgeluid.
Geluid is zeker geslaagd, mocht alleen wat luider klinken in de cockpit zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenVandaag HDMI kabeltje gehaald. Begrijp niet waarom ik dat niet eerder gedaan heb . Zoveel verschil in kwaliteit voor 20 euro maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDie RS6 klinkt dan weer wat lullig vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtendas idd precies het geluid van zo'n mg'ke....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenVandaag bericht gekregen dat mijn exemplaar verstuurd is vanuit de UK.
Zou het morgen al in bus kunnen liggen? *kruist zijn vingers*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenEuhj , dief!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenaanvraag van frank zekers hahaha
echt wel knap zeg!
Neenee maar deze wel
Comment
Comment