Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is een 40gb PS3 genoeg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      is een 40gb PS3 genoeg?
      Normaal gezien wel

Comment

is een 40gb PS3 genoeg?
        Ja, zolang je er maar niet te veel hebt op staan ist wel genoeg

Comment

is een 40gb PS3 genoeg?
          Zeker, installatie pakt maar 6-7GB

Comment

• oki merci!

heb ene gevonden die 179€ een nieuwe 120gb PS3 in de doos en met alles erbij aanbiedt.... dat is fishy zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RyLiX Bekijk Berichten
              Vruchteloos langs Fnac en Bart Smit geweest. Bij Fnac wisten ze me te vertellen dat ze al binnen waren maar nog niet verkocht mochten worden.
              Het zal wachten worden tot woensdag :-/
              Ach... 2 dagen na al die jaren zal er ook nog wel bij kunnen....
              Inderdaad, bij freerecordshop zeiden ze mij dat het nog niet binnen was. Toen ik zei dat sommige winkels het wel al binnen hadden en sommige mensen het spel al hadden. Antwoorden ze me dat alle winkels die het voor de officiele release verkopen in fout zijn dus veronderstel ik (is me niet gezegd geweest) als ze daarop betrapt worden dat ze een boete krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Inderdaad, bij freerecordshop zeiden ze mij dat het nog niet binnen was. Toen ik zei dat sommige winkels het wel al binnen hadden en sommige mensen het spel al hadden. Antwoorden ze me dat alle winkels die het voor de officiele release verkopen in fout zijn dus veronderstel ik (is me niet gezegd geweest) als ze daarop betrapt worden dat ze een boete krijgen.
                klopt als een bus.
                Veel winkels (waaronder sommige game mania's) hebben GT5 al sinds vrijdag in stock...
                Maar mogen pas verkopen vanaf woensdag.

Comment

• Qua geluid kunnen we niet klagen imo, het verschil tussen de tuning exhausts en hetgeen er standaard onder zit, is duidelijk hoorbaar.

Heb een paar wagens getest, Lamborghini Gallard LP-560, Maserati GranTurismo en die klinken toch wel zalig met standaard uitlaat.

't Is niet perfect, het geluid komt véél te weinig binnen in de cockpit maar vanaf je achter de auto zit (niet ideaal, I know) of hoodcam selecteert, dan is het hoorbaar aanwezig het motorgeluid.

Geluid is zeker geslaagd, mocht alleen wat luider klinken in de cockpit zelf.

Comment

• Vandaag HDMI kabeltje gehaald. Begrijp niet waarom ik dat niet eerder gedaan heb . Zoveel verschil in kwaliteit voor 20 euro maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                      Vandaag HDMI kabeltje gehaald. Begrijp niet waarom ik dat niet eerder gedaan heb . Zoveel verschil in kwaliteit voor 20 euro maar
                      Welcome to next gen gaming

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Die RS6 klinkt dan weer wat lullig vind ik
                        das idd precies het geluid van zo'n mg'ke....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                          das idd precies het geluid van zo'n mg'ke....
                          Euhj , dief!

Comment

• Degene die de MG in't echt hebben gehoord kunnen beamen dat die helemaal niet sullig klinkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                              Vandaag bericht gekregen dat mijn exemplaar verstuurd is vanuit de UK.
                              Zou het morgen al in bus kunnen liggen? *kruist zijn vingers*
                              laatst ook iets besteld uit gb, was er op 3 dagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                Euhj , dief!
                                kon het nie laten he thx voor de link btw!

Comment

• Comment

• Zijn er deftige foto's van de non-premium cars?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                        aanvraag van frank zekers hahaha

echt wel knap zeg!

Neenee maar deze wel

Comment

• Comment

Working...
                                          X