Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Introfilmpje gaf me kippevel, echt zalig.
    Vervolgens mijn eerste auto gekocht, een Miata MX5 en getest op de Nurburgring GP Strecke.

Nu volop bezig aan de license tests. B heb ik gehaald met 7/10 gold en de overige zilver, om alles gold te halen hou ik me later wel bezig. License tests vind ik niet overdreven makkelijk, maar zeker goed te doen.

De afwerking van de cockpits van de premiumcars is echt wel abnormaal goed.
    Geluid is er sterk op vooruit gegaan.

Nu rap verder doen

Comment

• Hier volop aant instaleren....ik zie dat corvetteboy al volop gazze aant geven is

Comment

• Van al mijn "vrienden" die online zijn, is enkel TCT geen GT5 aan het spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Van al mijn "vrienden" die online zijn, is enkel TCT geen GT5 aan het spelen
          doet het dan toch goed he voor een onrealistisch spel met kut geluid en slechte psychics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Enig idee waar ik de 190EvoII kan vinden?

Occasie? Of ergens winnen?

Is er al een lijst met welke wagens je waar kan winnen?

Die wil ik ook wel in mijn collectie hebben.

Comment

• Spel wordt met de minuut beter !!
              Nordschleife is echt te goe
              Level 20 intussen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                Spel wordt met de minuut beter !!
                Nordschleife is echt te goe
                Level 20 intussen

stop alsjeblieft met fotos posten tot de mijne geinstalleerd is!!!!
                ik kom lichtjes gefrustreerd...

Comment

• Mijn broer zal de eerste dagen wel volle gas aan't spelen zijn, dus ik kan zoveel niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                    stop alsjeblieft met fotos posten tot de mijne geinstalleerd is!!!!
                    ik kom lichtjes gefrustreerd...

dat instaleren lijkt eeuwen te duren!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                      dat instaleren lijkt eeuwen te duren!!!
                      Ik ben dan nog zo dom geweest om met enkele seconden te gaan op de rem te duwen en heel den boel te annuleren Gelukkig toen ik het opnieuw begon te installen was het op 5 min. gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Ik ben dan nog zo dom geweest om met enkele seconden te gaan op de rem te duwen en heel den boel te annuleren Gelukkig toen ik het opnieuw begon te installen was het op 5 min. gedaan
                        ik blijf dan best maar overal stillekes af, en laat de ps zen werk doen

Comment

• ohla! 1minut to go

Comment

• fak nog 18min.......

Comment

• Kheb het!

Comment

• nog 1 minuutje!!!!!

Comment

• Miljaar! net met de HKS evo in arcade mode gereden op tsukuba fuck da klink bangelijk!!!!!!!!!
                                  den tv hier goe hard..man man wat een sound

Comment

• Is dat normaal dat dat zo lang blijft steken als het nog niet eens aan de helft zit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                      Is dat normaal dat dat zo lang blijft steken als het nog niet eens aan de helft zit?
                                      bij mij heeft de instalatie ongeveer 30minuten geduurd

Comment

• Er zijn 22 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (18 leden en 4 gasten) FASTBART1, ‎123GT, ‎Avantus, ‎Bladerunner, ‎Buysie, ‎Carioca, ‎Corvetteboy, ‎JeroenM, ‎krizie, ‎lele, ‎mrwhoopie, ‎obispoil, ‎Raydendj+, ‎Reno, ‎Robin_Touareg, ‎StreetRod

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                          bij mij heeft de instalatie ongeveer 30minuten geduurd
                                          Ah, oké... Maar het blijft constant op hetzelfde, ik ga seviet ng is zien...

Comment

Working...
                                          X