Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn er nog mensen die problemen hebben om hun vouchers werkende te krijgen?
    Telkens als ik mijn codes ingeef (er zitten er 2 in de doos) dan zegt hij dat die code incorrect is of niet meer geldig

Comment

• Vouchers werken pas vanaf morgen.

Comment

• zitten die overal? of enkel bij die signature?
        Anders moet ik dringend eens in de vuilbak gaan zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          zitten die overal? of enkel bij die signature?
          Anders moet ik dringend eens in de vuilbak gaan zoeken
          enkel bij SE CE en pre-orders

Comment

• Hmm, straks eens zoeken dan, heb een pre-order GT5 pack.

Comment

• Hebbes! Nog net voor sluitingstijd mijn PS3 + GT5 gaan halen. Ik dacht in het begin wtf usb kabel aansluiten, dat moet toch niet de hele tijd blijven zitten. Gaat na update al draadloos. Dat was dus de eerste update, ik dacht wat zitten ze op AF nu over een halfuur updaten te spreken, ikke blij. Even later: update GT5, nog ong 20 min.

Dan maar een pizzake in den oven geschoven ter afwachting!

Internetinstallatie is ook al klaar, kan ik iedereen hier zo maar toevoegen of hoe gaat dat? Ben een PS3 noob...

De eerste screenshots zien er alvast veelbelovend uit. Dat driften zal met een gewone controller wel niet zo goed gaan zeker?

Comment

• Ik had een Pre-order bij Gamemania en kreeg men voucher apart van de verkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                  Hebbes! Nog net voor sluitingstijd mijn PS3 + GT5 gaan halen. Ik dacht in het begin wtf usb kabel aansluiten, dat moet toch niet de hele tijd blijven zitten. Gaat na update al draadloos. Dat was dus de eerste update, ik dacht wat zitten ze op AF nu over een halfuur updaten te spreken, ikke blij. Even later: update GT5, nog ong 20 min.

Internetinstallatie is ook al klaar, kan ik iedereen hier zo maar toevoegen of hoe gaat dat? Ben een PS3 noob...

De eerste screenshots zien er alvast veelbelovend uit. Dat driften zal met een gewone controller wel niet zo goed gaan zeker?
                  Kom tegen mij racen, ik ben ook een noob

Alleen weet ik ook niet hoe heel dat online gedoe werkt

Comment

Hebbes! Nog net voor sluitingstijd mijn PS3 + GT5 gaan halen. Ik dacht in het begin wtf usb kabel aansluiten, dat moet toch niet de hele tijd blijven zitten. Gaat na update al draadloos. Dat was dus de eerste update, ik dacht wat zitten ze op AF nu over een halfuur updaten te spreken, ikke blij. Even later: update GT5, nog ong 20 min.

Gewoon naar vriend, persoon contact toevoegen, of hoe het ook noemt. En dan gewoon de mensen hun gamerstag ingeven. Die persoon krijgt dan een vriendschapsverzoek en kan je dan toevoegen.

Comment

• Comment

Ik drift beter met de controller dan met de g25
                        Veel makkelijker om van full lock links naar full lock rechts te gaan

Comment

• Wil iedereen stoppen met posten?
                          Ik kom hier zot !
                          Zal nog een tijdje duren tegen ik geld genoeg bijeen heb gespaard.
                          Grrrr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                            Wil iedereen stoppen met posten?
                            Ik kom hier zot !
                            Zal nog een tijdje duren tegen ik geld genoeg bijeen heb gespaard.
                            Grrrr
                            Maak een gezamelijk lijstje voor sinterklaas en de kerstman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Kom tegen mij racen, ik ben ook een noob

Alleen weet ik ook niet hoe heel dat online gedoe werkt
                              Heb de vorige GT4 wel een tijdje gespeeld maar is al lang geleden... Zal wel ff duren eer ik er terug volledig in kom. Online gedoe was simpel, net zoals bij m'n net tv. Draadloos netwerk selecteren, WEP key ingeven en klaar.

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                              Gewoon naar vriend, persoon contact toevoegen, of hoe het ook noemt. En dan gewoon de mensen hun gamerstag ingeven. Die persoon krijgt dan een vriendschapsverzoek en kan je dan toevoegen.
                              Aha, heb hier precies al eens wat namen zien voorbij komen. Zal er straks eens wat ingeven.

Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                              Ik drift beter met de controller dan met de g25
                              Veel makkelijker om van full lock links naar full lock rechts te gaan
                              Hmm, moet ik toch nog meemaken. Zal in het begin wel wat oefenen zijn zeker zo van IRL naar PS3.

Trouwens, shit dat updaten duurt lang. Ze hadden voor dat geld er wel een straffere processor mogen insteken.

Comment

• Fuuuk, ging nog een weekje wachten maar is (na het lezen van dit topic) steeds moeilijker!

Comment

• eindelijk geinstalleerd
                                  BMW X5 45e

Comment

• Ok, nu heb ik een private room aangemaakt.

Iedereen die mij (PSN: Stancke) in z'n friendlist heeft staan:

My Community => My Lounge => Stancke (of "9lives" kan ook) => Join
                                    Last edited by Stancke; 23/11/2010, 20:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Ok, nu heb ik een private room aangemaakt.

Ik ga nog wachten. Moet men skills eerst op punt krijgen

Comment

• @ jonass gewoon de bomma overvallen.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                          Ok, nu heb ik een private room aangemaakt.

Dadelijk eens proberen.

Als alles goed is is Avantus onderweg naar hier, kunnen jullie hem afdrogen

Comment

Working...
                                          X