Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
    Hier volop aant instaleren....ik zie dat corvetteboy al volop gazze aant geven is
    Wat moet je je juist instaleren?
    Ik kon onmiddelijk beginnen spelen.
    Bij elk nieuw circuit laad hij wel even.
    1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
    1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten

@ jonass gewoon de bomma overvallen.......
      Zelf gemaakt?

Nice

Comment

• Ziet er erg goed uit, morgen er misschien omgaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Maak een gezamelijk lijstje voor sinterklaas en de kerstman
          Kan niet, sinterklaas komt niet meer en de kerstman geeft niet zo'n dure cadeau's

Heb nu wel nog wat geld staan, maar ga waarschijnlijk crossauto kopen en liever int echt rijden dan virtueel dusja

Comment

• Net terug van Saturn Wilrijk met GT5! :-)))) Volle rekken met Gran Turismo 5.
            Tot over 6 maand ofzo :-)

Comment

Dadelijk eens proberen.

Als alles goed is is Avantus onderweg naar hier, kunnen jullie hem afdrogen
              Ja, werkt dus niet, ik zie bij community enkel mezelf staan

Comment

Ja, werkt dus niet, ik zie bij community enkel mezelf staan
                Jawel, je moet naar "A" gaan

Comment

• Bij mij ook niet, ook niet bij A
                  BMW X5 45e

Comment

• Ik ga sebiet GT5 gaan spelen bij evo@dirk. Heb er zin in!!

Comment

• Zijn die licensetests wat te doen, voor diegenen die er al aan begonnen zijn? Kan mij herinneren dat ik daar in GT4 wel wat moeite mee had, vooral goud halen was echt moeilijk (vond ik).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                        Zijn die licensetests wat te doen, voor diegenen die er al aan begonnen zijn? Kan mij herinneren dat ik daar in GT4 wel wat moeite mee had, vooral goud halen was echt moeilijk (vond ik).
                        ik zit meestal tussen zilver en brons en af toe is een goude
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Jawel, je moet naar "A" gaan
                          Was er net, maar jij was er niet.

Ben me even aan het voorbereiden, kom dadelijk nog eens kijken

Comment

Was er net, maar jij was er niet.

Ben me even aan het voorbereiden, kom dadelijk nog eens kijken
                            Ben terug offline aan't spelen...

Comment

• Godmiljaar

Als ik onder mijn auto een titanium uitlaat steekt
                              1. Hij klinkt als kak
                              2. Ik heb maar 2 kachelpijpen ipv 4

Comment

• Blijkbaar is het onmogelijk om van standaardwagens foto's te maken?

Comment

• Heb het ook. Net wat gespeeld, heel leuk.. Alleen soms lange laadtijden.

't is wel al blijven hangen en mijn ps3 moet alweer geformatteerd worden.
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Heb net de eerste 3 challenges gedaan van de AMG academy op de Ring met de 300 SL. 2/3 goud voorlopig en de andere zilvere (half secondje boven goud)

Man, hoe zalig is de Ring nie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Heb het ook. Net wat gespeeld, heel leuk.. Alleen soms lange laadtijden.

Staat het spel geinstalleerd op uw HD? Moet hier echt niet lang wachten hoor

Comment

• Heb toch ook een uurtje kunnen spelen. Allez waarvan een halfuur prutsen. Dat driften is echt niet zo simpel met een controller vind ik, je geeft veel te snel veel gas. Mss na wat oefening dat het nog wat beter gaat. A-spec al begonnen, sunday cup alles van de eerste keer gewonnen. Veel herinneringen aan GT4 alleszins...

Morgen nog wat verder spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                          Heb het ook. Net wat gespeeld, heel leuk.. Alleen soms lange laadtijden.

Ik vind het redelijk snel gaan, na het halfuur durende installatieproces op de HD natuurlijk...

Comment

Working...
                                          X