Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Godmiljaar

Als ik onder mijn auto een titanium uitlaat steekt
    1. Hij klinkt als kak
    2. Ik heb maar 2 kachelpijpen ipv 4
    Ik had om te beginnen een MX-5 gekocht. Je kan daar niet veel van verwachten qua sound maar amai dat ging er echt over, zo slecht. Kan het met niets vergelijken maar het leek op een stofzuiger waarvan de motor aan het opbranden was.

De M3 van de arcade mode waar ik mee reed klinkt redelijk goed, vooral de lagere toeren imo... Soit, het zal nooit hetzelfde zijn als IRL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
      Ik had om te beginnen een MX-5 gekocht. Je kan daar niet veel van verwachten qua sound maar amai dat ging er echt over, zo slecht. Kan het met niets vergelijken maar het leek op een stofzuiger waarvan de motor aan het opbranden was.

De M3 van de arcade mode waar ik mee reed klinkt redelijk goed, vooral de lagere toeren imo... Soit, het zal nooit hetzelfde zijn als IRL.
      Heb dezelfde indruk. Bepaalde auto's hebben een super sound, andere echt dyson stofzuiger deluxe.
      Bv de M5 klinkt echt goed vind ik, moest ik een license test mee doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
        Heb dezelfde indruk. Bepaalde auto's hebben een super sound, andere echt dyson stofzuiger deluxe.
        Bv de M5 klinkt echt goed vind ik, moest ik een license test mee doen.

Bwa, ik snap het wel van hun, ze hadden al zo weinig tijd.
        Die kleinere prutsautotjes, daar rij je toch alleen maar in het begin mee, op den duur altijd de dikkere bakken en dat blijft wrslk zo voor het hele spel dus zolang die sounds meevallen vind ik het OK...

Comment

• Waarom kan ik niet gewoon met mijn vers gekochte Rallye op de nurburgring rijden?
          Kijk ik nu zo scheel, of gaat dat gewoon niet?

Comment

Ik had mezelf een occasie Civic Type-R gekocht, maar heb ik eigenlijk nog niet mee gereden buiten de sunday cup.

Met het geld van de challenges zat ik aan 270k. Kheb dat maar opgedaan aan iets leuks voor online uit te kunnen pakken

Dadelijk eens wat foto's trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
              Waarom kan ik niet gewoon met mijn vers gekochte Rallye op de nurburgring rijden?
              Je kan maar een beperkt aantal auto's kiezen als je "Arcade" neemt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                Waarom kan ik niet gewoon met mijn vers gekochte Rallye op de nurburgring rijden?
                Moet je vrijspelen. niet?

Comment

Ik had mezelf een occasie Civic Type-R gekocht, maar heb ik eigenlijk nog niet mee gereden buiten de sunday cup.

Met het geld van de challenges zat ik aan 270k. Kheb dat maar opgedaan aan iets leuks voor online uit te kunnen pakken

Dadelijk eens wat foto's trekken
                  Die challenges en licenses moet ik dus nog aan beginnen, zal iets voor morgen zijn. Wil het niet op 2 weken beu zijn... Uitpakken is nodig online, zeker tegen gevorderden...

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Je kan maar een beperkt aantal auto's kiezen als je "Arcade" neemt..
                  Idd, Nurburgring zal je wel in GTmode moeten vrijspelen zoals bij GT4 zeker...

Comment

Die challenges en licenses moet ik dus nog aan beginnen, zal iets voor morgen zijn. Wil het niet op 2 weken beu zijn... Uitpakken is nodig online, zeker tegen gevorderden...
                    Looks is alles he

Loopt wel iets mis met de vorm als ik het overzet precies
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Looks is alles he

Loopt wel iets mis met de vorm als ik het overzet precies
                      Mooie aankoop, enkel die velgenkleur en de vorm van de uitlaten zijn redelijk johnnytjoening imo. De echter racers gaan u daar online mee uitlachen.

Maak die velgen zwart of zilver en die uitlaten naar 4 iets kleinere exemplaren en ge hebt u een kist om mee uit te pakken!

Comment

Mooie aankoop, enkel die velgenkleur en de vorm van de uitlaten zijn redelijk johnnytjoening imo. De echter racers gaan u daar online mee uitlachen.

Maak die velgen zwart of zilver en die uitlaten naar 4 iets kleinere exemplaren en ge hebt u een kist om mee uit te pakken!
                        Kan alleen maar volgen

Comment

Titanium exhausts zijn max. 2 uitlaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Titanium exhausts zijn max. 2 uitlaten
                            345

Comment

Die velgen, tsja, dan is ie makkelijk te herkennen

En die uitlaten is wat ik zei, vanaf dat ik een andere uitlaat steek zijn er maar 2 pijpen over. Daarom laat ik deze maar steken, scheelt een kleine 50pk tov standaard

Comment

• Ligt het trouwens aan mij of kan je geen grotere remmen niet meer steken ook niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                  kon het nie laten he thx voor de link btw!
                                  No prob makker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                    Staat het spel geinstalleerd op uw HD? Moet hier echt niet lang wachten hoor
                                    Hmm don't think so. PS3 heeft ook niet gevraagd achter die lange installatie... Kan ik dat ergens manueel forceren ofzo?
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Hehe, net met mijn C63 een Veyron verslagen op de super speedway.

894pk in zo een kot is blijkbaar genoeg
                                      Wel moeilijk op de baan te houden

Vraag me wel af tot hoeverre je een veyron nog kan drijven

Comment

• Daarstraks free record shop binnengesprongen en het spel gekocht, nu aan het installeren. Ben benieuwd!

Comment

• T steekt echt wel goed in elkaar! Mooie opvolger!

Comment

Working...
                                          X