Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
    Daarstraks free record shop binnengesprongen en het spel gekocht, nu aan het installeren. Ben benieuwd!
    Haha, ik ook. Zit aan Level 5 ondertussen.
    Het spel is wel subliem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Hmm don't think so. PS3 heeft ook niet gevraagd achter die lange installatie... Kan ik dat ergens manueel forceren ofzo?
      Ja

Options => naar onder scrollen naar "Miscellaneous" => "Utilities" => "Pre-install Main Game Data"

Comment

• Bangelijk spel!! In't begin wennen t.o.v. Forza, maar dit is zoveel realistischer!
        Lvl 9 nu, 130k.. Morgen iets leuk kopen.

@Jerain: stel uw gas als R2 en uw rem als L2 in, kan je veel beter doseren. En vierkantje terugschakelen, rondje opschakelen .

Morge online race iemand??
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Bangelijk spel!! In't begin wennen t.o.v. Forza, maar dit is zoveel realistischer!
          Lvl 9 nu, 130k.. Morgen iets leuk kopen.

@Jerain: stel uw gas als R2 en uw rem als L2 in, kan je veel beter doseren. En vierkantje terugschakelen, rondje opschakelen .

Morge online race iemand??
          Mij goed, maar dan moet ik nog wel oefenen om dat stom C-klaske onder controle te houden, want gaat meestal redelijk dwars

Comment

• Wel al een paar keer gehad dat het spel freezed wanneer ik in de "Open Lobby" ben...

Comment

• Professional supercar festival winnen met allemaal goud = Maser Granturismo S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Mij goed, maar dan moet ik nog wel oefenen om dat stom C-klaske onder controle te houden, want gaat meestal redelijk dwars
                Geen probleem, ik smijt ook nogal graag
                Desnoods standaard auto's , want ik denk nu da ik iets kan kopen dat uwe C volgt
                Hebt ge de volledige ring al unlocked? kunne we ringe

Comment

• Ik heb het ook sinds vanavond geïnstalleerd. Ziet er zéér goed uit!
                  Momenteel aan level 4
                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                    Haha, ik ook. Zit aan Level 5 ondertussen.
                    Het spel is wel subliem
                    Nice! Ik kan al niet wachten, gaat pijn doen morgenvroeg

Comment

• Geen idee of die unlocked is. Hij heeft het nog niet gezegd.

Standaard auto's is ook goed voor mij hoor, kheb nog wel wat staan, en anders koop ik me wel een SLS ofzo

Comment

• Ik had wel een zeeeeeer groot probleem met het remmen. Wat is me dat zeg!

Comment

• Zalig spel! Zit nu aan level 13. Net Nascar school gedaan, amateur en beginner, echt wel zalig.
                          Kan iemand mij tips geven voor die nascar challenge waar je 4 man moet inhalen. Ik kom daar niet verder als 2de plaats...

Comment

• Ik ga al veel moeten inhalen precies, ik ga het spel maar donderdag of vrijdag hebben

Comment

• Kan je vrienden uitnodigen om online te joine of moet je maar wat zoeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Kan je vrienden uitnodigen om online te joine of moet je maar wat zoeken?
                                Je KAN private lobby aanmaken.

Community => My Lounge => Sessie aanmaken, de rest wijst zichzelf uit...

Alleen je PSN vrienden kunnen dan joinen, via daar.

Comment

• GranTurismo S is gemaakt om te driften

Comment

• Hoe zet ik foto's over in HD van PS3 naar PC? Heb TVersit geïnstalleerd maar geen idee hoe het moet...

Comment

• ik kopieer die van GT5 naar de harde schijf en zet die dan op usb.

Geen idee hoe het anders zou moeten.

Comment

• Avantus in actie met mijn kanon

RWD vs AWD

Maser GTS als ideale driftmachine (full stock)

Valt een pak beter te doseren dan de SLS of C63. Hopelijk morgen vergelijk met de 8C
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Lambo LP-640 SV getuned naar 840 PK, dat is mijn ideale drifthok.
                                          Vandaag een 458 Italia gekocht, nu sparen voor de AMG collectie.

Oh en iemand een idee wanneer de Top Gear Track beschikbaar is in de arcade/practice mode? Wou vanavond wat tijdrijden tegen mn schoonbroer daarop maar dat bleek helaas niet mogelijk te zijn.. :-(

En nog kleine dingen waar ik me aan erger die eigenlijk toch makkelijk ingebouwd konden zijn:
                                          - HUD die je kan hiden
                                          - track kiezen en dan wat voor weer/tijd kiezen, ipv zo'n "Change time" ding waarna het dan ineens na 4 min donker is of terug dag na 6 minuten.. :/

OH EN, mijn PSN: daviddk
                                          Last edited by davidk; 24/11/2010, 01:32.
                                          1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

Working...
                                          X