Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mij goed, maar dan moet ik nog wel oefenen om dat stom C-klaske onder controle te houden, want gaat meestal redelijk dwars
Geen probleem, ik smijt ook nogal graag
Desnoods standaard auto's , want ik denk nu da ik iets kan kopen dat uwe C volgt
Hebt ge de volledige ring al unlocked? kunne we ringe
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Zalig spel! Zit nu aan level 13. Net Nascar school gedaan, amateur en beginner, echt wel zalig.
Kan iemand mij tips geven voor die nascar challenge waar je 4 man moet inhalen. Ik kom daar niet verder als 2de plaats...
Lambo LP-640 SV getuned naar 840 PK, dat is mijn ideale drifthok.
Vandaag een 458 Italia gekocht, nu sparen voor de AMG collectie.
Oh en iemand een idee wanneer de Top Gear Track beschikbaar is in de arcade/practice mode? Wou vanavond wat tijdrijden tegen mn schoonbroer daarop maar dat bleek helaas niet mogelijk te zijn.. :-(
En nog kleine dingen waar ik me aan erger die eigenlijk toch makkelijk ingebouwd konden zijn:
- HUD die je kan hiden
- track kiezen en dan wat voor weer/tijd kiezen, ipv zo'n "Change time" ding waarna het dan ineens na 4 min donker is of terug dag na 6 minuten.. :/
Comment