Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Leuk verslag Vince! en ondertussen zijn er alweer 10min van mijn installatietijd af.
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Juist met mijn full stock Jensen Interceptor van '74 bij de FR Challenge 135i's, Mustang, Supra's, SL500's op hun doos gegeven

Comment

• Da's het leuke, in't begin kan dat perfect, het niveau van de beginner events ligt zo laag dat ik bvb gisteren met mijn MX-5 ('k weet het, ni de coolste ride, maar wel RWD ) al driftend en slidend naar de overwinning reed met 10+ seconden voorsprong Blijft leuk though, ik geniet nu het nog kan van die vrijheid, want ik herinner me GT4 events waar je met het mes op de tanden moest rijden!

Comment

• Ook net ondervonden dat je bij het karten easy money verdient...
            half uurke die kar-challenges gedaan +- 250K verdient

Comment

• Jeeeeep Easy money indeed Wat ik wel een goed punt vind, je kan maar 1 keer het max geld verdienen, daarna niet meer. Dat wil dus ook zeggen dat ze je niet meer verplichten events 75 keer te doen zoals met de F1 in de Prologue. Ik weet nog dat ik die oval 5 lap race 53 keer heb moeten doen voor ik 1 miljoen had. En ik had nog chance, na de update kostte hij 2 miljoen!

Edit: Pfff me al da babbelen over GT5... Mijn werk is hier gedaan voor vandaag, 'k heb nog recup staan, 'k heb veel tijd om te surfen, da wil zeggen dak naar huis kan ook.

Last edited by ; 24/11/2010, 13:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                Maandag bericht gekregen van ShopTo dat mijn exemplaar verstuurd was. Vandaag stak het al in de bus. Knap!
                Nog 35seconden & mijn installatie is ten einde.
                Tot seffens!
                wees maar gerust dat die 35 seconden een pak langer duren dan effectief 35 seconden

Comment

• Wat is de ca. richtprijs voor PS3 + GT5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                    Je KAN private lobby aanmaken.

Community => My Lounge => Sessie aanmaken, de rest wijst zichzelf uit...

Alleen je PSN vrienden kunnen dan joinen, via daar.
                    Merci
                    Kga nu wat spele se
                    Voor mensen die online willen: Alexxz__
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• BlackFox (NextGen_BlackFox)
                      C'Mon (steffenbor)
                      Maxime
                      GTI (Wesker23)
                      Corvetteboy (BrechtDecancq)
                      Daggie (DaggieBe)
                      Greg (gregoryjoseph)
                      Frank
                      WC-eend (Spoilt666)
                      BWS
                      Fastbart (fastbart1)
                      Raydendj (Raydendj)
                      EvO @ d1rk.be (EvO_d1rk)
                      ScoobySimon
                      honda dude (wolfke)
                      Vinox
                      Sledge (Sledge144)
                      De la marche
                      Denniske
                      Stancke (Stancke)
                      Manuelos
                      Pieters
                      Fille (defille20)
                      BOM (bimbambommeke)
                      Scorchio (scorchiobe)
                      Curbstonephotography.be (Mr_Curbstone)

Even mijn PS online nickname erbij gezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Merci
                        Kga nu wat spele se
                        Voor mensen die online willen: Alexxz__
                        Ik ga NU een online server maken, private room (PSN: Stancke).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Wat is de ca. richtprijs voor PS3 + GT5?
                          Op Consoleshop.be staat het pakket voor 349,-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Ik ga NU een online server maken, private room (PSN: Stancke).
                            Binnen 20 minuutjes ben ik ook online! Vlammeeeeeeuh

Comment

• Kan iemand mij eens zeggen hoe ik mijn assists moet zetten om fatsoenlijk te driften?
                              Alles staat af bij mij behalve ABS op 1 maar als ik de wagen in een drift gooi verlies ik hem vaak ..
                              Welke banden gebruiken jullie bv om te driften?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                                Op Consoleshop.be staat het pakket voor 349,-

http://www.consoleshop.be/product/11...turismo-5.html
                                Thanks!

Comment

Thanks!
                                  Is een mooie prijs. Door die bundel kost GT5 je maar € 30.

Comment

• Besteld, wordt blijkbaar morgen al geleverd!

Comment

• Heb nog geen tijd gehad voor online maar voor zij die willen nickname is mrwhoopie

Gisteren ook een okazie mitsubichi GT3000 twin turbo gekocht,man da ding gaat ook ne gang voor zo een oud krel te zijn.

Comment

Besteld, wordt blijkbaar morgen al geleverd!
                                        Dat is idd één van de sterke punten van CoolBlue, snelle levering en scherpe prijzen. Ik koop er zelf ook alles (wat er te krijgen valt en ik nodig heb uiteraard ). Ze houden je ook goed op de hoogte (sms en mail) van de status van je pakket. Ben er content van!

Levering is trouwens met Taxipost en niet met TNT, UPS of andere consoorten. Indien je dus niet kan ontvangen ligt het klaar bij een dichtbijzijnd postkantoor en niet in een warehouse in Brussel ofzo.

Tot zover de loftrompet!

Comment

• Gisteren snel een paar races gedaan, het spel op zich is echt een heel stuk beter dan de prologue!

Dat het maar snel avond is

Comment

Working...
                                          X