Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Leuk verslag Vince! en ondertussen zijn er alweer 10min van mijn installatietijd af.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Da's het leuke, in't begin kan dat perfect, het niveau van de beginner events ligt zo laag dat ik bvb gisteren met mijn MX-5 ('k weet het, ni de coolste ride, maar wel RWD ) al driftend en slidend naar de overwinning reed met 10+ seconden voorsprong Blijft leuk though, ik geniet nu het nog kan van die vrijheid, want ik herinner me GT4 events waar je met het mes op de tanden moest rijden!
Comment
-
Jeeeeep Easy money indeed Wat ik wel een goed punt vind, je kan maar 1 keer het max geld verdienen, daarna niet meer. Dat wil dus ook zeggen dat ze je niet meer verplichten events 75 keer te doen zoals met de F1 in de Prologue. Ik weet nog dat ik die oval 5 lap race 53 keer heb moeten doen voor ik 1 miljoen had. En ik had nog chance, na de update kostte hij 2 miljoen!
Edit: Pfff me al da babbelen over GT5... Mijn werk is hier gedaan voor vandaag, 'k heb nog recup staan, 'k heb veel tijd om te surfen, da wil zeggen dak naar huis kan ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenMaandag bericht gekregen van ShopTo dat mijn exemplaar verstuurd was. Vandaag stak het al in de bus. Knap!
Nog 35seconden & mijn installatie is ten einde.
Tot seffens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenJe KAN private lobby aanmaken.
Community => My Lounge => Sessie aanmaken, de rest wijst zichzelf uit...
Alleen je PSN vrienden kunnen dan joinen, via daar.
Kga nu wat spele se
Voor mensen die online willen: Alexxz__2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
BlackFox (NextGen_BlackFox)
C'Mon (steffenbor)
Maxime
GTI (Wesker23)
Corvetteboy (BrechtDecancq)
Daggie (DaggieBe)
Greg (gregoryjoseph)
Frank
WC-eend (Spoilt666)
BWS
Fastbart (fastbart1)
Raydendj (Raydendj)
EvO @ d1rk.be (EvO_d1rk)
ScoobySimon
honda dude (wolfke)
Vinox
Sledge (Sledge144)
De la marche
Denniske
Stancke (Stancke)
Manuelos
Pieters
Fille (defille20)
BOM (bimbambommeke)
Scorchio (scorchiobe)
Curbstonephotography.be (Mr_Curbstone)
Even mijn PS online nickname erbij gezet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMerci
Kga nu wat spele se
Voor mensen die online willen: Alexxz__
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat is de ca. richtprijs voor PS3 + GT5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIk ga NU een online server maken, private room (PSN: Stancke).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenThanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBesteld, wordt blijkbaar morgen al geleverd!
Levering is trouwens met Taxipost en niet met TNT, UPS of andere consoorten. Indien je dus niet kan ontvangen ligt het klaar bij een dichtbijzijnd postkantoor en niet in een warehouse in Brussel ofzo.
Tot zover de loftrompet!
Comment
Comment