Ik doe alles met controller, een stuur gaat er zo "over"
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk doe alles met controller, een stuur gaat er zo "over"2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenG27
Fanatec:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk doe alles met controller, een stuur gaat er zo "over"
Kon/kan vrij goed overweg met de controller in GT4, maar als GT5 zo realistisch is als gezegd wordt, dan is het eventueel toch te overwegen om eens een stuurtje te proberen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, kben ff wat aan het racen om geld te verdienen, mijn C rijdt niet meer goed, wil iets anders
Vanavond allemaal eens samen race? let's say 21.00u ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenCava
Vanavond allemaal eens samen race? let's say 21.00u ?
Wat voor race is het dan? Trackday, gewone race?
Comment
-
Fred (Fre911)
BlackFox (NextGen_BlackFox)
C'Mon (steffenbor)
Maxime
GTI (Wesker23)
Corvetteboy (BrechtDecancq)
Daggie (DaggieBe)
Greg (gregoryjoseph)
Frank
WC-eend (Spoilt666)
BWS
Fastbart (fastbart1)
Raydendj (Raydendj)
EvO @ d1rk.be (EvO_d1rk)
ScoobySimon
honda dude (wolfke)
Vinox
Sledge (Sledge144)
De la marche
Denniske
Stancke (Stancke)
Manuelos
Pieters
Fille (defille20)
BOM (bimbambommeke)
Scorchio (scorchiobe)
Davidk (PSN: daviddk)
Vanni (Dongio3)
Truyaert (steven-tr)
kheb mij er ook bij gezet, wie wil voegt me maar toe khebb vandaag ook gt5 aangeschaft
dus kzal er nu wel regelmatig terug te vinden zijn en kzie het wel zitten om tegen mede-forummers te rijden...
Comment
-
Godver, dat balkske van installeren staat hier nu complete maar 'installeren' blijft flikkeren. Is al een kwartier zo en blijft maar duren...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenGodver, dat balkske van installeren staat hier nu complete maar 'installeren' blijft flikkeren. Is al een kwartier zo en blijft maar duren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenCava
Vanavond allemaal eens samen race? let's say 21.00u ?
Nuja, dan kom ik wel kijken daar.
RRD ging ook naar hier afkomen, dus als iemand constant crasht => RRD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk ga proberen als de tv niet door andere personen ingepalmd wordt
Wat voor race is het dan? Trackday, gewone race?
Ik heb al wel in de eerste reeks met de 300 SL, alles zilver behaald . Of is dat niet voldoende?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenGasten, kies dan wel voor een private lobby of het loopt wéér in't honderd...
Iemand die nu al wil racen?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenKies maar Ik join wel, aangezien ik de ring nog niet unlocked heb.
Ik heb al wel in de eerste reeks met de 300 SL, alles zilver behaald . Of is dat niet voldoende?
Dus voor mij zou joinen ook het makkelijkste zijn aangezien ik de ring ook nog niet unlockt heb...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk zou het niet weten, kon pas op mn spel spelen vanaf 17h deze namiddag dusja... Ben nog maar niveau 5 en heb nog niet echt goede auto's voor een race dus zou een trackday wel handig zijn.
Dus voor mij zou joinen ook het makkelijkste zijn aangezien ik de ring ook nog niet unlockt heb...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment