Hah David, daar stond je dan met je 458 tegen een stock C63 Wel súpervet geluid!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHah David, daar stond je dan met je 458 tegen een stock C63 Wel súpervet geluid!
Beetje gelijke wagens nemen maakt het leuker he.
Comment
-
Schitterende graphics zeg Sommige standaard auto's lijken echt nergens op....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
Schitterende graphics zeg Sommige standaard auto's lijken echt nergens op....
En moestet wel bestaan had gij en ik niet bestaan...
Comment
-
blijft hier ook hangen, heb ff naar headset gezocht maar helaas.. morgen is eentje halen.
iemand een aanrader?
Comment
-
Ja hier lukt het ook ni meer, dan maar wa levelen idd De Nordschleife is ff unlocken zie. 'k Heb u nog ni in mijne lijst Greg, voeg maar toe hè.
@ David: Ik heb ne Plantronics, die mannen maken headsets voor callcenters, en ook dit is goe gerief. Ik heb nog nen tweede van Sony Ericsson, da's ook goe, betere geluidskwaliteit eigenlijk dan de Plantronics, maar die zit ni goe in mijn oor. Beiden zijn rond de 40 euro, zoiets moogt ge rekenen voor nen degelijke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtenjep, veel mensen denk!
Headset doet het blijkbaar niet met GT5, jammer...
Moeilijk doseren met die controller. Ofwel is't volledig gas, ofwel is't niets precies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenJe was toch heel tevreden van deze wagen?ben ook aan het denken om deze te nemen,ma ik heb ook al een M3 dus eigenlijk heb ik de C niet echt nodig,ma hij is zo mooi....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenJa hier lukt het ook ni meer, dan maar wa levelen idd De Nordschleife is ff unlocken zie. 'k Heb u nog ni in mijne lijst Greg, voeg maar toe hè.
@ David: Ik heb ne Plantronics, die mannen maken headsets voor callcenters, en ook dit is goe gerief. Ik heb nog nen tweede van Sony Ericsson, da's ook goe, betere geluidskwaliteit eigenlijk dan de Plantronics, maar die zit ni goe in mijn oor. Beiden zijn rond de 40 euro, zoiets moogt ge rekenen voor nen degelijke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, maar met harde banden op 900pk, korte boite en 300kg lichter is dat niet meer echt goed te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenJa hier lukt het ook ni meer, dan maar wa levelen idd De Nordschleife is ff unlocken zie. 'k Heb u nog ni in mijne lijst Greg, voeg maar toe hè.
Ok!
Geschift vette racekes daarjust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIk kan daar geen bal van.
Welke nick heb jij? Dollardude?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenperfectie besta nie he....
En moestet wel bestaan had gij en ik niet bestaan...
Comment
Comment