Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hah David, daar stond je dan met je 458 tegen een stock C63 Wel súpervet geluid!

Comment

• Tot wanneer rijden jullie?
      Misschien kan ik straks nog joinen dan

Comment

• Da's echt stom, ik kan alles veranderen van settings terwijl ik geen host ben...

Volgende race allemaal een hothatch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
          Hah David, daar stond je dan met je 458 tegen een stock C63 Wel súpervet geluid!
          Haha, ik was een paar showkes aant doen maar ik kan er niets van hé..
          Beetje gelijke wagens nemen maakt het leuker he.
          1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Sinds vandaag GT5, steek de schijf in en kan onmiddelijk spelen, af en toe komt er linksonder 'installeren...' maar terwijl kan ik gewoon rijden

Hoe weet je nu of hij klaar is of niet? (sommige hadden het hier over "nog 30min...")

Comment

• Schitterende graphics zeg Sommige standaard auto's lijken echt nergens op....
              www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Nu nog die foto's hier krijge..hmm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten

Schitterende graphics zeg Sommige standaard auto's lijken echt nergens op....
                  perfectie besta nie he....
                  En moestet wel bestaan had gij en ik niet bestaan...

Comment

• blijft hier ook hangen, heb ff naar headset gezocht maar helaas.. morgen is eentje halen.
                    iemand een aanrader?

Comment

• Verbinding met de server mislukt.. Vinox ook zeker?

Zal nog maar wat offline racen

Comment

• Ja hier lukt het ook ni meer, dan maar wa levelen idd De Nordschleife is ff unlocken zie. 'k Heb u nog ni in mijne lijst Greg, voeg maar toe hè.

@ David: Ik heb ne Plantronics, die mannen maken headsets voor callcenters, en ook dit is goe gerief. Ik heb nog nen tweede van Sony Ericsson, da's ook goe, betere geluidskwaliteit eigenlijk dan de Plantronics, maar die zit ni goe in mijn oor. Beiden zijn rond de 40 euro, zoiets moogt ge rekenen voor nen degelijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                          jep, veel mensen denk!
                          Hier ook, maar enkel het spel dan...

Headset doet het blijkbaar niet met GT5, jammer...

Moeilijk doseren met die controller. Ofwel is't volledig gas, ofwel is't niets precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                            Je was toch heel tevreden van deze wagen?ben ook aan het denken om deze te nemen,ma ik heb ook al een M3 dus eigenlijk heb ik de C niet echt nodig,ma hij is zo mooi....
                            Ja, maar met harde banden op 900pk, korte boite en 300kg lichter is dat niet meer echt goed te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                              Ja hier lukt het ook ni meer, dan maar wa levelen idd De Nordschleife is ff unlocken zie. 'k Heb u nog ni in mijne lijst Greg, voeg maar toe hè.

@ David: Ik heb ne Plantronics, die mannen maken headsets voor callcenters, en ook dit is goe gerief. Ik heb nog nen tweede van Sony Ericsson, da's ook goe, betere geluidskwaliteit eigenlijk dan de Plantronics, maar die zit ni goe in mijn oor. Beiden zijn rond de 40 euro, zoiets moogt ge rekenen voor nen degelijke.
                              USB / bluetooth? links zijn welkom!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Ja, maar met harde banden op 900pk, korte boite en 300kg lichter is dat niet meer echt goed te rijden
                                Bon, waar is de race?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                  Ja hier lukt het ook ni meer, dan maar wa levelen idd De Nordschleife is ff unlocken zie. 'k Heb u nog ni in mijne lijst Greg, voeg maar toe hè.

Ok!

Geschift vette racekes daarjust

Comment

• Ik kan daar geen bal van.

Comment

• Voor welke wagens kan je eigenlijk zo een race-livery nemen? Want geen enkele van mijn wagens kan dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                        Ik kan daar geen bal van.

Welke nick heb jij? Dollardude?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                          perfectie besta nie he....
                                          En moestet wel bestaan had gij en ik niet bestaan...
                                          Neemt niet weg dat dit er gewoon ondermaats en gewoon slecht uitziet... Hoort absoluut niet thuis in een game als gt5. Forza 3 heeft ook een hoop standaardwagens, en die zien er wel een voor een schitterend uit
                                          www.flickr.com/photos/bramvds
                                          www.last.fm/user/lender

Comment

Working...
                                          X