Van die tweede heb ik mooiere shots, alleen krijg ik ze niet op USB-stick
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRace op Nordsleiffe bij carlito_m
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenVierkantje is remmen
Comment
-
Haha Sorry, volgende keer mag de rijlaan aan.
Nah, je leert een circuit veel beter kennen als je dat afzet en er zo een paar rondjes op rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGaste 't was bangelijk !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk BerichtenHaha Sorry, volgende keer mag de rijlaan aan.
Nah, je leert een circuit veel beter kennen als je dat afzet en er zo een paar rondjes op rijdt.
Sorry dat ik je in de Caroussel een duwke heb gegeven
Had het wel niet door, zag wel dat je in een keer ver achter was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk BerichtenSorry voor je op diejen berg te rammen in de laatsten bocht daar.
Morge terug?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Hopelijk met headset dan! Greg, ik reed aan de binnenkant op de karousel en bij het uitkomen reed ik heel lichtjes in je deur en ging ik rond.. Ineens hing ik achteraan bij den dollardude.. kwas eens goed bezig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk BerichtenUSB / bluetooth? links zijn welkom!
http://www.sonyericsson.com/cws/prod...02?cc=nl&lc=nl (ik heb deze in't zwart)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk BerichtenHopelijk met headset dan! Greg, ik reed aan de binnenkant op de karousel en bij het uitkomen reed ik heel lichtjes in je deur en ging ik rond.. Ineens hing ik achteraan bij den dollardude.. kwas eens goed bezig!
De Ring is ook zoals in het echt verraderlijk, echt vet 1x graskant raken en rondgaan 9 van de 10 keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
werken in principe alle GSM bleutooth headset dingen eigenlijk?
Comment
-
SPOILER: godver, koop ik een C63 AMG, 2 uur later win ik hem met de AMG driving school.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDuurt dat bij jullie ook zo IMMEEEEEENS lang eer dat GT home scherm geladen wordt komend van eender welk ander scherm
Comment
Comment