Mijn exemplaar is ook vertrokken uit de UK. Ben benieuwd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichtenhet is wel zeeeeeeer traag...
ik heb zelf tijd om hier te kop
men posten terwijl hij laadt... vervelend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichtenvandaag ook gekocht
blijkbaar kan je niet bij alle wagens een cockpit zicht krijgen?
nickname is ook deltabelg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenperfectie besta nie he....
En moestet wel bestaan had gij en ik niet bestaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
@Rabbit: de servers liggen plat, daarom duurt het zolang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenNet een 190E 2.5 16V EVOII gekocht tweedehands
Iemand die weet of er een M3 CSL in zit, of gewone E46 M3?
de gewone ben ik al tegengekomen voor 30,000 Cr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtenzitten er allebei in geloof ik, als standaard cars.
de gewone ben ik al tegengekomen voor 30,000 Cr.
Koop die dan voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
Koop die dan voor mijSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenBij mij staat er momenteel een M3 in Laguna Seca blauw tussen de occasies
Laguna Seca blauw
Momenteel ni te veel centen meer... SLR gekocht Met nu 903pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenNet een 190E 2.5 16V EVOII gekocht tweedehands
Iemand die weet of er een M3 CSL in zit, of gewone E46 M3?
Aha dan zal ik ook maar ziens gaan zien bij de tweedehands dealers want dat is wel ne klassieker van formaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenKritiek geven op GT5 bestaat bij sommigen hier blijkbaar ook niet...
Het rijdt gewoon echt goed, met stuurtje
Ik zat de hele tijd tijdens de races te denken van "faak, dit rijdt echt zalig ", alleen de feedback mocht mss wat beter zijn. Maar ik denk dat dat komt omdat ik stuurbekrachtiging aan heb en de force feedback maar op 5 (standaard). Drift en corrigeert wat sneller dan
Al de rest uit en op simulatie.
Geluiden van veel auto's zijn ook meer dan cava, kan beter, maar 't is niet meer zo storend ergerlijk als vroeger. Bij bepaalde races reed ik tussen andere auto's en vroeg ik mij af welke kar zo goed klonk
Ook de AI is duidelijk verbeterd, reageert tenminste op elkaar en op jou, ze rijden niet meer op vaste rails.
Eigenlijk compleet het tegenovergestelde van mijn verwachtingen dus, ik had sublieme graphics verwacht en kut handling en geluid
En die graphics schort het nu precies toch wat. In photomode ziet er alles er gelikt uit natuurlijk, maar tijdens het echte racen is het een héél pak minder, vooral die schaduwen durven echt heel raar te doen en te flikkeren en zo
Ook de laadtijden zijn soms énorm lang als je net een auto in ontvangst hebt genomen of van de dealer komt
Maar voor de rest vind ik het overdreven zalig tot nu toe
Comment
-
Ik ben gisteren dan ook maar snel een FRS ingedoken om GT5 aan te schaffen, 'k kon me niet meer houden .
Eerste indrukken:
- graphics: soms flikkeringen zoals BlackFox in de post hierboven vermeldt, maar niet in dergelijke mate dat ik me eraan stoor. Heb samen met m'n lief al 2 replays zitten uitkijken *memories*
- rijden: alle hulpmiddeltjes staan uit (hoewel ABS uitzetten op m'n MX-5 continu witte wolken gaf bij het remmen naar een bocht ) en ik heb de indruk dat het best goed aanvoelt (rij momenteel nog met controller, en zoek een manier om m'n G25 comfortabel op te stellen in mijne living). Met de eerste gewonnen credits dan een tweedehands Honda S2000 gekocht, en ook die rijdt zalig. Driften was trouwens nooit zo eenvoudig in Gran Turismo!
Het is een Gran Turismo die me terug doet denken aan de allereerste uit de reeks, en dat had ik niet bij GT3, GT4 of GT Prologue.
Topspel imo!
Comment
-
Ik denk dat ik te veel verwacht heb. Heb me er gisteren een viertal uurtjes mee beziggehouden. Ten eerste laad alles extreem traag, al lees ik hier dat dat aan de servers zou liggen. Verder, op een paar auto's na, zijn de motorgeluiden ronduit slecht. Ik kocht een AE86 als eerste wagen, en waar deze in Forza 3 heel angry klint zat er hier geen enkele beleving in het geluid. Daarna een Ibiza Cupra gekocht, maar ook dat valt een beetje tegen. En waarom schakelen alle auto's alsof ze een super-DSG hebben? Serieus, een manuele wagen zoals mijn Cupra gaat zonder tussenpauze naar de volgende versnelling, precies een sequentiele bak. De eerste twee licenses heb ik inmiddels voltooid, en hoewel dat allemaal met premium wagens is, trekt het bij sommige wagens op niets qua geluid. Dan is er nog het probleem met de Standard-cars, volgens mij GT5-onwaardig. De (voor mij) meest interessante wagens zijn Standard cars...
Pas op, het blijft een zeer goede game, maar het wow-gevoel blijft een beetje uit zoals bij de vorige delen. Enkele reviews op internet bevestigen dit ook. IGN bijvoorbeeld geeft het 8.5, wat goed is, maar het niet bij the all time great plaatst.
Ik zal er nog veel plezier aan beleven, ongetwijfeld, maar ik had meer verwacht...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Heeft er al iemand succes geboekt in de Elise Challenge op de Top Gear Track? Die is echt onbestuurbaar ..
En met welke auto's doen jullie de Classic Challenge in A - beginner? Er is geen 'rating' zoals in Forza, waarmee je gewoon direct de snelste nam voor een bepaalde race ... en al die Japanse auto'kes ken ik niet ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenHeeft er al iemand succes geboekt in de Elise Challenge op de Top Gear Track? Die is echt onbestuurbaar ..BMW X5 45e
Comment
Comment