Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
    Die proef met die Lotus op Top gear track is echt wel moeilijk. Ben er ook nog niet in geslaagd.

En heb ook moeite met de Nascar proef waarbij je tussen de kegels en de muur moet blijven.
    Het verschil tussen 1e en 3e tijd is daar ook miniem.

Nog een vraagske. Heb mij juist PS3 + GT5 aangeschaft. Bij installatie (op HD tv) zat er geen hdmi kabel bij (aaaaaaargh, zo typisch van die fabrikanten he).
    En heb em dus met de 'standaardkabel' aangesloten. Maakt overschakelen naar HDMI kabel een serieus verschil in beeldkwaliteit ?

Ge moogt me ook toevoegen voor online battle als Commanderke
    HDMI & component = HD al de rest van kabels is SD (composite & scart)
    Dus als je in HD wil spelen heb je een HDMI kabel of component nodig.(weet niet of deze laatste voor PS3 bestaat)
    De prijs van de HDMI kabel maakt niets uit zolang dat je niet over de 5 meter gaat.

Comment

• Het verschil tussen HDMI en geen HDMI is immens. Haal maar vlug die HDMI-kabel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Het verschil tussen HDMI en geen HDMI is immens. Haal maar vlug die HDMI-kabel
        idd, haal maar rap die HDMI kabel, verschil is dag & nacht

Last edited by Manuelos; 25/11/2010, 15:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten

In ieder geval kan ik nu mijn mening geven over het online gedeelte. Het is zeer goed uitgewerkt allemaal met die private lobbies enz, maar het kan toch beter, der zitten serieus wa bugs in, en hij loopt vaak vast. Gisterenavond kon ik zelfs niet meer online, mss een teken van "gast ga eens slapen, ge zijt aan't overdrijven" In ieder geval heb ik gemerkt dat de kwaliteit van de headset geweldig is, zelfs op standaard (ge kunt verschillende kwaliteiten instellen), en dat er geen lag is whatsoever. Alexx en ik konden heel de tijd vlot communiceren, zelfs al racend wat wel tot hilarische taferelen leidde. Ik heb lang niet meer zo gelachen en fun gehad online, beestig Alles gaat supervlot, het haalt het niveau van een online shooter, wat ik voor een racer behoorlijk spectaculair vind. Heel eerlijk, dit is het leukste online racen dat ik ooit heb gedaan. Geen setups zoeken, geen testritten, gewoon nen auto en een track kiezen en vlammen met je PSN vrienden, I LOVE IT!
          Da heb ik gistere gehoord. oep zen plat antwaarps ligge vloeken op vanalles en nog wa
          BMW X5 45e

Comment

• Kan je de moeilijkheid van de AI eigenlijk ergens instellen?
            Ik reed die lupo gti cup op de ring met alle aids af en win met 40 seconden voor...

Comment

• Juist ook een exemplaar gaan halen. Ik kon nog opteren voor de special edition indien ik dit wou.
              Welke auto's zitten er in dat extra pack? En welk bekend Brits "autoboek" (volgens verkoper) zit daarbij?

Comment

• @ Manuelos .....die LFA ferm geschoten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                  Ga maar voor diene hdmi kabel.....( 6.95euro gold connexion das nu ook geen geld )
                  Das weinig... ik betaalde 139 euro voor mijn HDMI kabel van 1m lang
                  Is wel beestige kwaliteit
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten

Marketing mijn beste, hang er een kabel op van 8€ en je zal het verschil niet zien

Comment

• Iemand online racen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten

a waste of money

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Da heb ik gistere gehoord. oep zen plat antwaarps ligge vloeken op vanalles en nog wa
                          Eij gast, ni zoagen eij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                            a waste of money
                            Banee gij, naast elkaar getest, zit echt wel verschil op. Dito tussen een cheap optische kabel voor het geluid en een dure. Uiteraard is een ketting maar zo sterk als de zwakste schakel...
                            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Heb me gisteren nog wat bezig gehouden met de Photomode. Zal zo dadelijk wat foto's plaatsen.

Comment

• TIp :

Voor de rallysessies hebt ge ne max 250 pk en voorwielaangedreven auto nodig.

Tweedehands alfa gtv kopen (die heeft juist die 250 pk) en daar kunt ge dan die rally's mee rijden en Italian festival.

Comment

• Welke auto krijgt ge als ge die code invult die erbij zit bij zo'n pre - order?
                                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                    idd, haal maar rap die HDMI kabel, verschil is dag & nacht

Ik wil die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Ik wil die

Ik heb hem ook Heb jij een E46 M3? Anders ruilen

Comment

• Zo

Comment

• Comment

Working...
                                          X