Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
    Ik heb hem ook Heb jij een E46 M3? Anders ruilen
    Neen

Hoeveel kost die EVOII?
    Dan zorg ik dat ik altijd genoeg cash heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Welke auto krijgt ge als ge die code invult die erbij zit bij zo'n pre - order?
      Nissan GT-R Stealth. Raceversie van de GT-R R35

Comment

• Al even geleden dat ik hier kwam kijken en blijkbaar is het nu ondertussen toch al uit, wie had dat gedacht

Via welke site is 't nu het goedkoopst om te bestellen?
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Neen

Hoeveel kost die EVOII?
          Dan zorg ik dat ik altijd genoeg cash heb

Rond de 50k denk ik

Comment

• Ik ben nog altijd geen MG(T)F of E55 AMG tegengekomen

En waar krijg je die C63?

Comment

• Oh, cava, dat vind ik nog wel ergens.

Zou dringend eens een manier moeten vinden om snel geld te verdienen, want heb er al veel doorgebrast

Comment

Oh, cava, dat vind ik nog wel ergens.

Zou dringend eens een manier moeten vinden om snel geld te verdienen, want heb er al veel doorgebrast
                Grand touring bij special events, er is zo'n event met alleen maar Ferrari's, poepsimpel en 79k credits ofzo

Karting geeft ook veel poen.

Comment

• Ah, dat krijg je elke keer je dat rijdt ofwat?
                  Ik dacht dat dat eenmalig was.

Comment

• Yamauchi announced that the launch of Gran Turismo 5 marks the beginning of a “new era” for the GT series. GT5 will be regularly updated and expanded in the coming weeks and months, and there are apparently many exciting things in store for us.

Comment

• Kunnen jullie overdag de grootlichten aanzetten?
                      Ik kan enkel de knipperlichten gebruiken.
                      Zou wel handig zijn om de leds bij Audi aan te zetten
                      2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
                      2010 Opel Astra J 1.4I
                      1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• [quote=FASTBART1;4316400]

Comment

Ah, dat krijg je elke keer je dat rijdt ofwat?
                          Ik dacht dat dat eenmalig was.
                          Nee, elke keer
                          Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                          Ik vermoed dat die GT anywhere ook nog gereleased moet worden? Dat je zo via je pc of via je smartphone B-spec kunt beheren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Ik vermoed dat die GT anywhere ook nog gereleased moet worden? Dat je zo via je pc of via je smartphone B-spec kunt beheren?
                            Jap, het spel wordt de komende weken/maanden nog uitgebreid, ze blijven niet bij de 1.01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              Al even geleden dat ik hier kwam kijken en blijkbaar is het nu ondertussen toch al uit, wie had dat gedacht

Via welke site is 't nu het goedkoopst om te bestellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                                Ik heb gisterenavond ook nog een uur geprobeerd, beste result was 5des dus wou ik dat verbeteren. Het lukte echt van geen kanten.. Na een half uur uit frustratie eens geprobeerd met de controller en dat ging echt een pak makkelijker als met een stuur. Maar dan nog reed ik altijd in hun kont of tegen kegeltjes..
                                Was dat een titanium exhaust dat je hebt steken op die 458 Italia? Was écht onder de indruk van dat geluid(), miljaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Jap, het spel wordt de komende weken/maanden nog uitgebreid, ze blijven niet bij de 1.01.
                                  Dat ze maar iets doen aan die schaduwen

Comment

Ik wil die
                                    Ben al heel de tijd de 2ehandsdealers aan het afschuimen,ik wil zo een Evo II....

Comment

• Ik vind het wel niet eerlijk dat in die challenges de tegenstander meer mag als mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                        Banee gij, naast elkaar getest, zit echt wel verschil op. Dito tussen een cheap optische kabel voor het geluid en een dure. Uiteraard is een ketting maar zo sterk als de zwakste schakel...
                                        Dit is juist met veel kabels maar niet met HDMI of je moet langer dan 5 meter gaan en dan moeten ze beter afgeschermd zijn.
                                        Is nog altijd een digitaal signaal van nullekes en eentes en die komen er ofwel uit of niet en niet half

Comment

• Regelmatig bij occasies gaan kijken voor de EVOII kost wel geld Heb zo een B5 RS4 en een 2002 turbo op de kop getikt, kon ze niet laten staan

Comment

Working...
                                          X