Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRegelmatig bij occasies gaan kijken voor de EVOII kost wel geld Heb zo een B5 RS4 en een 2002 turbo op de kop getikt, kon ze niet laten staan
Kan soms ook karren niet laten staan blinken bij die tweedehandsdealer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenNee, elke keer
Eerste keer dat je goud wint:
Brons: 18k + Zilver: 25k + Goud: 36k = 79k
2e keer goud: 36k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenKan soms ook karren niet laten staan blinken bij die tweedehandsdealer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDa heb ik gistere gehoord. oep zen plat antwaarps ligge vloeken op vanalles en nog wa2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenHoe kan je op de echte nurburgring rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHet zal hier al ergens staan, maar hoe zet ik mijn foto's op USB?
Ik heb ze geëxporteerd naar "naam-dat-ik-niet-van-buiten-ken" en wat dan?
dan spel verlaten usb stick in ps3 steken, dan naar foto's gaan en dan op de foto in kwestie gaan staan..driehoekje..Kopieren
Comment
-
Yamauchi announced that the launch of Gran Turismo 5 marks the beginning of a “new era” for the GT series. GT5 will be regularly updated and expanded in the coming weeks and months, and there are apparently many exciting things in store for us.
haha ja 'in store' dokken mannen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtendokken mannen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenJa
12345
dus ge gaat naar de community... da lukt
en dan zie ik mijn lounge is dat dan daar dat je moet naartoe gaan of niet?
ik heb in iedere geval nog niet online kunnen racen...
kan iemand da ier ke traag en met veel geduld uitleggen hoe alles juist in elkaar zit en wat ik juist moet doen?
bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenTjah... bij welk spel is dat tegenwoordig niet...
Comment
Comment